اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (مرداد 1402)

1400-08-20 اخبار خودرو
آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (مرداد 1402)
نظرات: 3995

🚙 شرایط فروش کرمان موتور آبان 1402 - سامانه یکپارچه خودروهای داخلی (کلیک کنید)

🚙 آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (مرداد 1402) منقضی شده

🔸 شرکت خودروسازی کرمان موتور در نظر دارد فروش تعدادی از محصولات خود را به صورت اقساطی از هفته آینده آغاز نماید.

🔸 این طرح از تاریخ شنبه 14 مردادماه 1402 به مدت 2 هفته فعال خواهد بود.

کی ام سی J7 که از اواسط سال 1401 به ایران آمد، نخستین سدان از برند KMC و همچنین اولین خودرویی بود که با لوگوی جدید کرمان موتور به فروش می‌رسید. خودرو J7 برخلاف تصور خیلی‌ها، همان JAC J7 نیست! شرکت خودروسازی جک، در اکثر بازارهای صادراتی‌اش، خودرو JAC A5 را با نام جک J7 می‌فروشد اما محصول کرمان موتور، بیشتر ...

شرایط فروش kmc k7
شرایط فروش جک جی4
شرایط فروش kmc j7
شرایط فروش kmc s3
شرایط فروش جک اس5

نمایندگی مجاز 1732 کرمان‌موتور
مرکز تماس: 02145895

سوالات متداول

آیا تمام خودروهای برند داخلی و خارجی را می توان به صورت اقساطی خریداری نمود؟

در صورتیکه شرکت کرمان موتور و یا خودروسازان بم اعلام شرایط فروش اقساطی نمایند با توجه به خودروهای اعلام شده میتوان خرید اقساطی انجام داد.

آیا تمام خودروهای خریداری شده، فوری تحویل داده می شود؟

با توجه به بخشنامه های فروش زمان تحویل خودروها متفاوت است.

آیا می توانیم مبلغ اقساط را کمتر پرداخت کنیم ولی خودرو را دیرتر تحویل بگیریم؟

شرایط اقساط خودروها طبق بخشنامه ها ثابت است و انعطاف در مبالغ پیش پرداخت و اقساط وجود ندارد.

آیا سند خودرو را با نام مشتری ارائه می دهید؟

بله سند بنام مشتری و در رهن شرکت صادر خواهد شد.

آیا امکان فروش خودرو وجود دارد؟

در صورت تسویه کامل و دریافت نامه فک رهن امکان فروش هست.

آیا می توانیم از طرف شخص ثالث خودرو خریداری کنیم؟

خیر حضور متقاضی الزامی میباشد.

آیا شخص دیگیری میتواند چکها را پرداخت نماید؟

بله.هر شخصی که اعتبار سنجی تایید کند و چک فعال داشته باشد میتواند چک دهد.

قیمت خودرو بر اساس قیمت کارخانه تعیین میشود یا بازار؟

قیمتها بر اساس قیمت مصوب کمپانی میباشد.

قیمت نهایی روزی هست که خودرو را تحویل میگیریم یا زمانی که قرارداد منعقد می شود؟

در زمان عقد قرارداد با توجه به نحوه فروش قیمت تعیین میشود.

آیا فروشها بصورت قرعه کشی می باشد؟

خیر

آیا یک نفر میتواند چند خودروی اقساطی ثبت نام کند؟

خیر.هر شخص صرفا میتواند یک خودروی اقساطی ثبت نام کند.

تحویل خودروها در شهر تهران از چه طریقی انجام میشود؟

تمام تحویلهای تهران از طریق اداره تحویل انجام میپذیرد.

مدارک مورد نیاز تکمیل وجه فروش خودرو

مدارک مورد نیاز جهت اخذ احراز سکونت از مراکز تعویض پلاک به شرح ذیل میباشد:

1-اصل سند ملکی یا اجاره نامه با کدرهگیری

2-اصل شناسنامه و کارت ملی صاحب سند ملکی یا اجاره نامه

3-اصل یکی از قبوض ،برق-گاز-آب-پسماند که مربوط به دوره آخر میباشد

4-اصل شناسنامه و کارت ملی صاحب خودرو

5- اصل دفترچه بیمه

**لازم به ذکر میباشد مشتریان محترم جهت دریافت احراز سکونت از مراکز تعویض پلاک حتما از سایت  www.nobatdehi.epolice.ir  جهت دریافت نوبت اقدام نمایند.

با ما در https://instagram.com/kerman_motor_1732 همراه باشید

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده 2 اساسنامه عبارت است از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هر گونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیت های مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

از این پس مشتریان با مراجعه به بخش فروش کرمان موتور 1732 به آدرس https://kermanmotor1732.com/kmc-sale می توانند به صورت آنلاین خودرو مورد نظرشان را ثبت نام کنند.

خودروهای تولیدی مجموعه کرمان موتور عبارتند از:

3995 نظر

شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

  • اشکان

    اشکان (مهمان)

    1397-08-23

    با سلام.



