اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • ناصر خلدي

    ناصر خلدي (مهمان)

    1394-05-29
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : ناصر خلدي
    سلام جناب آقاي يعقوبيان انگار شما هم شروع به سانسور كرده ايد ديروز يك كامنت گذاشتم چند دقيقه بعد حذف شد از شما انتظار نداشتم .


    آقای خلدی
    با سلام
    دقیقا به خاطر ندارم که چه کامنتی ارسال کرده اید و آیا ما حذف کرده ایم یا خیر.
    ولی اگر متن کامنت شامل تبلیغات و یا خارج از قوانین سایت باشد ، حذف خواهد شد.


    جناب آقاي يعقوبيان من نه تبليغات كرده بودم ونه حرفي خارج قوانين زده ام فقط در مورد گيربكس نوشته بودم كه بعد از مراجعه به جهت تعويض فيلتر به خاطر فراخوان و سرويس 5000 شتاب گيري ماشين نسبت به قبل كمتر شده حتي با تخته گاز هم در سربالاييهاي تند شتاب نمي گيره در حاليكه قبلا با تجربه رانندگي در گردنه حيران چنين مشكلي نداشتم نميدونم اشكال از چيه حتي دنده رو دستي هم مي كردم باز هم ماشين شتاب نمي گرفت يعني چند بار تخته گاز مي كردم تا نهايتا شتاب مي گرفت و فقط خواستم راهنماييم بكنيد همين. (البته فكر مي كنم كامنت من اشتباهي حذف شده بود)
  • طاهری

    طاهری (مهمان)

    1394-05-28
    ی
    امروز, ۱۸:۱۳

    باسلام اقای یعقوبیان از شما یک راهنمای درباره جی ۵اتومات می خواستم بنده ۸ماه هست که ماشین را تحویل گرفتم از همان اول مشکل تیب ترونیک این ماشین ایراد داشت گاهی دردندهدسته که می خواستی رانندگی کنی دنده راشتاب نمی داد اما دنده را کوچیک می کرد که چند بار نمایندگی خودکار تبریز بردیم هربار یک چیزی می گفتند که اومد بعد دوماه کلان دنده دستی از کار افتاد که نه دنده را کوچیک می کرد نه بزرگ که دوباره بردیم نمایندگی در خواست مکانیزم دنده کردن بعد دوهفته بعد از تهران امدبردیم مکانیزم دنده با لیور دنده را تعویض کردن که حدودایک ماهی درست شده بود تااینکه دوباره ایراد پیداکرد میثل قبل اما این بار کم بود موردش امادوهفته پیش دوباره کلان دنده دستی از کار افتادک دوباره مکانیزم دنده با لیور دنده وچشمی سفارش دادن که به مابعدیک هفته زنگ زدن بیارید تعویض کنیم قطعات راامما ماشین را سه روز بردیم ازما گرفتن تادرست کندمشکله دنده تیب ترونیک رااما بعد سه روز بعدچند بار زنگ متوجه شده ام که کلان قطعاتی که سفارش داده اند را تعویض کرده اند اما مشکل ماشین ما هنوز حل نشده ایشان می گویند ایراد از گیر یکس هست اما تهران قبول نمی کند می گوید ایراد سیم کشی داردمن می گویم اگر تهران بعلد نیست بفهمیم نه تعمیر کاراینجا نمی فهمد بدونیم ما چرا باید هربار ماشین را ببرم تعمیرگاه با کلی هزینه اما ایراد رفع نشود مشکل از کجاست از شما خواهشمندم به کاره ما نطر بدیدما چیکار کنیم
    ميهمان
  • احمدپور

