اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (مرداد 1402)

1400-08-20 اخبار خودرو
آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (مرداد 1402)
نظرات: 3995

🚙 شرایط فروش کرمان موتور آبان 1402 - سامانه یکپارچه خودروهای داخلی (کلیک کنید)

🚙 آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (مرداد 1402) منقضی شده

🔸 شرکت خودروسازی کرمان موتور در نظر دارد فروش تعدادی از محصولات خود را به صورت اقساطی از هفته آینده آغاز نماید.

🔸 این طرح از تاریخ شنبه 14 مردادماه 1402 به مدت 2 هفته فعال خواهد بود.

کی ام سی J7 که از اواسط سال 1401 به ایران آمد، نخستین سدان از برند KMC و همچنین اولین خودرویی بود که با لوگوی جدید کرمان موتور به فروش می‌رسید. خودرو J7 برخلاف تصور خیلی‌ها، همان JAC J7 نیست! شرکت خودروسازی جک، در اکثر بازارهای صادراتی‌اش، خودرو JAC A5 را با نام جک J7 می‌فروشد اما محصول کرمان موتور، بیشتر ...

شرایط فروش kmc k7
شرایط فروش جک جی4
شرایط فروش kmc j7
شرایط فروش kmc s3
شرایط فروش جک اس5

نمایندگی مجاز 1732 کرمان‌موتور
مرکز تماس: 02145895

سوالات متداول

آیا تمام خودروهای برند داخلی و خارجی را می توان به صورت اقساطی خریداری نمود؟

در صورتیکه شرکت کرمان موتور و یا خودروسازان بم اعلام شرایط فروش اقساطی نمایند با توجه به خودروهای اعلام شده میتوان خرید اقساطی انجام داد.

آیا تمام خودروهای خریداری شده، فوری تحویل داده می شود؟

با توجه به بخشنامه های فروش زمان تحویل خودروها متفاوت است.

آیا می توانیم مبلغ اقساط را کمتر پرداخت کنیم ولی خودرو را دیرتر تحویل بگیریم؟

شرایط اقساط خودروها طبق بخشنامه ها ثابت است و انعطاف در مبالغ پیش پرداخت و اقساط وجود ندارد.

آیا سند خودرو را با نام مشتری ارائه می دهید؟

بله سند بنام مشتری و در رهن شرکت صادر خواهد شد.

آیا امکان فروش خودرو وجود دارد؟

در صورت تسویه کامل و دریافت نامه فک رهن امکان فروش هست.

آیا می توانیم از طرف شخص ثالث خودرو خریداری کنیم؟

خیر حضور متقاضی الزامی میباشد.

آیا شخص دیگیری میتواند چکها را پرداخت نماید؟

بله.هر شخصی که اعتبار سنجی تایید کند و چک فعال داشته باشد میتواند چک دهد.

قیمت خودرو بر اساس قیمت کارخانه تعیین میشود یا بازار؟

قیمتها بر اساس قیمت مصوب کمپانی میباشد.

قیمت نهایی روزی هست که خودرو را تحویل میگیریم یا زمانی که قرارداد منعقد می شود؟

در زمان عقد قرارداد با توجه به نحوه فروش قیمت تعیین میشود.

آیا فروشها بصورت قرعه کشی می باشد؟

خیر

آیا یک نفر میتواند چند خودروی اقساطی ثبت نام کند؟

خیر.هر شخص صرفا میتواند یک خودروی اقساطی ثبت نام کند.

تحویل خودروها در شهر تهران از چه طریقی انجام میشود؟

تمام تحویلهای تهران از طریق اداره تحویل انجام میپذیرد.

مدارک مورد نیاز تکمیل وجه فروش خودرو

مدارک مورد نیاز جهت اخذ احراز سکونت از مراکز تعویض پلاک به شرح ذیل میباشد:

1-اصل سند ملکی یا اجاره نامه با کدرهگیری

2-اصل شناسنامه و کارت ملی صاحب سند ملکی یا اجاره نامه

3-اصل یکی از قبوض ،برق-گاز-آب-پسماند که مربوط به دوره آخر میباشد

4-اصل شناسنامه و کارت ملی صاحب خودرو

5- اصل دفترچه بیمه

**لازم به ذکر میباشد مشتریان محترم جهت دریافت احراز سکونت از مراکز تعویض پلاک حتما از سایت  www.nobatdehi.epolice.ir  جهت دریافت نوبت اقدام نمایند.

با ما در https://instagram.com/kerman_motor_1732 همراه باشید

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده 2 اساسنامه عبارت است از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هر گونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیت های مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

از این پس مشتریان با مراجعه به بخش فروش کرمان موتور 1732 به آدرس https://kermanmotor1732.com/kmc-sale می توانند به صورت آنلاین خودرو مورد نظرشان را ثبت نام کنند.

خودروهای تولیدی مجموعه کرمان موتور عبارتند از:

3995 نظر

شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

  • سامیار

    سامیار (مهمان)

    1397-04-14

    در ضمن من هنوز راجب این که به چه علت شرکت تا امروز نتونسته سایت فروش اینترنتی داشته باشه قانع نشدم که اگه بود کلی از این مشکلات حل بود تمام خودرو سازی دیگه هم هر کس با کارت ملیش فقط میتونه یه خودرو ثبت نام کنه به غیر از شما 



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-16
      نقل قول کردن : سامیار

      در ضمن من هنوز راجب این که به چه علت شرکت تا امروز نتونسته سایت فروش اینترنتی داشته باشه قانع نشدم که اگه بود کلی از این مشکلات حل بود تمام خودرو سازی دیگه هم هر کس با کارت ملیش فقط میتونه یه خودرو ثبت نام کنه به غیر از شما 


      با سلام



      امکانات و سیاست گذاری هر شرکت متفاوت است.



      دیگر خودرو سازها بنا به تعداد نمایندگی ها و دیگر المانهای موجود در فروش اینترنتی فعالیت می کنند.



      و شرکت کرمان موتور هنوز به این نتیجه نرسیده است.



      در مورد ثبت نام با یک کد ملی هم، قانون چنین چیزی وضع نکرده و صرفا خودرو سازها تصمیم می گیرند.