    جناب یعقوبیان صحبت های پریشب هیچ اما و اگری نداشت و به هیچ عنوان شرکت اجازه ی تغییر قیمت قطعی رو ندارد!اون اما و اگر برای خودرویی مثل ساندرو که مشکل قطعه داره هست نه خودرویی که در حال حاضر داره برای سال آینده ثبت نام میکنه!اگر خدای نکرده تغییر در قرارداد قطعی بوجود بیاد واکنش مردم رو خواهید دید و امکان نداره هیچ کسی بپذیرد!مانند شهریوری ها مهرماه نیز باید فورا دعوتنامه صادر شود!صبر مردم تمام شده دیگه!مردم در جریان بازار هستند و سواد دارند!من دکترای حقوق هستم و با دوستان آگاه هم مشورت شد و شرکت تحت هیچ شرایطی اجازه دخل و تصرف در قرارداد را ندارد و از موعد صدور دعوتنامه دو ماه و نیم است که گذشته!از هفته آینده جدی پیگیری میکنیم...این همه قرار نیست صبر کنیم که شب عید ماشین یه مدل گذشته اونم با قیمت بالاتر از نرخ آزاد روز ثبت نام دریافت کنیم!دیروز شرکت با نمایندگان جلسه داشته و بهتر اطلاع رسانی کنید محاله هیچ کسی در مقابل دخل و تصرف در قرارداد سکوت کند!مردم حقشون رو میخواهند و تاخیر سه ماهه همه را ناراحت کرده است!قرارداد قطعی با قیمت روز خیلی تفاوت دارد و تفاوتش برای چنین روزها و شرایطی است...از شنبه همه پیگیری جدی خواهند کرد!لطفا شما نیز با مشتریان وفادار شرکت همراه باشید و از حقه مسلم دوستان دفاع کنیم...با تشکر از شما.



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : اشکان


      با سلام.


      جناب یعقوبیان صحبت های پریشب هیچ اما و اگری نداشت و به هیچ عنوان شرکت اجازه ی تغییر قیمت قطعی رو ندارد!اون اما و اگر برای خودرویی مثل ساندرو که مشکل قطعه داره هست نه خودرویی که در حال حاضر داره برای سال آینده ثبت نام میکنه!اگر خدای نکرده تغییر در قرارداد قطعی بوجود بیاد واکنش مردم رو خواهید دید و امکان نداره هیچ کسی بپذیرد!مانند شهریوری ها مهرماه نیز باید فورا دعوتنامه صادر شود!صبر مردم تمام شده دیگه!مردم در جریان بازار هستند و سواد دارند!من دکترای حقوق هستم و با دوستان آگاه هم مشورت شد و شرکت تحت هیچ شرایطی اجازه دخل و تصرف در قرارداد را ندارد و از موعد صدور دعوتنامه دو ماه و نیم است که گذشته!از هفته آینده جدی پیگیری میکنیم...این همه قرار نیست صبر کنیم که شب عید ماشین یه مدل گذشته اونم با قیمت بالاتر از نرخ آزاد روز ثبت نام دریافت کنیم!دیروز شرکت با نمایندگان جلسه داشته و بهتر اطلاع رسانی کنید محاله هیچ کسی در مقابل دخل و تصرف در قرارداد سکوت کند!مردم حقشون رو میخواهند و تاخیر سه ماهه همه را ناراحت کرده است!قرارداد قطعی با قیمت روز خیلی تفاوت دارد و تفاوتش برای چنین روزها و شرایطی است...از شنبه همه پیگیری جدی خواهند کرد!لطفا شما نیز با مشتریان وفادار شرکت همراه باشید و از حقه مسلم دوستان دفاع کنیم...با تشکر از شما.



      با سلام


      آقای دکتر امیدواریم که هیچ تغییری بوجود نیاید.


      در مورد جلسه با نمایندگان، از حدود 10 روز قبل این کار شروع شده است.و جلسات داخلی است که نتیجه گیری نمی شود. و صرفا تبادل نظرات است.و موضوع جلسات داخلی قرار نیست که جایی گفته شود.


      اگر نتیجه و مصوبه ای در بر داشت، صحبت شما متین بود.ولی در حال حاضر که هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده است، بحث و مطرح کردن جلسات و نحوه و چگونگی آنها ، الزامی ندارد.


      مطمئن باشید مجموعه ما مشتری را در اولویت قرار می دهد و تا جایی که توانسته ایم، در این راستا پیش رفته ایم.


  • محمد پارسایی

    محمد پارسایی (مهمان)

    1397-08-23

    آقای یعقوبیان درمورد اظهار نظر صریح و واضح وزیر صنعت اصل مطلب و لب کلام رو توجهی ندارن و به اما و اگر های نداشتش توجه میکنن درصورتیکه اصل و فهوای کلام رو که با صراحت میگه باید خودروسازان به تعهدات قطعی پایبند باشند رو رها کردن.



    دوما آقای یعقوبیان چندروزه تاکید شدید دارن مثلا ایران خودرو هم تو این چندروز قراردادهای خودش رو حتی قطعی هم تغییر قیمت داده و برای مشتریان فرستاده،بنده کلی پرس و جو و تحقیق کردم از بیشتر نمایندگی ها و مسئولان ایران خودرو ولی همشون به صراحت گفتن اصلا فعلا صادر نکردیم اگر هم صادرشده به قیمت قبل بوده با اینکه علی الحساب بوده و قراردادهای قطعی همشون قطعی صادر خواهدشد و اصلا اجازه افزایش رو قانون بهمون نمیده،بنده خودم اچ سی کراس قطعی خریدم و کاملا قطعی برام تموم شد که مدارکشم موجود دارم،همشون گفتن درصورت اعلام قیمت‌های جدید فقط قراردادهای پیش فروش علی الحساب مون تغییر خواهد کرد نه قطعی.



    واقعا در تعجبم اینهمه اصرار آقای یعقوبیان برای تشویش اذهان مشتریان کرمان موتور چیه.



    اصلا شما بگو قراره کرمان موتور قطعی رو تغییر بده ولی چرا امثال ایشون اینجوری برای بهم ریختن ذهن مردم پیشواز میرن.



    چرا اینهمه اطلاعات غلط میدید که با یه تحقیق ساده کاملا مشخص و واضح میشه 



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : محمد پارسایی

      آقای یعقوبیان درمورد اظهار نظر صریح و واضح وزیر صنعت اصل مطلب و لب کلام رو توجهی ندارن و به اما و اگر های نداشتش توجه میکنن درصورتیکه اصل و فهوای کلام رو که با صراحت میگه باید خودروسازان به تعهدات قطعی پایبند باشند رو رها کردن.