    احمدپور (مهمان)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : احمدپور
    با سلام و احترام:
    ماشین من ایرادات زیر را دارد اگر می توانید راهنمایی کنید.ضمنا نمایندگی هم بردم که عملا اتفاقی نیفتاد. کلا این نمایندگیها علاقه شدیدی دارند که اصل عیب را انکار کنند.
    1- فرمان ماشین در سرعت های بالای 100 کیلومتر لرزش شدید دارد( مخصوصا اگر کیفیت آسفالت پایین باشد)، یکبار در تعمیرگاه بیرون و یکبار هم در نمایندگی بالانس انجام شد ولی تغییری حاصل نشد.(ضمنا لاستیک ها را زاپنی فالکن انداختم).
    2- موقع حرکت (شروع از سکون)،صدایی شبیه ترتر- جرجر و مشابه مثل لقی (ویبره) ورق بر روی قطعه دیگر شنیده میشود که کارشناس محترم نمایندگی فرمودند صدای اگزوز است و طبیعی است!!!!!!!امیدوارم ایراد از گیربکس و موتور نباشد.
    نکته قابل توجه اینکه در صورت تنظیم و تعمیر خودرو در نمایندگی تمامی هزینه ها به عهده مشتری است ولیکن فقط و فقط در صورت تعویض قطعات هزینه را نمایندگی متقبل می شود .به عنوان مثال درب صندوق از داخل باز نمی شد و نمایندگی بابت تعمیر آن مبلغ 40 هزار تومان از من گرفت.


    آقای احمد پور
    با سلام
    احتمالا فاق لاستیکی که انداخته9 اید، کوتاه تر از لاستیک فابریک است. باد چرخها را خالی و نیتروژن بزنید.
    صدای اگزوز طبیعی نیست. به نمایندگی دیگری جهت بازدید مراجعه کنید. ممکن است صدای لنتها باشد، که پس از مدتی کارکرد، اصلاح می شود.
    اگر ایراد، شامل اجزاء خودرو شود، مشمول گارانتی است. و نباید هزینه ای پرداخت شود.

    درود بر شما

    سلام جناب آقای یعقوبیان:
    از پاسخگویی شما تشکر میکنم.
    ایراد 2 که مربوط به صدا بود را خودم پیدا کردم. این صدا به علت نصب سینی موتور بود که خودم رفتم ی تعویض روغنی و خواهش کردم فقط از چاله (گودال) استفاده کنم و خودم با اینکه فنی بلد نیستم رفتم زیر ماشین و سینی را نگاه کردم . ابتدا پیچ ها را چک کردم که هر چهار تاش سفت بود. بعد ضربه های کوچیکی با دست یه سینی کوبیدم دیدم ی گوشه آن (سمت عقب ماشین و به سمت راننده با زیر موتور تماس پیدا می کند. بعد با کمک شاگرد مغازه ی تیکه مقوا لای قسمت درگیرشونده قراردادیم و ماشین را تست کردم که دیدم صدا کاملا رفع شد.حالا قراره فردا برم پیشش و بوسیله لاستیک یا چیز دیگری بصورت اساسی درستش کنم.غرض از این کامنت این بود که اگر دوستان مشکل مشابهی داشتند از این تجربه استفاده کنند و بیخودی نگران عیوب موتور و گیربکس نشوند.
  • طاهری

    طاهری (مهمان)