  • سامیار

    سامیار (مهمان)

    1397-04-14

    با سلام علت اینکه انتقاد من از سیستم پاک شده چیه مگه من توهینی کردم من هنوز توجیع نشدم که چرا یک نفر میتونه چندتا ثبت نام داشته خودم امروز نمایندگی بودم گفته یه نفر اومده فقط ده تا s3 ثبت نام کرده اگه این اسمش دلال گری نیست پس چیه لابد طرف میخواسته این ده تا رو تو خانوادش تقسیم کنه همین جور میشه سایت فروش لیفان دو ساعته بسته میشه یه کاری کنین بذارین اول مشتری های واقعیتون ثبت نام کنن بعد یه روز و تو سایتون بذارین مخصوص برادران دلال اینجوری شما هم نگران نیستید که خودروهاتون فروش نره. 



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-16
      نقل قول کردن : سامیار


      با سلام علت اینکه انتقاد من از سیستم پاک شده چیه مگه من توهینی کردم من هنوز توجیع نشدم که چرا یک نفر میتونه چندتا ثبت نام داشته خودم امروز نمایندگی بودم گفته یه نفر اومده فقط ده تا s3 ثبت نام کرده اگه این اسمش دلال گری نیست پس چیه لابد طرف میخواسته این ده تا رو تو خانوادش تقسیم کنه همین جور میشه سایت فروش لیفان دو ساعته بسته میشه یه کاری کنین بذارین اول مشتری های واقعیتون ثبت نام کنن بعد یه روز و تو سایتون بذارین مخصوص برادران دلال اینجوری شما هم نگران نیستید که خودروهاتون فروش نره. 



      با سلام


      اگر کامنت شما پاک شده ، قطعا مضامینی بر خلاف قوانین سایت داشته است که توسط مدیر سایت پاک شده است.در اکثر مواردی که کامنتها حتی با انتقاد تند ولی جمله یا کلمه ای بر خلاف قوانین سایت ندارد،باقی می ماند وبه آن پاسخ داده می شود. 


      خیر این اسمش دلال گری نیست.


      کسی که پول را بصورت حقیقی به گردش میاندازد و در صنعت و یا حرفه ای واریز وجه دارد، دلال نیست و سرمایه گذار است.


      ایشان وجهی واریز و به تولید کمک می کنند و از طرفی حق دارند که در ازای سرمایه خوابانده شده سود ببرند.


      جهت اطلاع شما عرض کنم که از ظرفیت فروخته شده لیفان 820 ،98 درصد فروش اقساطی بود و تنها 2 درصد نقدی خریداری کرده اند.


      جهت اطلاع خودروی اقساطی ،سندش در رهن است و امکان واگذاری ندارد که در آن دلال بازی صورت بگیرد.


      لطفا ابتدا اطلاعات و مستندات دقیق پیدا کنید و سپس قضاوت کرده و پیام بگذارید.


  • Kamyar

    Kamyar (مهمان)

    1397-04-14

    با سلام الان داره به زمان تحویل نزدیک میشه پس چرا هنوز در انتظار تخصیص خودرو میزنه چرا شاسی نخورده برام هنوز دلیلش چیه من جک اس 3 ثبت نام خرداد تحویل تیرماه هستم داستان چیه بخدا اسیر شدیم یکیم جواب درست حسابی نمیده خستمون کردین انصاف داشته باشید



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-16
      نقل قول کردن : Kamyar


      با سلام الان داره به زمان تحویل نزدیک میشه پس چرا هنوز در انتظار تخصیص خودرو میزنه چرا شاسی نخورده برام هنوز دلیلش چیه من جک اس 3 ثبت نام خرداد تحویل تیرماه هستم داستان چیه بخدا اسیر شدیم یکیم جواب درست حسابی نمیده خستمون کردین انصاف داشته باشید



      با سلام


      در ابتدا عذر ما را بابت تاخیر در تحویل پذیرا باشید.


      متاسفانه بدلیل مشکلات بوجود آمده، که در کامنتها به تفصیل توضیح داده ایم، تحویلها با تاخیر همراه است.


      و احتمالا تا آخر ماه زمان خواهد برد.


  • النترا تحویل اردیبهشت

    النترا تحویل اردیبهشت (مهمان)

    1397-04-14

    سلام  دوست عزیز ما که به هر کسی تماس میگیریم فقط میگن کاراش در حال انجام هست تا هفته دیگه شاسی میخوره اونوقت شما میگید همه النتراها سند خورده نمیدونم با کی باید تماس بگیریم



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-16
      نقل قول کردن : النترا تحویل اردیبهشت

      سلام  دوست عزیز ما که به هر کسی تماس میگیریم فقط میگن کاراش در حال انجام هست تا هفته دیگه شاسی میخوره اونوقت شما میگید همه النتراها سند خورده نمیدونم با کی باید تماس بگیریم


      با سلام



      بنده عرض نکردم همه النترا ها سند خورده،عرض کردم تعداد زیادی از النترا ها سند خورده است.و الباقی نیز به ترتیب اولویت در حال انجام است.



  • حمید

    حمید (مهمان)

    1397-04-14

    اکسنت رو در فروردین 97 ثبت نام کردم



    در زمان ثبت نام گفته شده آخر مرداد دعوتنامه ارسال می‌شود



    و تحویل شهریور خواهد بود. اگر اطلاعاتی دادید لطف بفرمایید ما رو هم از بی اطلاعی بیرون بیاورید. ممنون



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-14
      نقل قول کردن : حمید

      اکسنت رو در فروردین 97 ثبت نام کردم



      در زمان ثبت نام گفته شده آخر مرداد دعوتنامه ارسال می‌شود



      و تحویل شهریور خواهد بود. اگر اطلاعاتی دادید لطف بفرمایید ما رو هم از بی اطلاعی بیرون بیاورید. ممنون


      با سلام



      درست خدمتتان گفته اند.



      انتهای مرداد تکمیل وجه انجام می دهید.



      30 روز کاری پس از تکمیل وجه ، تحویل خودرو است.



  • النترا تحویل اردیبهشت

    النترا تحویل اردیبهشت (مهمان)

    1397-04-14

    بهمن 96 النترا وارداتی ثبت نام کردم اردیبهشت هم تکمیل وجه هنوز در انتظار تخصیص هست کسانی که فروردین و اردببهشت ثبت نام کردند ماشیناشون اومده هیچ نظمی نداره هیچکس هم پاسخ درستی نمیده که حداقل خیالمون راحت بشه دیگه عاجز شدیم از این بی خبری بخدا 



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-14
      نقل قول کردن : النترا تحویل اردیبهشت

      بهمن 96 النترا وارداتی ثبت نام کردم اردیبهشت هم تکمیل وجه هنوز در انتظار تخصیص هست کسانی که فروردین و اردببهشت ثبت نام کردند ماشیناشون اومده هیچ نظمی نداره هیچکس هم پاسخ درستی نمیده که حداقل خیالمون راحت بشه دیگه عاجز شدیم از این بی خبری بخدا 


      با سلام



      دوست عزیز تا جایی که اطلاع داریم اکثر خودرو های النترا وارداتی سند خورده است و به شماره گذاری ارسال شده و در حال حمل به شهرهای محل تحویل است.