      دوما آقای یعقوبیان چندروزه تاکید شدید دارن مثلا ایران خودرو هم تو این چندروز قراردادهای خودش رو حتی قطعی هم تغییر قیمت داده و برای مشتریان فرستاده،بنده کلی پرس و جو و تحقیق کردم از بیشتر نمایندگی ها و مسئولان ایران خودرو ولی همشون به صراحت گفتن اصلا فعلا صادر نکردیم اگر هم صادرشده به قیمت قبل بوده با اینکه علی الحساب بوده و قراردادهای قطعی همشون قطعی صادر خواهدشد و اصلا اجازه افزایش رو قانون بهمون نمیده،بنده خودم اچ سی کراس قطعی خریدم و کاملا قطعی برام تموم شد که مدارکشم موجود دارم،همشون گفتن درصورت اعلام قیمت‌های جدید فقط قراردادهای پیش فروش علی الحساب مون تغییر خواهد کرد نه قطعی.



      واقعا در تعجبم اینهمه اصرار آقای یعقوبیان برای تشویش اذهان مشتریان کرمان موتور چیه.



      اصلا شما بگو قراره کرمان موتور قطعی رو تغییر بده ولی چرا امثال ایشون اینجوری برای بهم ریختن ذهن مردم پیشواز میرن.



      چرا اینهمه اطلاعات غلط میدید که با یه تحقیق ساده کاملا مشخص و واضح میشه 


      با سلام



      آقای پارسایی



      شما صحبتهای خودتان را می کنید و ما نیز با توجه به اطلاعاتی که داریم، اطلاع رسانی می کنیم و قصد تشویش اذهان هم نداریم.



      هر طور که شما و دیگر دوستان دوست دارید اتفاق بیوفتد ، ما نیز به آن راضی و خوشنود هستیم و امیدواریم که هر طور شما تمایل دارید انجام شود.



      در مورد پژو 207 تحقیق کنید.



      اگر بتوانم لینک نمونه قرارداد را پیدا کنم برایتان ارسال می کنم.



      بنده همانطور که عرض کردم، ذینفع این ثبت نامها هستم و افزایش قیمت باعث ضرر شخصی خود من نیز می شود.پس تمایل بیشتری به عدم افزایش و تغییر قیمت دارم.



      بیزحمت شما که توانایی کسب اطلاعات دقیق دارید، با ذکر منبع ما را نیز در جریان بگذارید که نه ذهن ها تخریب شود و نه اطلاعات غلط به قول شما منتقل شود.



  • نورایی

    نورایی (مهمان)

    1397-08-23

    با سلام به نمایندگی نیکوکار زنگ زدم ،گفتن هیچ تغییر قیمتی در قراردادهای قطعی قرار نیست بوجود بیاد و دعوتنامه مهر هم بزودی صادر میشه ،من نمیدونم چرا فقط نمایندگی یعقوبیان اصرار بر این مطلب داره که شرکت میخواد قیمت ها را افزایش بده و........



    باید در اولین فرصت جواب این سوال را از روابط مشتریان و شرکت جویا بشم.



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : نورایی

      با سلام به نمایندگی نیکوکار زنگ زدم ،گفتن هیچ تغییر قیمتی در قراردادهای قطعی قرار نیست بوجود بیاد و دعوتنامه مهر هم بزودی صادر میشه ،من نمیدونم چرا فقط نمایندگی یعقوبیان اصرار بر این مطلب داره که شرکت میخواد قیمت ها را افزایش بده و........



      باید در اولین فرصت جواب این سوال را از روابط مشتریان و شرکت جویا بشم.


      با سلام



      امیدوارم که همینطور باشد.



      ضمنا این نمایندگی هم هیچ اصراری بر این موضوع ندارد و بلکه کاملا مخالف تغییر در قیمت است.



      حتما از امور مشتریان پیگیری فرمایید.



  •  فریبا جک اس 5

    فریبا جک اس 5 (مهمان)

    1397-08-23

    سلام جناب یعقوبیان عزیز و گرامی 



    تاریخ ثبت نان 31 فروردین 



    تاریخ تکمیل وجه 25 شهریور 



    رنگ سفید روغنی ثبت نام در شهر تهران 



    امروز 22 آبان اس ام اس سند آمد 



    بنظرتون چندروز بعد تحویل میدن ؟؟؟



    احتمالش هست شنبه تحویل بدن ماشین رو؟؟؟



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : فریبا جک اس 5

      سلام جناب یعقوبیان عزیز و گرامی 



      تاریخ ثبت نان 31 فروردین 



      تاریخ تکمیل وجه 25 شهریور 



      رنگ سفید روغنی ثبت نام در شهر تهران 



      امروز 22 آبان اس ام اس سند آمد 



      بنظرتون چندروز بعد تحویل میدن ؟؟؟



      احتمالش هست شنبه تحویل بدن ماشین رو؟؟؟


      با سلام خدمت شما



      مبارک باشد و به شادی استفاده کنید.



      حدود یکهفته زمان خواهد برد.



  • لیلا

    لیلا (عضو سایت)

    1397-08-23

    فرمودید قیاس بنده مع الفارق نیست و قراردادهای قیمت قطعی تغییر کرده است.

    سوال دوم اینکه بر اساس کدام بند قرارداد کرمان خودور مجاز به افزایش قیمت بر اساس تغییر نرخ ارز می باشد


  • محمد پارسایی

    محمد پارسایی (مهمان)

    1397-08-23

    بهرحال آقای یعقوبیان عزیز این شناختی بود که توی این چندروز از شما دوست عزیز پیدا کرده بودم.