    1394-05-28
    باسلام اقای یعقوبیان از شما یک راهنمای درباره جی 5اتومات می خواستم بنده 8ماه هست که ماشین را تحویل گرفتم از همان اول مشکل تیب ترونیک این ماشین ایراد داشت گاهی دردندهدسته که می خواستی رانندگی کنی دنده راشتاب نمی داد اما دنده را کوچیک می کرد که چند بار نمایندگی خودکار تبریز بردیم هربار یک چیزی می گفتند که اومد بعد دوماه کلان دنده دستی از کار افتاد که نه دنده را کوچیک می کرد نه بزرگ که دوباره بردیم نمایندگی در خواست مکانیزم دنده کردن بعد دوهفته بعد از تهران امدبردیم مکانیزم دنده با لیور دنده را تعویض کردن که حدودایک ماهی درست شده بود تااینکه دوباره ایراد پیداکرد میثل قبل اما این بار کم بود موردش امادوهفته پیش دوباره کلان دنده دستی از کار افتادک دوباره مکانیزم دنده با لیور دنده وچشمی سفارش دادن که به مابعدیک هفته زنگ زدن بیارید تعویض کنیم قطعات راامما ماشین را سه روز بردیم ازما گرفتن تادرست کندمشکله دنده تیب ترونیک رااما بعد سه روز بعدچند بار زنگ متوجه شده ام که کلان قطعاتی که سفارش داده اند را تعویض کرده اند اما مشکل ماشین ما هنوز حل نشده ایشان می گویند ایراد از گیر یکس هست اما تهران قبول نمی کند می گوید ایراد سیم کشی داردمن می گویم اگر تهران بعلد نیست بفهمیم نه تعمیر کاراینجا نمی فهمد بدونیم ما چرا باید هربار ماشین را ببرم تعمیرگاه با کلی هزینه اما ایراد رفع نشود مشکل از کجاست از شما خواهشمندم به کاره ما نطر بدیدما چیکار کنیم
  • غلامرضا

    غلامرضا (عضو سایت)

    1394-05-28
    با سلام خدمت همه دوستان و آقای مهندس مجید
    در مورد فرمایشاتتون عرض کنم من هم هر دوی این ماشینهایی که فرمودین ودارم من فکر میکنم شما از بنز کلاس S پیاده شده وسوار این ماشین شدین
    چون من خودم جک سوارم و هیچ کدوم از اینهایی که نوشتیدو احساس نکردم و فقط مورد مصرف و گیربکس و قبول دارم مگه با 60 میلیون تومن ماشین از این بهتر میدن
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : عبدالله حکیمی
    سلام جناب آقای یعقوبیان. می بخشید. جک 5 اتومات در اختیار دارم، ولی نمی دانم دکمه صفر کردن کیلومتر جهت اندازه گیری فاصله در سفرها درکجای خودرو تعبیه شده است. با تشکر از زحمات بی شائبه جنابعالی.


    آقای حکیمی
    با سلام
    اهرم مشکی رنگ داخل صفحه کیلومتر را فشار دهید.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : amir4731
    آقای یعقوبیان ضمن عرض سلام ارادت
    بعضی نمایندگی های کرمان موتور از عنوان (نمایندگی برتر) استفاده می کنند مثل نمایندگی برتر استان البرز . کرمان موتور نمایندگی های خود را در استانهای مختلف رتبه بندی کرده ؟ اگر جوابتان مثبت باشد کجا میتوان این رتبه بندی را مشاهده کرد


    آقا امیر
    با سلام
    خیر همچین رده بندی نداریم.تمام نمایندگی ها یکسالن هستند.
    کدام نمایندگی اینگونه اعلام می کند؟
  • خانزاده

    خانزاده (مهمان)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : مجید افا
    به نام خدا