      اگر خودروی شما سند نخورده به نمایندگی محل ثبت نام بفرمایید تا پیگیری کنند.



  • خریدار جک s3

    خریدار جک s3 (مهمان)

    1397-04-14

    سلام ، بنده می خواستم در باب بد قولی شرکت در تحویل جک s3 خودم بنویسم و برخورد زشت نمایندگی به جای معذرت خواهی . اول نظرات و پاسخ ها رو در دوصفحه خوندم و از نوشتن گلایه نامه پشیمون شدم . اما برادر عزیزی که پاسخگوی اعتراضات به حقه مردم هستید : اصولا اگر کسی فوت می کنه به بازماندگان تسلیت می گن ، اگر کسی ازدواج کنه بهش تبریک می گن . اگر کسی سختی ببینه بهش خدا قوت می گن . به کسی هم که برداشته طلای زنش رو فروخته یا زمینی کوچیک داشته فروخته و یا قرضی کرده و یا حتی اگر داشته و اومده و با یک کمپانی معتبر قراردادی بسته و امضا کرده ، اگر اون کمپانی نتونه سر وقت به قولی که داد عمل کنه و ماشینو به خریدارش تحویل بده حداقل اینه که اول عذر خواهی می کنن و بعد علت تاخیر رو توضیح میدن ، کارهایی که برای تسریع در رفع این نقیصه هست رو توضیح می دن و در آخر سر هم به خریدار توضیح می دن که طبق قرارداد از روز عدم تحویل خسارت دیرکرد پرداخت می کنن و بعد باز هم تقاضای بخشش می کنن. این روند در تمام دنیا الان حاکم هست . البته همانطور که خودتونم توضیح دادید اینجا ایرانه و همه چیزش با کل دنیا فرق داره . اگر کسی بیاد و قراردادی رو امضا کنه و به امضایش احترام بگذاره و سر وقت پولشو واریز کنه مقصره اما کسی که یک کمپانی بزرگ داره و دقیقا با توجه به رانتی که تو این مملکت وجود داره از چندین ماه قبل می دونه چه اتفاقی قراره بیافته مطالبه گر می شه . بگذریم که نرود میخ آهنی بر سنگ . در آخر سر به مسیولین پاسخگوی این شرکت بفرمایید سوای از گران و ارزان شده خودرو . مردم هم مثل شما برای خودشون برنامه دارند و از روی بی برنامه گی ماشین ثبت نام نکردن . لطف کنن زودتر خودروهای مردم رو با ضرر و زیانی که در قرارداد تعیین شده بهشون برگردونن و اینو بدونن که مشتری ولینعمت اونهاست و اگر روزی مرزهای این کشور باز بشه مطمین باشید مردم ایران قطعا هیچ خودروی داخلی رو به خاطر این کیفیت و این قیمت و اینطور پاسخگو بودن خرید نخواهند کرد . والسلام



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-14
      نقل قول کردن : خریدار جک s3


      سلام ، بنده می خواستم در باب بد قولی شرکت در تحویل جک s3 خودم بنویسم و برخورد زشت نمایندگی به جای معذرت خواهی . اول نظرات و پاسخ ها رو در دوصفحه خوندم و از نوشتن گلایه نامه پشیمون شدم . اما برادر عزیزی که پاسخگوی اعتراضات به حقه مردم هستید : اصولا اگر کسی فوت می کنه به بازماندگان تسلیت می گن ، اگر کسی ازدواج کنه بهش تبریک می گن . اگر کسی سختی ببینه بهش خدا قوت می گن . به کسی هم که برداشته طلای زنش رو فروخته یا زمینی کوچیک داشته فروخته و یا قرضی کرده و یا حتی اگر داشته و اومده و با یک کمپانی معتبر قراردادی بسته و امضا کرده ، اگر اون کمپانی نتونه سر وقت به قولی که داد عمل کنه و ماشینو به خریدارش تحویل بده حداقل اینه که اول عذر خواهی می کنن و بعد علت تاخیر رو توضیح میدن ، کارهایی که برای تسریع در رفع این نقیصه هست رو توضیح می دن و در آخر سر هم به خریدار توضیح می دن که طبق قرارداد از روز عدم تحویل خسارت دیرکرد پرداخت می کنن و بعد باز هم تقاضای بخشش می کنن. این روند در تمام دنیا الان حاکم هست . البته همانطور که خودتونم توضیح دادید اینجا ایرانه و همه چیزش با کل دنیا فرق داره . اگر کسی بیاد و قراردادی رو امضا کنه و به امضایش احترام بگذاره و سر وقت پولشو واریز کنه مقصره اما کسی که یک کمپانی بزرگ داره و دقیقا با توجه به رانتی که تو این مملکت وجود داره از چندین ماه قبل می دونه چه اتفاقی قراره بیافته مطالبه گر می شه . بگذریم که نرود میخ آهنی بر سنگ . در آخر سر به مسیولین پاسخگوی این شرکت بفرمایید سوای از گران و ارزان شده خودرو . مردم هم مثل شما برای خودشون برنامه دارند و از روی بی برنامه گی ماشین ثبت نام نکردن . لطف کنن زودتر خودروهای مردم رو با ضرر و زیانی که در قرارداد تعیین شده بهشون برگردونن و اینو بدونن که مشتری ولینعمت اونهاست و اگر روزی مرزهای این کشور باز بشه مطمین باشید مردم ایران قطعا هیچ خودروی داخلی رو به خاطر این کیفیت و این قیمت و اینطور پاسخگو بودن خرید نخواهند کرد . والسلام



      با سلام


      ممنون از کامنت شما.


      در ابتدا ما به سهم خود بابت برخورد زشت نمایندگی از شما عذر خواهی می کنیم.و به این مساله اعتقاد داریم در جواب احترام و مشتری محترم باید احترام گذاشته شود و محترم برخورد شود.و برخورد زشت به هیچ عنوان در مقابل برخورد خوب مشتری جای توجیه ندارد.


      در مورد اعتراض و گلایه دوستانی که در نمایندگی های دیگر خرید کرده اند و در این سایت اعتراض خود را بیان می کنند، تا جایی که می توانیم و اطلاعات داریم پاسخگو هستیم و سعی بر این است که حقیقت عنوان شود.