    موفق باشید و ممنون


  • محمد

    محمد (مهمان)

    1397-08-23

    به نظرم خودروسازها ابتدا وقتی میخوان کار غیر قانونی انجام بدن اول میان شایعه رو ایجاد میکنن تا بازخورد مردم رو ببینن 



    و بعد ازاگر بازخورد ها منفی باشه خلاصه لغو میشه ، یک مساله دیگر هم اینه که خودروساز باید حاشیه بازار رو ایجاد کنه با تاخیر در تحویل میکنه که علتش همون   جذابیت در پیش فروش خودرو وجود داشته باشه 



    شرکت کرمان موتور کل خرید های مربوط به قیمت های قطعی  قبل از پیش فروش انجام میده و ضرری نمیکنه  همه این موارد که داره الان گفته میشه جهت سود جویی بیشتر میباشد ضمنا من نمیدونم چرا نمایندگی بدون این که موردی رسما اعلام شده باشه شروع به انتشار شایعه میکنه که علتش همون بازخورد مردم است 



    ضمنا طبق اعلام وزیر صنایع خودروساز موظف به پایبندی قرارداد با قیمت های قطعی میباشد .



     



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : محمد

      به نظرم خودروسازها ابتدا وقتی میخوان کار غیر قانونی انجام بدن اول میان شایعه رو ایجاد میکنن تا بازخورد مردم رو ببینن 



      و بعد ازاگر بازخورد ها منفی باشه خلاصه لغو میشه ، یک مساله دیگر هم اینه که خودروساز باید حاشیه بازار رو ایجاد کنه با تاخیر در تحویل میکنه که علتش همون   جذابیت در پیش فروش خودرو وجود داشته باشه 



      شرکت کرمان موتور کل خرید های مربوط به قیمت های قطعی  قبل از پیش فروش انجام میده و ضرری نمیکنه  همه این موارد که داره الان گفته میشه جهت سود جویی بیشتر میباشد ضمنا من نمیدونم چرا نمایندگی بدون این که موردی رسما اعلام شده باشه شروع به انتشار شایعه میکنه که علتش همون بازخورد مردم است 



      ضمنا طبق اعلام وزیر صنایع خودروساز موظف به پایبندی قرارداد با قیمت های قطعی میباشد .



       


      با سلام



      در ابتدای فرمایش شما، در صورتیکه جو ثبات بر اقتصاد حاکم باشد، این امر تا حدودی درست است.و البته اینکه بازار پیش فروش و بازار خرید نقدی در بازار هر کدام متقاضیان خودش را دارد.



      در مرتبه دوم ورود این نمایندگی به بحث تغییر قیمت بر اساس خبرهایی بود که در سایتهای متفرقه زده شد و پیرو آن این جو در مشتریان ایجاد شد و ما سعی کردیم صرفا اطلاعاتی که داریم را انتقال دهیم.



      حال اینکه افزایش قیمت انجام شود و یا خیر ؟ تصمیم گیرنده ما نیستیم و طبق مجوزهای دریافتی و هماهنگی سازمانهای ذیربط باید انجام شود.



      اگر در صحبتهای وزیر صنایع دقت کرده باشید، اما و اگر های زیادی وجود داشت.



  • محسن

    محسن (مهمان)

    1397-08-22

    سلام



    در متن زیر که اعلام نمودید بحث افزایش هزینه ها ذکر شده،هزینه های بیمه و پلاک است نه هزینه تغییر نرخ ارز.ضمنا یک سوال دیگه اگر قیمت ارز کاهش پیدا می‌کرد شما پول اضافه را به نفع مردم برمیگرداندید



     



    صحبت شما کاملا متین است.



    در متن قرارداد افزایش هزینه ها ذکر شده است.



    من با شما موافق هستم.چون خود ما نیز ذینفع و در صورت افزایش متضرر این مساله خواهیم بود.



    ولی قطعا واحد حقوقی شرکت راهکاری برای این مساله اندیشیده است.و حتما در صورت تغییر قیمت، بقول معروف میخی هست که بتوانند لباسشان را به آن آویزان کنند.که در غیر اینصورت امکان تغییری وجود ندارد.



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : محسن

      سلام



      در متن زیر که اعلام نمودید بحث افزایش هزینه ها ذکر شده،هزینه های بیمه و پلاک است نه هزینه تغییر نرخ ارز.ضمنا یک سوال دیگه اگر قیمت ارز کاهش پیدا می‌کرد شما پول اضافه را به نفع مردم برمیگرداندید



       



      صحبت شما کاملا متین است.



      در متن قرارداد افزایش هزینه ها ذکر شده است.



      من با شما موافق هستم.چون خود ما نیز ذینفع و در صورت افزایش متضرر این مساله خواهیم بود.



      ولی قطعا واحد حقوقی شرکت راهکاری برای این مساله اندیشیده است.و حتما در صورت تغییر قیمت، بقول معروف میخی هست که بتوانند لباسشان را به آن آویزان کنند.که در غیر اینصورت امکان تغییری وجود ندارد.


      با سلام



      بله در صورت کاهش هزینه های تولید و صدور فاکتور کمتر از قیمت اعلام شده، وجوه عودت می شود.



      این مورد دو بار در محصولات کرمان موتور اتفاق افتاده است. و مازاد وجوه یا از دعوتنامه مشتریان کسر شده و در صورت تکمیل وجه به حساب آنان عودت داده شده است.



       



  •  اس 5

    اس 5 (مهمان)

    1397-08-22

    جناب یعقوبیان عزیز و گرامی 



    اداره تحویل 5 شنبه باز هست ؟؟؟



    برم حضوری یه پرس و جو کنم ببینم چرا ماشین مارو هنوز تحویل ندادن 



    شاید مشکلی هست 



     



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : اس 5

      جناب یعقوبیان عزیز و گرامی 



      اداره تحویل 5 شنبه باز هست ؟؟؟



      برم حضوری یه پرس و جو کنم ببینم چرا ماشین مارو هنوز تحویل ندادن 



      شاید مشکلی هست 



       


      با سلام



      بله 5 شنبه ها نیز تحویل انجام می شود.