    ضمن عرض سلام به همه دوستان گرامی خواستم به این و سیله تجربه سفر به قشم با J5 اتوماتیک را به صورت خلاصه بیان کنم تا شاید هم خودرو ساز محترم استفاده کند و هم خوانندگان این متن:
    حدودا 3000 کیلومتر رانندگی کردم( رفت و برگشت) موارد ذیل از دید بنده که در حال حاضر پژو 206 تیپ 2 مدل 85 هم سوار میشوم بسیار مهم جلوه کرد .البته کیلومتر خودرو نرسیده به 10 هزار بود که از تهران به سمت قشم حرکت کردم.
    1- صدای موتور در اتاق بسیار زیاد است.
    2- موتور در دور 4 تا 5 هزار صدای زوزه بسیار بدی میدهد
    3- سیستم تعلیق بسیار کوبش دارد و تقریبا تمام چاله های مسیر و دست انداز ها را شما در چهارستون بدن حس میکنید
    4- شتاب گیری بسیار کند و غیر هوشمندانه و بعضا خطرناک صورت میگیرد به این معنا که حتی در حالت دنده دستی (تیپترونیک) هم دنده ها دیر عمل میکنند.
    5-فرمان بسیار صدا میدهد و اعصاب خردکن است
    6- سیستم صوتی و ریموت فرمان آن کاملا فرامین اشتباه به ظبط صوت میدهند
    7- ترمزها ضعیف عمل میکنند.
    8- نور خودرو حتی با تنظیم موتور چراغ جلو بسیار زاویه کمی را روشن میکند و برای رانندگی جاده در شب افتضاح است
    9- صدای باد در اتاق میپیچه و بسیار ازار دهنده است
    10- مصرف خودرو در جاده 8 لیتر و در شهر حدود 12 لیتر است
    11- لاستیک های خودرو از بیرون شکاف های نسبتا عمیقی دارد که نمیدونم کلا بی کیفیت هستن یا مدت زیادی در انبار بدون لحاظ کردن شرایط صحیح نگهداری میشن
    12- پدرم در اومد تا تونستم ماشین رو بالانس کنم. هنوز هم بالای 120 فرمان میزنه
    13- تزیینات و سیستم های جانبی هم اشکالات ساختاری داره که اصلا با استانداردهای سال 2000 به بعد هماهنگی نداره.
    14- رنگ خوردرو هم دیگه افتضاح . فوت که میکنی میره

    نتیجه از نظر بنده :

    من یه مهندس 15 سال سابقه هستم در رشته برق و توربین های گازی. حقیقتا با توجه به اینکه اصالتا کرمانی هم هستم و سالهاست کرمان موتور را میشناسم ولی متاسفم برای این سازنده و سازندگان مشابه که سعی میکنند فقط سود سالیانه را بالا ببرند ولی واقعا ما ایرانی ها لیاقتمون این خودرو های بی کیفیت نیست. ببینید بنده نه هیوندای سوارم نه تویوتا سوار و نه بنز سوار من از سال 85 یه پژو 206 تیپ 2 دارم که ازش راضیم .اما هر چی که توقعم را پایین آوردم نتونستم با این خودروی چینی مونتاژ ایران کنار بیام. به نظرم همین جوری قطعات چینی بی کیفیت هست حالا در ایران هم در خط مونتاژ کلی از کیفیت میافته دیگه وا مصیبتا. اما شاید اگه از پراید به این ماشین رفته بودم برام جذاب بود. شاید هم اگه تیپ شخصیتی دیگری داشتم میتونستم ازش تعریف کنم. به نظرم همون ماشین های قدیمی خیلی سواری بهتری دارن تا خودرو های چینی. البته بنده یه ام وی ام 110هم دارم که دسته خانم بنده است .اون که دیگه در حد موتور سیکلت هم نیست. امیدوارم این مطالب مفید بوده باشه....
    [


    سلام دوست عزیز
    با بعضی از نظرت موافقم نه با همش
    این ماشین مشکل رنگ دارد و مهمترین مشکل این ماشین گیربکس ضعیفشه وکمک های خشکش ،والبته مونتاژ ضعیف ولی بقیه مسائل انقدرها هم بد نیست که شما گفتین،البته هر کسی نظرش محترم است.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : محمد.و
    با سلام خدمت همه دوستان