      اینک دوستان جنسی را فروخته و تبدیل به ثبت نام خودرو کرده اند، ارتباط مستقیم به شرکت ندارد و صرفا جهت اطلاع از مرارت و سختی در امر خرید این خودرو به مدیران منتقل می شود.و شرکت تعهد در تحویل خودرو و عهد به قرارداد دارد.


      در مورد موارد و مراحل پاسخگویی نیز کاملا درست می فرمایید و با توجه به نوع سوالات ، تا جایی که شده پاسخها کامل و مختصر داده شده است و در خیلی از موارد نیز دوستانی که مستقیما تماس گرفته اند ، به کلیات شرح داده شده.


      متاسفانه بر خلاف شما برخی از دوستان تصور بر این دارند که با بکار بردن الفاظ ناشایست شاید بشود کاری از پیش برد و تسریع در روند پرونده آنان انجام شود.


      خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که در بوجود آمدن مشکل تنها نباید یک روی سکه را دید و با وجود اینکه در چندین کامنت عرض کردم که تاخیر قابل توجیه نیست، ولی مشکلی است که بوجود آمده که مختصری از آن را خدمت شما شرح می دهم:


      در ابتدا نوسانات اقتصادی و مشکلات بوجود آمده که باعث کند شدن روند ارسال ارز به کارخانجات خارجی و حمل و نقل تجهیزات اولیه شده است.


      مشکلات بوجود آمده در قوانین خودرو سازها توسط ارگانهای دست اندرکار


      مشکلات گمرکات کشور خصوصا در مورد مجوزهای خودرو که کمابیش در اخبار شنیده اید


      اعتصاب کامیون داران و افزایش نرخ حمل و نقل در یک دوره و اعتصاب مجدد جهت افزایش دو برابری نرخ ها از هفته گذشته که باعث کند شدن روند ارسال و حمل خودرو ها شده است.


      تحریم شرکتهای خارجی و عدم ارسال قطعه جهت مونتاژ هیوندا النترا که منجر به تبدیل این خودرو ها به دیگر محصولات شد.


      و ........


      این نکته هم خدمتتان عرض شود که تاخیر در تحویل خودرو ها اولین ضربه را به شرکت خودرو ساز میزند چرا که:


      کم شدن اعتماد خریداران به شرکت و اعتراض مشتریان که باعث بوجود آمدن حس بی اعتمادی در خریداران می شود.


      هزینه نگهداری و خسارات نگه داشتن خودرو در انبارها خصوصا در فصل تابستان و در شهری کویری همچون بم بسیار دشوار است.


      خودروی آماده تحویل به مشتریان موجود است و بابت آن شرکت باید خسارت تاخیر در تحویل پرداخت کند.


      و......


      در مورد رانت که فرمودید حداقل این را می دانم که در مورد شرکتهای خصوصی اجرا نمی شود.چه بسا اگر می دانستند خودرو ها را با قیمتهای قبل از تورم یکباره بفروش نمی رساندند.و بسیار کارهایی که همانند شرکتهای وارد کننده موبایل و تجهیزات آن در اخبار می شنوید ، قابل انجام بود.


      بهتر است در برخی موارد خودرو سازها و کمپانیها و شرکتهای وارد کننده خودرو و عواملی که در تولید و فروش خودرو دست دارند را مقایسه کنیم .شاید بتوانیم جوابی جهت اعتماد به شرکتی که خرید کرده ایم را پیدا کنیم.


      اینکه مشتری حرف اول را می زند و همیشه حق با مشتری است، بحثی ندارد و اگر مشتری نباشد ، قطعا ادامه روند امکان پذیر نیست.


      ما نیز بسیار خواهان باز شدن مرزها هستیم و اینکه بتوانیم با رقابتی سالم و آزادانه در صنعت خودرو فعالیت کنیم.


      باز هم سپاس از متن و کامنت شما


      شاد باشید


       


       


  • حمید

    حمید (مهمان)

    1397-04-14

    با سلام



    فروردین 97ثبت نام برای اکسنت انجام دادم. اون موقع که ثبت نام کردم، نه مثل الان اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار بود؛ نه دنبال دلال بازی بودم. حتی آگهی‌های فروشش زیر قیمت کارخانه بود (این رو عرض کردم که جواب "میدونید الان چقدر سود کردید" رو داده باشم) من نیتم فقط اکسنت سوار شدن بوده و هست



    حالا که النتراها اینطور شدن، تماس میگیرم با نمایندگی و امور مشتریان، میگن فعلا خبری نیست...



    "فعلا خبری نیست" رو متوجه نمیشم. اگر تحریم هست و نمیتونین تحویل بدن باید همون اولش بگن که ما قطعات نداریم و تعیین تکلیف کنن و اگر هم قطعات خودرو وارد شده که پس حتما میتونن بدن و با قاطعیت بگن که تحویل خواهد شد.



    اینکه مشتری رو در برزخ قرار بدن، واقعا قابل درک نیست برای من



    لطفا شما اگر توضیح قانع کننده‌ای دارید بفرمایید ما هم بفهمیم



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-14
      نقل قول کردن : حمید


      با سلام


      فروردین 97ثبت نام برای اکسنت انجام دادم. اون موقع که ثبت نام کردم، نه مثل الان اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار بود؛ نه دنبال دلال بازی بودم. حتی آگهی‌های فروشش زیر قیمت کارخانه بود (این رو عرض کردم که جواب "میدونید الان چقدر سود کردید" رو داده باشم) من نیتم فقط اکسنت سوار شدن بوده و هست


      حالا که النتراها اینطور شدن، تماس میگیرم با نمایندگی و امور مشتریان، میگن فعلا خبری نیست...


      "فعلا خبری نیست" رو متوجه نمیشم. اگر تحریم هست و نمیتونین تحویل بدن باید همون اولش بگن که ما قطعات نداریم و تعیین تکلیف کنن و اگر هم قطعات خودرو وارد شده که پس حتما میتونن بدن و با قاطعیت بگن که تحویل خواهد شد.


      اینکه مشتری رو در برزخ قرار بدن، واقعا قابل درک نیست برای من


      لطفا شما اگر توضیح قانع کننده‌ای دارید بفرمایید ما هم بفهمیم



      با سلام


      بعید می دانم در این سایت پاسخی مبنی بر اینکه چقدر سود کرده اید داده باشیم.


      به نظر ما این سود نیست و پایین آمدن ارزش پول است.


      پروژه هیوندا النترا با اکسنت و آی 20 متفاوت بود و هست.و به همدیگر ارتباطی ندارند.