      برای پیگیری از نمایندگی پرس و جو کنید.



  • علی

    علی (مهمان)

    1397-08-22

    سلام



    هشدار وزیر صنعت به خودروسازان؛ به تعهدات خود عمل کنید/ افزایش قیمت خودرو شاید وقتی دیگر 



    رحمانی در گفتگوی ویژه خبری:

    برخی خودروها تا 90 درصد قطعاتشان تولید داخل است و باید خودروسازان بر روی ساخت این خودروها تمرکز کنند. 

    قیمت گذاری جدید خودروها دو ماه پیش صورت گرفته و ابلاغ شده است اما اجرای آن نیازمند تمهیدات و مقدماتی است.

    از جمله فرصت های تحریم این است که شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ظرفیت های خود بدست می آوریم. 

    @AkhbareFori


  • لیلا

    لیلا (مهمان)

    1397-08-22

    میشه بفرمایید منظورتان از اینکه که مفاد قرارداد قطعی تغییر کرده است دقیقا چیست و کدام بند از قرارداد منظورتان هست



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-23
      نقل قول کردن : لیلا

      میشه بفرمایید منظورتان از اینکه که مفاد قرارداد قطعی تغییر کرده است دقیقا چیست و کدام بند از قرارداد منظورتان هست


      با سلام



      بنده کجا عرض کردم که مفاد قرارداد تغییر کرده؟



  • محمد

    محمد (مهمان)

    1397-08-22

    در کل بااینکه برای شما احترام قائل هستم و تشکر میکنم از اینکه جواب مشتری رو می دهید هرچند همه جواب هاتون بر پایه جانب داری یک طرفه از شرکت و خارج از صراط عدالت هست ،اما در کل آدم عجیبی هستید .



    لجوج و مودب و مسئولیت پذیر (برای منافع کرمان موتور)و سخت کوش و منافع طلب.



    بهرحال رک بودن های بنده رو ببخشید آقای یعقوبیان و امیدوارم موفق باشید قربان



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : محمد

      در کل بااینکه برای شما احترام قائل هستم و تشکر میکنم از اینکه جواب مشتری رو می دهید هرچند همه جواب هاتون بر پایه جانب داری یک طرفه از شرکت و خارج از صراط عدالت هست ،اما در کل آدم عجیبی هستید .



      لجوج و مودب و مسئولیت پذیر (برای منافع کرمان موتور)و سخت کوش و منافع طلب.



      بهرحال رک بودن های بنده رو ببخشید آقای یعقوبیان و امیدوارم موفق باشید قربان


      ممنون از شما.



      نمیدانم فرمایشات شما را تعریف تلقی کنم و یا انتقاد و کنایه.ولی در هر دو صورت ممنون که با ما همراه هستید.



      امیدوارم روزی برسد که بدانید صرفا پاسخهای ما در راستای اطلاع رسانی بوده و نه در راستای بی عدالتی و یا جانب داری.



      شاد و پیروز و سرفراز باشید



       



  • محمد

    محمد (مهمان)

    1397-08-22

    آقای استاد یعقوبیان اول اینکه قراردادهای ایران خودرو و مخصوصا 2008 همه علی الحساب بودن نه قطعی عزیزم......دوما چطور شما راضی هستین بعنوان مثال شرکت ضرر نکنه ولی من و امثال من که همه داروندارمون رو چندین ماهه گذاشتیم ضرر کنیم....اینکه دقیقا شد جانبداری یکطرفه باز قربان.....درضمن اگر قرار بر ضرر یک طرف باشه اونم کارخانه خواهد بود چون با علم بر اینکه هر اتفاقی ممکن هست بیفته قرارداد قطعی بسته و باید با شهامت پای وعده و قرارداد خودش به ایستد......ما نه حرف زور می‌زنیم نه بی منطقی میکنیم......اگه قرارداد ما قطعی نبود اصلا حرفی نداشتیم چون اون موقع ما با این علم به اینکه شاید هر اتفاقی بیفته قرار داد به روز بستیم و با شهامت پایش می ایستادیم......پس اگه قرار بر ضرری هم باشه کارخانه در اولویت خواهد بود نه مشتری قربان....اینجاست که میگم شما عدالت نداری عزیز دل من......بهرحال بحثی نیست ....شما نه بعنوان کسی که بخواد کاری بکنه بلکه فقط بعنوان یه سنگ صبور و شنونده خودتون وجدان دارید و متوجه هستید بنده چی میگم......بیشترم وقتتون رو نمیگیرم و موفق باشید......ولی بدونید تا ابد قطعی قطعیه قربان حتی اگه با بی عدالتی غیر قطعی بشه