    من جی ۵اتومات دارم که کیلومترش ۴۰۰ بود با نگرانی از آقای یعقوبیان راهنمایی گرفتم که چه کنم که در سفر چون ماشین هنوز اب بندی نشده کمتر بهش فشار بیاد که ایشان فرمودن با خیال راحت سفر برو ...خلاصه سه هزار تا باش سفر کردم اولش میترسیدم گاز بدم بعد که قدری تو جاده رفتیم حس کردم جا داره گاز بخوره منم گاز دادم ماشین بسیار نرم و زاحت جاده رو میرفت و سربالایی و پایینی هم همش با اتومات میرفتم و اصلا نیازی به تیپ ترونیک نبود حتی تو سربالایی نسبتا شدید اگه برا سبقت نیاز داشتم گاز رو تخته میکردم ماشین از جا کنده میشد و بسیار عالی عمل میکرد تنها مورد که باید بخاطر داشته باشید اینه که از تخته کردن گاز نترسید و بقول دوستی به موتور میتسوبیشی این ماشین خوب که مخصوص کار در دورهای بالاست رحم نکنید انوقت میفهمی چه اژده هاییه....منم ماشین وطنی ال نود داشتم ولی این ماشین کجا ال نود و ۲۰۶کجا!!!!!!!بهرحال این رو در جواب بعضی گفتم که از کامنت هاشون فقط قصد تخریب دارن ...چند وقته دارن ماشین ها چینی رو که هر کی داره میدونه چقدر هز وطنی سازا با کیفیت تره بنفع وطنی سازا میکوبه ...من لازم بود تجربه واقعیم بگم برا دوستان در پایان از آقای یعقوبیان که از چهار ماه قبل تحویل ماشین تا به الان از راهنمایی ارزندشان بهره مند شدم تشکر کنم



    آقا محمد
    با سلام
    ممنون از محبت شما.
    انجام وظیفه کرده ایم.

    شاد باشید
  • محمد.و

    محمد.و (مهمان)

    1394-05-28
    با سلام خدمت همه دوستان

    من جی ۵اتومات دارم که کیلومترش ۴۰۰ بود با نگرانی از آقای یعقوبیان راهنمایی گرفتم که چه کنم که در سفر چون ماشین هنوز اب بندی نشده کمتر بهش فشار بیاد که ایشان فرمودن با خیال راحت سفر برو ...خلاصه سه هزار تا باش سفر کردم اولش میترسیدم گاز بدم بعد که قدری تو جاده رفتیم حس کردم جا داره گاز بخوره منم گاز دادم ماشین بسیار نرم و زاحت جاده رو میرفت و سربالایی و پایینی هم همش با اتومات میرفتم و اصلا نیازی به تیپ ترونیک نبود حتی تو سربالایی نسبتا شدید اگه برا سبقت نیاز داشتم گاز رو تخته میکردم ماشین از جا کنده میشد و بسیار عالی عمل میکرد تنها مورد که باید بخاطر داشته باشید اینه که از تخته کردن گاز نترسید و بقول دوستی به موتور میتسوبیشی این ماشین خوب که مخصوص کار در دورهای بالاست رحم نکنید انوقت میفهمی چه اژده هاییه....منم ماشین وطنی ال نود داشتم ولی این ماشین کجا ال نود و ۲۰۶کجا!!!!!!!بهرحال این رو در جواب بعضی گفتم که از کامنت هاشون فقط قصد تخریب دارن ...چند وقته دارن ماشین ها چینی رو که هر کی داره میدونه چقدر هز وطنی سازا با کیفیت تره بنفع وطنی سازا میکوبه ...من لازم بود تجربه واقعیم بگم برا دوستان در پایان از آقای یعقوبیان که از چهار ماه قبل تحویل ماشین تا به الان از راهنمایی ارزندشان بهره مند شدم تشکر کنم
  • amir4731

    amir4731 (عضو سایت)

    1394-05-28
    آقای یعقوبیان ضمن عرض سلام ارادت
    بعضی نمایندگی های کرمان موتور از عنوان (نمایندگی برتر) استفاده می کنند مثل نمایندگی برتر استان البرز . کرمان موتور نمایندگی های خود را در استانهای مختلف رتبه بندی کرده ؟ اگر جوابتان مثبت باشد کجا میتوان این رتبه بندی را مشاهده کرد
  • مجید افا

    مجید افا (مهمان)