      شما تحویل چه ماهی ثبت نام کرده اید و چه تاریخی تکمیل وجه کرده اید؟


      در مورد خبر داشتن راجب تحریم، متاسفانه کسی نمیدانست این اتفاق مجدد میافتد و کار به اینجا می رسد.


      درباره هیوندا اکسنت تا این لحظه مشکلی در تحویلها نیست و خودرو ها تولید می شود.


      در مورد پاسخ امور مشتریان، متاسفانه کوتاهی کرده اند و شما کاملا درست می فرمایید.


      باید پاسخی قاطع و همراه با حقیقت به شما بدهند.


  • hassan

    hassan (مهمان)

    1397-04-14

    با سلام خدمت دوستان گرامی



    بنده هم در اردیبهشت ماه برای سانتافه اقساطی با موعد تحویل 30 روزه (شرایط فروش ویژه عید تا عید) ثبت نام کردم.و الآن هر موقع با نمایندگی و امور مشتریان کرمان موتور تماس میگیرم متاسفانه فقط میگن باید منتظر باشی و جواب درستی نمیدن.آخه تا کی باید منتظر باشیم؟ضمن اینکه شما که نمیتونید 30 روزه تحویل دهید پس چرا 30 روزه ثبت نام میکنید.این به نوعی کلاه گذاشتن و پول را از چنگ مردم در آوردن است.در عین حال تا اقدام اعتراضی از سوی خودمون صورت نگیره کاری هم از طرف کرمان موتور انجام نخواهد شد.من با تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان سانتافه و سایر خودروهای ثبت نامی استان خودمون هماهنگ کردم که بهمراه خانواده هایمان دست به تجمعی جلوی شرکت و یا مجلس شورای اسلامی بزنیم.تاریخ دقیق این تجمع هم از همین جا به اطلاع سایر دوستان و معترضان خواهد رسید.حضور حداکثری ما مسلما باعث احقاق حقمان خواهد شد.لطفا به سایرین هم اطلاع دهید.



     



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-14
      نقل قول کردن : hassan

      با سلام خدمت دوستان گرامی



      بنده هم در اردیبهشت ماه برای سانتافه اقساطی با موعد تحویل 30 روزه (شرایط فروش ویژه عید تا عید) ثبت نام کردم.و الآن هر موقع با نمایندگی و امور مشتریان کرمان موتور تماس میگیرم متاسفانه فقط میگن باید منتظر باشی و جواب درستی نمیدن.آخه تا کی باید منتظر باشیم؟ضمن اینکه شما که نمیتونید 30 روزه تحویل دهید پس چرا 30 روزه ثبت نام میکنید.این به نوعی کلاه گذاشتن و پول را از چنگ مردم در آوردن است.در عین حال تا اقدام اعتراضی از سوی خودمون صورت نگیره کاری هم از طرف کرمان موتور انجام نخواهد شد.من با تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان سانتافه و سایر خودروهای ثبت نامی استان خودمون هماهنگ کردم که بهمراه خانواده هایمان دست به تجمعی جلوی شرکت و یا مجلس شورای اسلامی بزنیم.تاریخ دقیق این تجمع هم از همین جا به اطلاع سایر دوستان و معترضان خواهد رسید.حضور حداکثری ما مسلما باعث احقاق حقمان خواهد شد.لطفا به سایرین هم اطلاع دهید.



       


      با سلام



      تاخیر در تحویل توجیه ندارد و قطعا حق با مشتری است.



      ولی متاسفانه دلایلی اتفاق میافتد که شرکت در آن دستی ندارد و عوامل خارجی است.



      به هر حال تحویل هیوندا سانتافه آغاز شده و اسناد در حال صادر شدن است.



      متاسفانه بدلیل مشکل حمل و نقل کامیونداران این روال بسیار کند انجام می شود.



      اینکه تاخیر در تحویل مصداق کلاهبرداری باشد، اینچنین نیست و در قراردادی که در آن خسارت تاخیر در تحویل قید شده است و خودرو تحویل خواهد شد تعریفی مطابق با تعریف کلاهبرداری نیست.



      لطفا در ابراز کلمات با دقت بیشتری عمل کنید چرا که بیان جملات بار حقوقی دارد و این قضاوت عادلانه نیست.



      اعتراض در صدور مجوز گمرک و حمل و نقل و ..... کاری از پیش نمیبرد و مطمین باشید شرکت از همه بیشتر تمایل به انجام تعهدات و اتمام آنها دارد.



      دوست عزیز مختارید که هر کاری تمایل دارید بکنبد ولی فکر می کنم با توجه به قرارداد و پاسخ شرکت و اتفاقاتی که کمابیش نمایندگان مجلس نیز از آن اطلاع دارند، تجمع صرفا بعنوان اختلال در نظم محسوب می شود.



  • هستی

    هستی (مهمان)

    1397-04-14

    سلام من هم سانتافه اردیبهشت ثبت نام کردم تحویل خرداد ولی هنوز در انتظار تخصیص خودرو توی سایت.کسی هست اس سند براش اومده باشه؟به شرکت هم زنگ میزنم میگه کارهاش درحال انجامه .بهش میگم درحال انجامه یعنی چه ؟چه مرحله ایه ؟میگه براتون اس میاد .مسخره کرون



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-14
      نقل قول کردن : هستی

      سلام من هم سانتافه اردیبهشت ثبت نام کردم تحویل خرداد ولی هنوز در انتظار تخصیص خودرو توی سایت.کسی هست اس سند براش اومده باشه؟به شرکت هم زنگ میزنم میگه کارهاش درحال انجامه .بهش میگم درحال انجامه یعنی چه ؟چه مرحله ایه ؟میگه براتون اس میاد .مسخره کرون


      با سلام



      حمل سانتافه از چند روز پیش آغاز شده و در حال تخصیص سند است.



      ولی متاسفانه مشکلات حمل و شماره گذاری این روال را بسیار کند کرده است.



      لطفا کمی دیگر تحمل بفرمایید تا روال سپری شده و خودروها تحویل شود.



  • احسان

    احسان (مهمان)

    1397-04-13

    سلام



    اگه خودروی ثبت نامی جک s5 تحویلش در دی ماه باشه امکانش هست مدل 98 تحویل بدن....



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-14
      نقل قول کردن : احسان

      سلام



      اگه خودروی ثبت نامی جک s5 تحویلش در دی ماه باشه امکانش هست مدل 98 تحویل بدن....


      با سلام



      تغییر مدل صرفا به مصوبه و ابلاغ راهنمایی و رانندگی بستگی دارد و خودرو سازها در 



      آن دخیل نیستند.