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : محمد

      آقای استاد یعقوبیان اول اینکه قراردادهای ایران خودرو و مخصوصا 2008 همه علی الحساب بودن نه قطعی عزیزم......دوما چطور شما راضی هستین بعنوان مثال شرکت ضرر نکنه ولی من و امثال من که همه داروندارمون رو چندین ماهه گذاشتیم ضرر کنیم....اینکه دقیقا شد جانبداری یکطرفه باز قربان.....درضمن اگر قرار بر ضرر یک طرف باشه اونم کارخانه خواهد بود چون با علم بر اینکه هر اتفاقی ممکن هست بیفته قرارداد قطعی بسته و باید با شهامت پای وعده و قرارداد خودش به ایستد......ما نه حرف زور می‌زنیم نه بی منطقی میکنیم......اگه قرارداد ما قطعی نبود اصلا حرفی نداشتیم چون اون موقع ما با این علم به اینکه شاید هر اتفاقی بیفته قرار داد به روز بستیم و با شهامت پایش می ایستادیم......پس اگه قرار بر ضرری هم باشه کارخانه در اولویت خواهد بود نه مشتری قربان....اینجاست که میگم شما عدالت نداری عزیز دل من......بهرحال بحثی نیست ....شما نه بعنوان کسی که بخواد کاری بکنه بلکه فقط بعنوان یه سنگ صبور و شنونده خودتون وجدان دارید و متوجه هستید بنده چی میگم......بیشترم وقتتون رو نمیگیرم و موفق باشید......ولی بدونید تا ابد قطعی قطعیه قربان حتی اگه با بی عدالتی غیر قطعی بشه


      آقای محمد



      بنده در کجا عرض کردم دعوتنامه 2008؟؟؟؟؟



      من راضی نیستم شرکت ضرر نکنه و مشتری ضرر کنه.



      نظر شخصی من این است که اگر باری افتاده است باید طرفین کمک به برداشتن آن بار کنند.نه در این مورد بلکه در تمام مراحل زندگی این اعتقاد شخصی بنده است.که متاسفانه خیلی در این موضوع دخل و تصرفی ندارد.



      شاد باشید



  • سعید از ماهشهر

    سعید از ماهشهر (مهمان)

    1397-08-22

    جناب یعقوبیان سلام و وقت بخیر.



    من موعد تحویلم واسه اس 5 شهریورماه بوده از نمایندگی زیبایی اهواز.



    به دلیل تعطیلات آخره هفته که وصل شد به تعطیلات تاسوعا و عاشورا و تعطیلات حادثه تروریستی اهواز و همچنین چند روزیکه طول کشید تا تونستم دسته چک صیاد رو بگیرم نهایتا روز 7مهرماه تکمیل وجه کردم.



    حالا با توجه به اینکه من در 7مهرماه تکمیل وجه کردم میخواستم بدونم که جزو تحویلیهای شهریور حساب میشم یا نه؟



    ممنون از پاسخگوییتون.



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : سعید از ماهشهر

      جناب یعقوبیان سلام و وقت بخیر.



      من موعد تحویلم واسه اس 5 شهریورماه بوده از نمایندگی زیبایی اهواز.



      به دلیل تعطیلات آخره هفته که وصل شد به تعطیلات تاسوعا و عاشورا و تعطیلات حادثه تروریستی اهواز و همچنین چند روزیکه طول کشید تا تونستم دسته چک صیاد رو بگیرم نهایتا روز 7مهرماه تکمیل وجه کردم.



      حالا با توجه به اینکه من در 7مهرماه تکمیل وجه کردم میخواستم بدونم که جزو تحویلیهای شهریور حساب میشم یا نه؟



      ممنون از پاسخگوییتون.


      با سلام



      بله قرارداد شما با موعد تحویل شهریور هست.ولی ملاک تحویل تاریخ تکمیل وجه شماست.



  • محمد

    محمد (مهمان)

    1397-08-22

    آقای یعقوبیان من هم خوب متوجه هستم چی میگم ولی ظاهرا شما عادت دارید خودتون رو به اون راه بزنید.....درضمن چرا قیاس مع الفارغ میکنید ....ایران خودرو و پارس خودرو قراردادهای علی الحساب رو تغییر دادن چه ربطی به قراردادهای قطعی داره که اینارو دارید باهم مقایسه میکنید....اصلا دوتا فاز جداگانه اس این قراردادها.....فقط بدونید تو این چند روز با کامنت های شما هممون فهمیدیم شما فقط به منافع خودتون فکر میکنید و کلا بر افکار اشتباه و بر پایه بی عدالتی و حق خوری خود و کرمان موتور پافشاری میکنید.....وگرنه هر بچه 5 ساله ای هم می‌دونه که اگه قرار بر جاری شدن عدالت و مشتری مداری باشه قرارداد قطعی هیچ جای توجیه و توضیحی نداره و باید قطعی صادر بشه.....ولی آدم خواب رو میشه بیدار کرد اما کسانی مثل شما و مدیران کرمان موتور رو که خودتون رو به خواب زدید رو نمیشه بیدار کرد.....بهرحال منم نیومدم اینجا دنبال حق و حقوقم بلکه یه سری کامنتهای زورگویی و از روی وابستگی به کرمان موتور از شما اتفاقی خوندم و فقط خواستم جواب شما رو بدم تا بیشتر به حقوق مردم احترام بگذارید......و در آخر جناب آقای یعقوبیان عزیز شما و کل پشتوانه هاتون بالا برید پایین بیاید و سعی در فریب مردم همیشه بیچاره داشته باشید بازهم عالم و آدم میدونن قرارداد قطعی یعنی قطعی.......قطعی یعنی قطعی......حالا اگه شما از طرز فکر بنده خوشتون نمیاد طبیعیه و مشخصه......بازم میگیم قطعی یعنی قطعی پس سعی در به زور مجاب کردن مردم نباشید،مردم الان شک نکنید خیلی از امثال شما دوست عزیز آگاه تر و با اطلاعات تر هستن.....در اصل شما با این طرز رفتار و تغییر قرارداد دارید به شعور مردم توهین میکنید قربان......قطعی یعنی قطعی آقای یعقوبیان