    1394-05-28
    به نام خدا

    ضمن عرض سلام به همه دوستان گرامی خواستم به این و سیله تجربه سفر به قشم با J5 اتوماتیک را به صورت خلاصه بیان کنم تا شاید هم خودرو ساز محترم استفاده کند و هم خوانندگان این متن:
    حدودا 3000 کیلومتر رانندگی کردم( رفت و برگشت) موارد ذیل از دید بنده که در حال حاضر پژو 206 تیپ 2 مدل 85 هم سوار میشوم بسیار مهم جلوه کرد .البته کیلومتر خودرو نرسیده به 10 هزار بود که از تهران به سمت قشم حرکت کردم.
    1- صدای موتور در اتاق بسیار زیاد است.
    2- موتور در دور 4 تا 5 هزار صدای زوزه بسیار بدی میدهد
    3- سیستم تعلیق بسیار کوبش دارد و تقریبا تمام چاله های مسیر و دست انداز ها را شما در چهارستون بدن حس میکنید
    4- شتاب گیری بسیار کند و غیر هوشمندانه و بعضا خطرناک صورت میگیرد به این معنا که حتی در حالت دنده دستی (تیپترونیک) هم دنده ها دیر عمل میکنند.
    5-فرمان بسیار صدا میدهد و اعصاب خردکن است
    6- سیستم صوتی و ریموت فرمان آن کاملا فرامین اشتباه به ظبط صوت میدهند
    7- ترمزها ضعیف عمل میکنند.
    8- نور خودرو حتی با تنظیم موتور چراغ جلو بسیار زاویه کمی را روشن میکند و برای رانندگی جاده در شب افتضاح است
    9- صدای باد در اتاق میپیچه و بسیار ازار دهنده است
    10- مصرف خودرو در جاده 8 لیتر و در شهر حدود 12 لیتر است
    11- لاستیک های خودرو از بیرون شکاف های نسبتا عمیقی دارد که نمیدونم کلا بی کیفیت هستن یا مدت زیادی در انبار بدون لحاظ کردن شرایط صحیح نگهداری میشن
    12- پدرم در اومد تا تونستم ماشین رو بالانس کنم. هنوز هم بالای 120 فرمان میزنه
    13- تزیینات و سیستم های جانبی هم اشکالات ساختاری داره که اصلا با استانداردهای سال 2000 به بعد هماهنگی نداره.
    14- رنگ خوردرو هم دیگه افتضاح . فوت که میکنی میره

    نتیجه از نظر بنده :

    من یه مهندس 15 سال سابقه هستم در رشته برق و توربین های گازی. حقیقتا با توجه به اینکه اصالتا کرمانی هم هستم و سالهاست کرمان موتور را میشناسم ولی متاسفم برای این سازنده و سازندگان مشابه که سعی میکنند فقط سود سالیانه را بالا ببرند ولی واقعا ما ایرانی ها لیاقتمون این خودرو های بی کیفیت نیست. ببینید بنده نه هیوندای سوارم نه تویوتا سوار و نه بنز سوار من از سال 85 یه پژو 206 تیپ 2 دارم که ازش راضیم .اما هر چی که توقعم را پایین آوردم نتونستم با این خودروی چینی مونتاژ ایران کنار بیام. به نظرم همین جوری قطعات چینی بی کیفیت هست حالا در ایران هم در خط مونتاژ کلی از کیفیت میافته دیگه وا مصیبتا. اما شاید اگه از پراید به این ماشین رفته بودم برام جذاب بود. شاید هم اگه تیپ شخصیتی دیگری داشتم میتونستم ازش تعریف کنم. به نظرم همون ماشین های قدیمی خیلی سواری بهتری دارن تا خودرو های چینی. البته بنده یه ام وی ام 110هم دارم که دسته خانم بنده است .اون که دیگه در حد موتور سیکلت هم نیست. امیدوارم این مطالب مفید بوده باشه....
    [
  • عبدالله حکیمی