  • حمیدرضا

    حمیدرضا (مهمان)

    1397-04-13

    نه من درحد شما نوشتم که با مال مردم خوری دارین حق مردمو میخورین بابا اگه تو پول داده بودی جای من تو بودی که سوزش داشتی جلو چشمام تو نمایندگی رسالت دیدم تو سعادت آباد و دروسم دیدم حتما مشکل بینایی داری که نمیبینی چشاتو باز کن میبینی...



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-13
      نقل قول کردن : حمیدرضا

      نه من درحد شما نوشتم که با مال مردم خوری دارین حق مردمو میخورین بابا اگه تو پول داده بودی جای من تو بودی که سوزش داشتی جلو چشمام تو نمایندگی رسالت دیدم تو سعادت آباد و دروسم دیدم حتما مشکل بینایی داری که نمیبینی چشاتو باز کن میبینی...


      دقیقا بفرمایید چه حقی از شما خورده شده است؟



      محض اطلاع عرض کنم که تاخیر در تحویل خودرو مصداق خوردن حق یا تضعییع حق نیست.



      از کجا مطمینید که ما نیز همانند شما (دقیقا مثل شما) پول ندادیم و ثبت نام نکرده ایم و عینا روی این موج سوار نیستیم؟



      چرا فکر می کنید که تنها شما ثبت نام کرده اید و بقیه بجای پول هوا به شرکت پرداخت کرده اند؟



      چه چیزی را در نمایندگی رسالت و ..... دیده اید که نیاز هست بنده چشم باز کنم و ببینم ولی شما واضح دیده اید؟



      مطلب آخر عرض می کنم که بدانید بنده و الباقی دوستانی که در این سایت هستند، قطعا در حد شما نیستند.چون اگر دقت کنید حتی مشتریان شاکی و معترض دقیقا ادبیات نوشتن کامنت و چگونگی اعتراض را می دانند.



      می دانند که در سایت نمایندگی اعتراض می کنند که حتی ثبت نام در این نمایندگی نداشته اند.ولی برای اینکه اعتراض خود را برسانند و یا شاید به دلیل اینکه در جایی اعتراض کنند که حداقل جوابی دریافت کنند، با دانستن چگونه نوشتن اعتراض می کنند.گاهی بسیار تند ولی مودبانه و گاهی نرمتر.



      شما متاسفانه از فضای مجازی موارد منفی را آموزش گرفته اید و بدون مستندات و صرفا از روی تراوشات ذهن خودتان و با قضاوت غیر منطقی سعی در این دارید که اثبات کنید حق با شماست و درست میگویید ولی متاسفانه اینچنین نیست.



      و اینکه جایی که شما بر این نکته پافشاری دارید که نمیبینیم، جایی است که 15 سال از صبح تا شب وسط گود آن هستیم و ریزترین تا درشت ترین موضوع آن حتی در خفا نیز جلوی چشممان است.



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-13
      نقل قول کردن : حمیدرضا

      نه من درحد شما نوشتم که با مال مردم خوری دارین حق مردمو میخورین بابا اگه تو پول داده بودی جای من تو بودی که سوزش داشتی جلو چشمام تو نمایندگی رسالت دیدم تو سعادت آباد و دروسم دیدم حتما مشکل بینایی داری که نمیبینی چشاتو باز کن میبینی...


      دقیقا بفرمایید چه حقی از شما خورده شده است؟



      محض اطلاع عرض کنم که تاخیر در تحویل خودرو مصداق خوردن حق یا تضعییع حق نیست.



      از کجا مطمینید که ما نیز همانند شما (دقیقا مثل شما) پول ندادیم و ثبت نام نکرده ایم و عینا روی این موج سوار نیستیم؟



      چرا فکر می کنید که تنها شما ثبت نام کرده اید و بقیه بجای پول هوا به شرکت پرداخت کرده اند؟



      چه چیزی را در نمایندگی رسالت و ..... دیده اید که نیاز هست بنده چشم باز کنم و ببینم ولی شما واضح دیده اید؟



      مطلب آخر عرض می کنم که بدانید بنده و الباقی دوستانی که در این سایت هستند، قطعا در حد شما نیستند.چون اگر دقت کنید حتی مشتریان شاکی و معترض دقیقا ادبیات نوشتن کامنت و چگونگی اعتراض را می دانند.



      می دانند که در سایت نمایندگی اعتراض می کنند که حتی ثبت نام در این نمایندگی نداشته اند.ولی برای اینکه اعتراض خود را برسانند و یا شاید به دلیل اینکه در جایی اعتراض کنند که حداقل جوابی دریافت کنند، با دانستن چگونه نوشتن اعتراض می کنند.گاهی بسیار تند ولی مودبانه و گاهی نرمتر.



      شما متاسفانه از فضای مجازی موارد منفی را آموزش گرفته اید و بدون مستندات و صرفا از روی تراوشات ذهن خودتان و با قضاوت غیر منطقی سعی در این دارید که اثبات کنید حق با شماست و درست میگویید ولی متاسفانه اینچنین نیست.



      و اینکه جایی که شما بر این نکته پافشاری دارید که نمیبینیم، جایی است که 15 سال از صبح تا شب وسط گود آن هستیم و ریزترین تا درشت ترین موضوع آن حتی در خفا نیز جلوی چشممان است.



  • محسن

    محسن (مهمان)

    1397-04-13

    باسلام من اسفندماه96 طلاهای همسرم روگرمی150هزارتومان فروختم ورفتم نمایندگی نیکوکارتوپاسداران جکs5 فروش قطعی تحویل تیرماه ثبت نام کردم و به امید اینکه خردادماه باید تکمیل وجه کنم اواخر اردیبهشت 206 صفرم رو 38 ملیون فروختم حالا که پیگیرماشینم هستم مسولین کرمان موتور به جای پاسخگوبودن میگن کجامیتونستی اینقدر سودکنی میخواستم بگم اخه آدم ..... من اگه چیزایی رو که داشتم نمیفروختم الان ارزششون بیشترازاین ماشینی که معلوم نیست بدین یانه بود درضمن اگه ادم یه مقدار حساب کتاب حالیش باشه می‌فهمه اینا سودنیست بی ارزش شدن پول ونابودی اقتصاده



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-13
      نقل قول کردن : محسن