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : محمد

      آقای یعقوبیان من هم خوب متوجه هستم چی میگم ولی ظاهرا شما عادت دارید خودتون رو به اون راه بزنید.....درضمن چرا قیاس مع الفارغ میکنید ....ایران خودرو و پارس خودرو قراردادهای علی الحساب رو تغییر دادن چه ربطی به قراردادهای قطعی داره که اینارو دارید باهم مقایسه میکنید....اصلا دوتا فاز جداگانه اس این قراردادها.....فقط بدونید تو این چند روز با کامنت های شما هممون فهمیدیم شما فقط به منافع خودتون فکر میکنید و کلا بر افکار اشتباه و بر پایه بی عدالتی و حق خوری خود و کرمان موتور پافشاری میکنید.....وگرنه هر بچه 5 ساله ای هم می‌دونه که اگه قرار بر جاری شدن عدالت و مشتری مداری باشه قرارداد قطعی هیچ جای توجیه و توضیحی نداره و باید قطعی صادر بشه.....ولی آدم خواب رو میشه بیدار کرد اما کسانی مثل شما و مدیران کرمان موتور رو که خودتون رو به خواب زدید رو نمیشه بیدار کرد.....بهرحال منم نیومدم اینجا دنبال حق و حقوقم بلکه یه سری کامنتهای زورگویی و از روی وابستگی به کرمان موتور از شما اتفاقی خوندم و فقط خواستم جواب شما رو بدم تا بیشتر به حقوق مردم احترام بگذارید......و در آخر جناب آقای یعقوبیان عزیز شما و کل پشتوانه هاتون بالا برید پایین بیاید و سعی در فریب مردم همیشه بیچاره داشته باشید بازهم عالم و آدم میدونن قرارداد قطعی یعنی قطعی.......قطعی یعنی قطعی......حالا اگه شما از طرز فکر بنده خوشتون نمیاد طبیعیه و مشخصه......بازم میگیم قطعی یعنی قطعی پس سعی در به زور مجاب کردن مردم نباشید،مردم الان شک نکنید خیلی از امثال شما دوست عزیز آگاه تر و با اطلاعات تر هستن.....در اصل شما با این طرز رفتار و تغییر قرارداد دارید به شعور مردم توهین میکنید قربان......قطعی یعنی قطعی آقای یعقوبیان


      آقا محمد



      ضمنا دلیلی و واههمه ای از شما نیست که بخواهم خود را به راهی دیگر بزنم.شما یا می خواهید در جریان وقایع و اتفاقات باشید و یا تمایل دارید که اتفاقات با توجه به افکار شما رقم بخورد.که البته بسیار خوب است چون مسلما ثبات در قیمتها به نفع همه است.



      قیاس بنده مع الفارق نیست و قراردادهای قیمت قطعی تغییر کرده است.



      یک موضوع را هم مشخص کنم که بنده هم همانند شما، ثبت نام دارم و همانند دیگر مشتریان منتظر صدور دعوتنامه هستم.پس این ذهنیت را بیرون بیاندازید.



      این مهم را هم بدانید که کم و زیاد شدن قیمت هیچ تاثیری در درآمد نمایندگی ها ندارد که حال ما بخواهیم از این مساله به فکر درآمد و نفع و انتفاع خودمان باشیم.



      تعریف عدالت هم این نیست که یکطرف ضرر هنگفت بدهد و یکطرف سود آوری داشته باشد.فرمایش شما در صورتی صحیح است که در این بین کسی ضرر کند که پشتش خالی نشود و در این حلقه های زنجیر متصل به هم توسط کسان دیگری پاره نشود.



      بنده به هیچ عنوان با حق خوری توسط هر کسی مخالف هستم و هیچ پافشاری بر این موضوع ندارم و قویا تمایل قلبی دارم که این اتفاق رقم نخورد.



      در نهایت این توضیحات برای مشخص شدن این است که برای شما ابهامی بوجود نیاید که ما و دیگر نمایندگی ها از این مساله منتفع می شویم.و اینکه تصمیم گیرنده ما و دیگر نمایندگی ها نیستیم و مجامع و هیات های دیگر تصمیم گیرنده هستند.



      اگر هم مطلبی عنوان می شود صرفا بدلیل آگاهی شما و دیگر دوستان است.



      اینکه برداشت شخصی ما چه باشد و در عمل چه اتفاقی بیوفتد بقول خودتان دو فاز جداگانه است.



      اینجا کسی خودش را به خواب نزده است.به نظر بنده شما هستید که نمی خواهید اتفاقات را تجزیه و تحلیل کنید و عدالت برای شما این است که یک سو متحمل ضرر و شکست برود که شما ضرر نکنید.



      از جانب ما عدالت این نیست.که البته بازهم تکرار می کنم که خواسته ما نیز همانند شما قرارداد با شرایط قبل است.



      بنده از طرز فکر شما ایرادی نگرفتم ، صرفا در برخی از مسائل با شما هم فکر نیستم.



      ما سعی در مجاب کردن کسی نداریم و اصلا در این حد نیستیم که بخواهیم کسی را مجاب کنیم.هر کسی حقی دارد که می تواند از آن دفاع کند.در نهایت قانون تصمیم گیرنده و مرجع رساندن حق به حق دار است.



      صادقانه ،امیدواریم که فرمایش شما از همه طرف صحت داشته باشد و قطعی واقعا همان قطعی باشد.