    عبدالله حکیمی (مهمان)

    1394-05-28
    سلام جناب آقای یعقوبیان. می بخشید. جک 5 اتومات در اختیار دارم، ولی نمی دانم دکمه صفر کردن کیلومتر جهت اندازه گیری فاصله در سفرها درکجای خودرو تعبیه شده است. با تشکر از زحمات بی شائبه جنابعالی.
  • سجاد مالمیر

    سجاد مالمیر (مهمان)

    1394-05-28
    لطفا منو در گروه تلگرام s5 ادد کنید
    09124407437
  • سجاد مالمیر

    سجاد مالمیر (مهمان)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : غلامرضا
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : joe
    با سلام و احترام خدمت جناب یعقوبیان عزیز

    آقا لاستیک فابریکی جی 5 تو کمتر از 2 ماه ترکید...... به نظر شما لاستیک (هانکوک) کره ای بندازم ؟!؟ یا همین چینی بخرم بندازم دوباره ؟!؟!
    ضمنا ترکیدگی لاستیک تو این مدت کم جزو شرایط گارانتی محسوب نمیشه ؟!؟!


    آقا محمد
    با سلام
    اگر بر اثر خراشیدگی و برخورد با جسم برنده ای نباشد، مشمول گارانتی می شود.


    دوست عزیز من با لاستیک دانلوپ اندونزی 16/60/205 عوض کردم خیلی خوب شده

    فقط کره ای بنداز لذت ببر
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : سجاد مالمیر
    عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای یعقوبیان
    درابتدا بنده قصد خرید محصول j5 را دارم و همه جورcompare فنی و قیمتی رو انجام دادم و تا این لحظه جهت اقدام نتیجه مثبت گرفتم
    حالا از نقطه نظرات دوستان استفاده میکنم دارندگان محصول مسائلی رو مطرح میکنن که باید بیشتر تامل کرد که جواب یا راه کار اساسی از نظر خدمات ارائه نمیشود...
    مغایرت موارد گفته شده با کانفیگ ماشین:
    1-مصرف ماشین از ترکیبی 8.5 به 15lit تا100km؟
    2-شتاب و کشش ماشین که ناهماهنگی بین گیربکس و موتور را نشان میدهد و آبندی با توجه به تکنولوژی روز معنا ندارد (ماشین سواری خوبی نمیدهد)
    3-آپدیت ماشین -سینی زیر موتور ماشین
    آیا با وجود این همه اشکالت فنی، چگونگی خدمات درست، توجیه منطقی وجود دارد ؟توجه به نظر مشتری چه میشود؟
    من مصرف کننده هستم و انتظارم از یک ماشین صفر با این همه آپشن و کانفیگ ذکر شده قطعا این نیست.


    آقا سجاد
    با سلام
    1-با احتساب ترافیک و استفاده از کولر حدود 10/5 لیتر مصرف دارد.
    2-با تعویض درست دنده ها و بازی با پدال گاز از شتاب مناسب با قدرت موتور برخوردار است. برنامه نرم افزار گیربکس هم در آینده نزدیک بروز رسانی می شود.
    3-سینی زیر موتور ، بحث ایرانیزه است. و هیچکدام از خودروهای وارداتی سینی ندارند.
    در تمام مواردی که فرمودید، اشکالی مطرح نشده بود و تماما بحث سلایق و ابراز نظر مشتریان بود.
    به نظر من اشکال یعنی اینکه با کارکرد خودرو عیبی باشد که قابل رفع توسط سشازندگان پیش بینی نشود . و یا باعث به خطر افتادن جان سرنشینان شود.
    جک جی 5 نسبت به هزینه انجام شده ، بیشتر می ارزد.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : mehdi_Ab
    با سلام خدمت آقای یعقوبیان (گوش شنوای کرمان موتور)