      باسلام من اسفندماه96 طلاهای همسرم روگرمی150هزارتومان فروختم ورفتم نمایندگی نیکوکارتوپاسداران جکs5 فروش قطعی تحویل تیرماه ثبت نام کردم و به امید اینکه خردادماه باید تکمیل وجه کنم اواخر اردیبهشت 206 صفرم رو 38 ملیون فروختم حالا که پیگیرماشینم هستم مسولین کرمان موتور به جای پاسخگوبودن میگن کجامیتونستی اینقدر سودکنی میخواستم بگم اخه آدم ..... من اگه چیزایی رو که داشتم نمیفروختم الان ارزششون بیشترازاین ماشینی که معلوم نیست بدین یانه بود درضمن اگه ادم یه مقدار حساب کتاب حالیش باشه می‌فهمه اینا سودنیست بی ارزش شدن پول ونابودی اقتصاده



      با سلام


      آیا کسی به شما گفته بود که طلا گران می شود؟


      شما مگر به میل خودتان نخواستید خودرویی بهتر جایگزین کنید؟آقای نیکوکار دست اجباری در این مورد داشت؟


      ضمنا به سوال بنده پاسخ دهید که آیا کسی به شما مبلغ یا زمان دقیق اعلام کرد که شما مجبور به فروش خودروی 206 خودتان شدید؟


      نمایندگی کاملا بر این امر مشرف است که اگر روال عادی ثبت نامها پیش برود ، انتهای ماه قبل برای تحویل ماه بعد دعوتنامه صادر می شود.و بطور حتم به شما گفته اند که دعوتنامه تیر ماه ، انتهای خرداد صادر می شود.


      شما اگر بخواهید میزان ارزش داراییتان را بسنجید و بازار طلا را مقایسه کنید، بطور حتم اتفاقی که افتاده این است که چه در بازار طلا و چه در بازار خودرو این ارزش حفظ شده است.


      خودرو تحویل می شود.نگران این موضوع نباشید.


      دقیقا درست میفرمایید و این امواج دقیقا بی ارزش شدن دارایی و پول است و سود محسوب نمی شود.


  • جک اس5 خرداد

    جک اس5 خرداد (مهمان)

    1397-04-13

    یکی از دلایل اصلی تاخیر تحویل فروش تعدا د 100 تایی به دلالان بصورت یکجا و نقدی است هر وقت دیدید قیمت یکی از خودرو های کرمان خودرو اختلاف زیادی بین کارخانه و بازار پیداکرده بدانید که شرکت خودروهای پیش فروش مردم را بصورت تعداد بالا به یکجا به دلالان فروخته وباتاخیر در تحویل خودروی مردم امکان قیمت گذاری بالا در بازار ازاد را به دلالان میدهدواینطوری هم از توبره میخورد و هم از آخور من این حرف را مستند میزنم و یکی ازین دلالان را میشناسم ومیدانم چند بار با کرمان خودرو این قرارداد را بسته و تمام خودورو های تحویل یکروزه کاردکس در بازار متعلق به این دلالان



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-13
      نقل قول کردن : جک اس5 خرداد


      یکی از دلایل اصلی تاخیر تحویل فروش تعدا د 100 تایی به دلالان بصورت یکجا و نقدی است هر وقت دیدید قیمت یکی از خودرو های کرمان خودرو اختلاف زیادی بین کارخانه و بازار پیداکرده بدانید که شرکت خودروهای پیش فروش مردم را بصورت تعداد بالا به یکجا به دلالان فروخته وباتاخیر در تحویل خودروی مردم امکان قیمت گذاری بالا در بازار ازاد را به دلالان میدهدواینطوری هم از توبره میخورد و هم از آخور من این حرف را مستند میزنم و یکی ازین دلالان را میشناسم ومیدانم چند بار با کرمان خودرو این قرارداد را بسته و تمام خودورو های تحویل یکروزه کاردکس در بازار متعلق به این دلالان



      با سلام


      بفرمایید چنین خبری را با چه مستندی می فرمایید؟


      کی چنین خبر چرندی را به شما گفته است؟


      در صورتیکه مطمین هستید و فکر می کنید واقعیت دارد،کافیست تنها یک شماره ثبت نام و یا یک شماره شاسی اعلام فرمایید تا به شدت پیگیری کنیم.


      کمی بیشتر فکر کنید مشخص می شود که خودرو های ثبت نامی مربوط به سال گذشته است و آنزمان خبری از این افزایشها نبود و قیمتهای کنونی قابل پیش بینی نبود.حال چطور وقتی پیش فروش انجام شده است، جایگزین آن دلالها و آنهم بصورت 100 تایی شده؟؟؟؟


      این بحث دلالی متاسفانه حربه ای است که بخاطر سلب مسیولیت عنوان می شود.همانند دلالان دلار و تخم مرغ و.....


      این تغییرات در حد و توان دلالان نیست.


      واقعا اگر کسی را می شناسید و مطمین هستید، کافیست فقط و فقط یک شماره ثبت نام یا شماره شاسی اعلام کنید.


      خودرو های کاردکس موجود در بازار مربوط به مشتریان سرمایه گذار است که طبق قرارداد های ماههای گذشته ثبت نام کرده اند و در نوبت مانده اند و هیچ تفاوتی بین ثبت نام آنها و دیگر مشتریان نیست.


    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-13
      نقل قول کردن : جک اس5 خرداد

      یکی از دلایل اصلی تاخیر تحویل فروش تعدا د 100 تایی به دلالان بصورت یکجا و نقدی است هر وقت دیدید قیمت یکی از خودرو های کرمان خودرو اختلاف زیادی بین کارخانه و بازار پیداکرده بدانید که شرکت خودروهای پیش فروش مردم را بصورت تعداد بالا به یکجا به دلالان فروخته وباتاخیر در تحویل خودروی مردم امکان قیمت گذاری بالا در بازار ازاد را به دلالان میدهدواینطوری هم از توبره میخورد و هم از آخور من این حرف را مستند میزنم و یکی ازین دلالان را میشناسم ومیدانم چند بار با کرمان خودرو این قرارداد را بسته و تمام خودورو های تحویل یکروزه کاردکس در بازار متعلق به این دلالان


      با سلام



      بفرمایید چنین خبری را با چه مستندی می فرمایید؟



      کی چنین خبر چرندی را به شما گفته است؟



      در صورتیکه مطمین هستید و فکر می کنید واقعیت دارد،کافیست تنها یک شماره ثبت نام و یا یک شماره شاسی اعلام فرمایید تا به شدت پیگیری کنیم.