       



       



  •  احسان

    احسان (مهمان)

    1397-08-22

    آقای یعقوبیان جان والله من هرچی به نمایندگی که ثبت نام کردم زنگ میزنم میگه نگران نباشید بالاخره میدن و یه تاریخ مشخص به ما نمیگه و همش میگه دست اداره تحویله و دست ما نیست 



    همه مثل شما انقد مسئولیت پذیر و مشتری مدار نیستن 



    جنابعالی که به سایت دسترسی دارید میشه بفرمایید شماره قرارداد من 231991 



    که در تاریخ 31فروردین ثبت نام کردم و 25 شهریور تکمیل وجه نموده ام 



    دقیقا چه روزی ماشینمون رو میدن ؟؟؟؟



    خواهش میکنم واقعا شرمنده ی زن و بچه ام شده ام از مرداد بدون وسیله هستم 



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : احسان

      آقای یعقوبیان جان والله من هرچی به نمایندگی که ثبت نام کردم زنگ میزنم میگه نگران نباشید بالاخره میدن و یه تاریخ مشخص به ما نمیگه و همش میگه دست اداره تحویله و دست ما نیست 



      همه مثل شما انقد مسئولیت پذیر و مشتری مدار نیستن 



      جنابعالی که به سایت دسترسی دارید میشه بفرمایید شماره قرارداد من 231991 



      که در تاریخ 31فروردین ثبت نام کردم و 25 شهریور تکمیل وجه نموده ام 



      دقیقا چه روزی ماشینمون رو میدن ؟؟؟؟



      خواهش میکنم واقعا شرمنده ی زن و بچه ام شده ام از مرداد بدون وسیله هستم 


      سلام بر شما



      تکمیل  وجه های شهریور در حال تخصیص است.نگران نباشید .رنگ سفید دیر تر سند می خورد.



      تاریخ دقیق نمی توان اعلام کرد.ولی تحویل خواهد شد.



      لطفا کمی دیگر تحمل بفرمایید.



  • اسناوندی

    اسناوندی (مهمان)

    1397-08-22

    در مورد پیش فروش محصولات سایپا و ایران خودرو قراردادشان قطعی نبوده و بصورت علی احساس بوده اینکه شما آنها را با قرارداد ما قیاس می کنید کار درستی نیست و بند قرارداد ما با آنها متفاوت است 


  • لیلا

    لیلا (عضو سایت)

    1397-08-22

    با سلام

    لطفا برید فیلم گفت و گوی ویژه خبری وزیر صنعت در مورد فروش خودرو قطعی را ببینید و بعد شایعه پراکنی کنید



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : لیلا

      با سلام

      لطفا برید فیلم گفت و گوی ویژه خبری وزیر صنعت در مورد فروش خودرو قطعی را ببینید و بعد شایعه پراکنی کنید


      با سلام



      بیزحمت با دقت ببینید و اما و اگر های کلام ایشان را نیز دقت کنید.



  • محمد

    محمد (مهمان)

    1397-08-22

    منم همینو میگم به خطاب به آقای محمد که ....... و قشنگ معلومه مشتری نیست و جزو بچه های ثبت نامی نیست و فقط دنبال تفرقه انداختن هست


    واقعا نمیدونه اینجا ........... و جای گرفتن حقه و خیلی وقته ......... منسوخ شده و از مد و کارایی افتاده


     


    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : محمد

      منم همینو میگم به خطاب به آقای محمد که ....... و قشنگ معلومه مشتری نیست و جزو بچه های ثبت نامی نیست و فقط دنبال تفرقه انداختن هست


      واقعا نمیدونه اینجا ........... و جای گرفتن حقه و خیلی وقته ......... منسوخ شده و از مد و کارایی افتاده


       

      دوست عزیز 



      قسمتهایی از کامنت شما بدلیل عدم رعایت آداب و قوانین سایت و توهین به دیگر کاربران حذف شد.



      در توضیح عرض می کنم که این سایت جای گرفتن حق نیست و صرفا مکانی برای انتقال تجارب رانندگی با محصولات و مبادله اطلاعات در راستای افزایش اطلاعات کاربران گرامی است.



      ضمنا شما از کجا می دانید که این دوست ثبت نام ندارند؟



      ایشان نظر خودشان را منتقل می کنند.همانند شما که نظر و عقاید خودتان را بیان می کنید.و این مساله هیچ حقی برای توهین و بکار بردن الفاظ ناشایست ایجاد نمی کند.



      شما مختارید که هرگونه صلاح می بینید اقدام کنید ولی جای پیگیری و یا گرفتن حق و یا هر چیز دیگری که شما خود را در آن محق می دانید، اینجا نیست.



  • محمد

    محمد (مهمان)

    1397-08-22

    درضمن منظور بنده و خیلی های دیگر از اینکه چرا شرکت با اطلاع رسانی دقیق و بجا در سایت خودش یا سایتهای معتبر دیگه مشتری هارو از نگرانی درنمیاره این نیست که چرا قیمت جدید اعلام نمیکنه بلکه منظور اینه که چرا با اطلاعیه ای اعلام نمیکنه که مثلا این قراردادهای قطعی امسال با عهد و وفای شرکت قطعی تحویل مشتری میشه و همه این اخبار اضافی به قول شما کذب و بی اساس هست و مشتری ها نگران نباشند و اعتماد داشته باشند.



    منظور ما اینست قربان



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-08-22
      نقل قول کردن : محمد

      درضمن منظور بنده و خیلی های دیگر از اینکه چرا شرکت با اطلاع رسانی دقیق و بجا در سایت خودش یا سایتهای معتبر دیگه مشتری هارو از نگرانی درنمیاره این نیست که چرا قیمت جدید اعلام نمیکنه بلکه منظور اینه که چرا با اطلاعیه ای اعلام نمیکنه که مثلا این قراردادهای قطعی امسال با عهد و وفای شرکت قطعی تحویل مشتری میشه و همه این اخبار اضافی به قول شما کذب و بی اساس هست و مشتری ها نگران نباشند و اعتماد داشته باشند.



      منظور ما اینست قربان


      با سلام



      مطمئن باشید که اگر برای خودرو سازها تعیین تکلیف کنند، خودرو سازها نیز اعلام خواهند کرد.



      اینکه سایتی بدون اساس اعلام قیمت کرده است، ارتباطی به شرکت ندارد.



      و اطلاع رسانی در هر حالتی از طریق نمایندگی های مجاز و سایت خود کرمان موتور اعلام می شود.