    ببخشید ما همیشه سئوالات و مشکلات رو از طریق شما پیگیری می کنیم. این به خاطر اخلاق خوب و مشتری مداری شماست و در واقع یکی از نقاط ضعف کرمان موتور که برای کوچکترین سئوال باید حداقل نیم ساعت پشت خط صدای مشتری بمونیم.
    غرض از مزاحمت:
    من 1394/2/15 تکمیل وجه برای جی 5 کردم و تاریخ سند 1394/3/28 بوده است. تحویل خودرو 1394/4/11 بوده. ولی متاسفانه با گذشت 2 ماه از سند خوردن خودرو خبری از جریمه دیرکرد نیست.
    شماره مشتری : 92851
    شماره شاسی : NAKNG7246FB120913

    خواهش میکنم راهنمایی و کمک کنید.


    آقای ابوالقاسمی
    با سلام
    از طریق قسمت مالی کرمان موتور پیگیری کنید.
    02144991770
  • mehdi_Ab

    mehdi_Ab (عضو سایت)

    1394-05-28
    با سلام خدمت آقای یعقوبیان (گوش شنوای کرمان موتور)

    ببخشید ما همیشه سئوالات و مشکلات رو از طریق شما پیگیری می کنیم. این به خاطر اخلاق خوب و مشتری مداری شماست و در واقع یکی از نقاط ضعف کرمان موتور که برای کوچکترین سئوال باید حداقل نیم ساعت پشت خط صدای مشتری بمونیم.
    غرض از مزاحمت:
    من 1394/2/15 تکمیل وجه برای جی 5 کردم و تاریخ سند 1394/3/28 بوده است. تحویل خودرو 1394/4/11 بوده. ولی متاسفانه با گذشت 2 ماه از سند خوردن خودرو خبری از جریمه دیرکرد نیست.
    شماره مشتری : 92851
    شماره شاسی : NAKNG7246FB120913

    خواهش میکنم راهنمایی و کمک کنید.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-28
    نقل قول کردن : پدرام
    با عرض سلام وقت بخیر خدمت آقای یعقوبیان
    من بامراجعه به نمایندگی مرکزی واستفاده از بنزین یورو 4واستفاده از اکتان stp استفاده از قرص آمریکایی dyno نه شتابش خوب شده نمصرفش راهکاری داره


    آقا پدرام
    با سلام
    ابتدا تقاضا دارم از قرص و مکمل استفاده نکنید.
    در مرتبه دوم ، استفاده از بنزین سوپر در مصرف سوخت تاثیر کذار است و صدای سوپاب را حذف می کند.
  • سجاد مالمیر

    سجاد مالمیر (مهمان)

    1394-05-28
    عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای یعقوبیان
    درابتدا بنده قصد خرید محصول j5 را دارم و همه جورcompare فنی و قیمتی رو انجام دادم و تا این لحظه جهت اقدام نتیجه مثبت گرفتم
    حالا از نقطه نظرات دوستان استفاده میکنم دارندگان محصول مسائلی رو مطرح میکنن که باید بیشتر تامل کرد که جواب یا راه کار اساسی از نظر خدمات ارائه نمیشود...
    مغایرت موارد گفته شده با کانفیگ ماشین:
    1-مصرف ماشین از ترکیبی 8.5 به 15lit تا100km؟
    2-شتاب و کشش ماشین که ناهماهنگی بین گیربکس و موتور را نشان میدهد و آبندی با توجه به تکنولوژی روز معنا ندارد (ماشین سواری خوبی نمیدهد)
    3-آپدیت ماشین -سینی زیر موتور ماشین
    آیا با وجود این همه اشکالت فنی، چگونگی خدمات درست، توجیه منطقی وجود دارد ؟توجه به نظر مشتری چه میشود؟
    من مصرف کننده هستم و انتظارم از یک ماشین صفر با این همه آپشن و کانفیگ ذکر شده قطعا این نیست.