      کمی بیشتر فکر کنید مشخص می شود که خودرو های ثبت نامی مربوط به سال گذشته است و آنزمان خبری از این افزایشها نبود و قیمتهای کنونی قابل پیش بینی نبود.حال چطور وقتی پیش فروش انجام شده است، جایگزین آن دلالها و آنهم بصورت 100 تایی شده؟؟؟؟



      این بحث دلالی متاسفانه حربه ای است که بخاطر سلب مسیولیت عنوان می شود.همانند دلالان دلار و تخم مرغ و.....



      این تغییرات در حد و توان دلالان نیست.



      واقعا اگر کسی را می شناسید و مطمین هستید، کافیست فقط و فقط یک شماره ثبت نام یا شماره شاسی اعلام کنید.



      خودرو های کاردکس موجود در بازار مربوط به مشتریان سرمایه گذار است که طبق قرارداد های ماههای گذشته ثبت نام کرده اند و در نوبت مانده اند و هیچ تفاوتی بین ثبت نام آنها و دیگر مشتریان نیست.



  • حمیدرضا

    حمیدرضا (مهمان)

    1397-04-13

    چطور تو‌نمایندگیها جک اس3 فتو فراوون هست اما واسه ماشینای ما رو دادن به مشکل خوردن نکنه از کره مریخ میاد ماشینامون بس کنید دروغ و کثیف کاریاتونو پول مردمو گرفتین ماشینارو به قیمت آزاد میفروشین خجالت بکشین یکبار مثل انسان ماشینارو تحویل بدین نه با دروغو ریا



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-13
      نقل قول کردن : حمیدرضا


      چطور تو‌نمایندگیها جک اس3 فتو فراوون هست اما واسه ماشینای ما رو دادن به مشکل خوردن نکنه از کره مریخ میاد ماشینامون بس کنید دروغ و کثیف کاریاتونو پول مردمو گرفتین ماشینارو به قیمت آزاد میفروشین خجالت بکشین یکبار مثل انسان ماشینارو تحویل بدین نه با دروغو ریا



      متاسفام که در حد خودتان کامنت نوشته اید و رعایت شخصیت دیگران  که در این سایت هستند را نکرده اید.


      اول بفرمایید تو کدام نمایندگی اس 3 فراوان است؟


      ثانیا خودرو از مریخ نمیاید و از شهر بم حمل می شود.


      اگر هم تعدادی باشد مربوط به خریدهای قبل نمایندگی و یا مشتریان است که پارسال خرید کرده اند.


      شما یا در ایران زندگی نمی کنید و مسایل را نمی بینید و یا خود را به ندیدن و یا متوجه نشدن میزنید چون اگر کمی در جریان امور و اخبار باشید قطعا متوجه مشکلات خواهید شد.


      ضمنا یک خودرو به ما اعلام کنید که توسط شرکت کرمان موتور بصورت نقدی فروخته می شود.


      بفرمایید چه مستندی دارید که پول از مردم گرفته شده و به قیمت آزاد فروخته می شود؟


      یا مستند حرف بزنید یا بهتر است افاضه کلام نفرمایید.


      در انتها به احتمال زیاد خودرو اقساطی خریده اید و با پیش پرداخت شما مطمینا تغییری در روند فعالیت شرکت ایجاد نمی شود و با فروش خودرو شما نیز گره ای از کار شرکت باز نمی شود که بخواهد دروغ و ریا داشته باشد.


      لطف بفرمایید در صورتیکه مجدد خواستید کامنت بزارید با مستندات بنویسید .


  • محمدرضا

    محمدرضا (مهمان)

    1397-04-13

    موافقم


  • محمدرضا

    محمدرضا (مهمان)

    1397-04-13

    چطور شما ثبت نامی فروردین بودید بعد اردیبهشت تکمیل وجه کردید بعد خرداد تحویل گرفتید؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من نهم اسفند پارسال ثبت نام کردم تحویلی تیر شدم چون تحویل خرداد پر شده بود.تحویل خردادیا ثبت نام بهمن بودند تا هشتم اسفند حالا شما میفرمایید ثبت نام فروردین بودید با تحویل خرداد!!!!!!! یکم تحقیق کنید بعد نظر بدید


  • ششش

    ششش (مهمان)

    1397-04-12

    به نظر من 105500000 نمی ارزه.. مگه میگه تو 5 ماه از قیمت 71 تومن به 105 برسونن.. با دلار 4200 وارد کردن. تو انباراشون پره.. بعد با دلار 9 تومن دارن میفروشن. واقعا متاسفم..



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-13
      نقل قول کردن : ششش

      به نظر من 105500000 نمی ارزه.. مگه میگه تو 5 ماه از قیمت 71 تومن به 105 برسونن.. با دلار 4200 وارد کردن. تو انباراشون پره.. بعد با دلار 9 تومن دارن میفروشن. واقعا متاسفم..


      با سلام



      شما مطمینید که این روند بوجود آمده؟ و با دلار قبل گرفته اند و به دلار جدید می فروشند؟



      اینطور نیست ولی اگر اینطور نیز باشد، شما خودتان حاضرید جنسی را که دارید ، به قیمت 2 ماه پیش واگذار کنید؟



      اگر این کار را می کنید به ما اطلاع دهید تا برای خرید خدمت برسیم.



      شما واسه شرکت متاسف نباشید بخاطر وضع کنونی اقتصاد متاسف باشد که این مشکلات را بوجود آورده.



      ضمنا در این موارد صرفا منفعت خودمان را می بینیم و فکر می کنیم همه وظیفه دارند به ما خدمات بدهند و تغییری در این مساله نباشدکه اموال ما در خطر نباشد.



  • عسکری

    عسکری (مهمان)

    1397-04-12

    متوجه منظورتون شدم یعنی ظرفیت هرلحظه احتمال تکمیل از‌سوی شرکت میباشد. اینکه اول صبح برای نوبت جلوی نمایندگی باشیم جالب نیست



    • مدیریت

      نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

      1397-04-12
      نقل قول کردن : عسکری


      متوجه منظورتون شدم یعنی ظرفیت هرلحظه احتمال تکمیل از‌سوی شرکت میباشد. اینکه اول صبح برای نوبت جلوی نمایندگی باشیم جالب نیست



      با سلام


      بله دقیقا.


      بنده عرض نکردم برای نوبت تشریف بیارید.


      وضعیت ظرفیت و سایت را توضیح دادم.


      قصد جسارت نبود.


  • عسکری

    عسکری (مهمان)

    1397-04-12

    سلام مجدد ممنون از پاسختون



    فرمودین  تقدم ظرفیت اعلام شده ازسوی شرکت برای فروش هست این به چه معنی میباشد؟؟لطفا بفرمایید ممنون