اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • علیرضا94

    علیرضا94 (عضو سایت)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : علیرضا94
    با سلام و خسته نباشید، 20روزی هست جک اتومات تحویل گرفتم.و حدود 150کیلومتر کار کردم.از روز اول که از اداره تحویل شماره 2 تا منزل (پونک) رانندگی کردم .صدای خفیفی از چرخ جلو شنیدم.در روزهای بعد هم این صدا وجود داشته و دارد و مانند صدای لنت ترمز می باشد.خجالت اوره این صدا چون مردم متوجه آن میشن.البته همیشه وجود ندارد.امروز به همان نمایندگی زنگ زدم البته بعد از سه روز پشت خط ماندن و کارشناس مربوطه گفتن این صدا عادی بوده و باید ساخت!!!واقعا تعجب کردم از این جواب و دلیل جالب تر ایشان که گیربکس سنگین هست و این بر لنت تاثیر میگذارد!! پس باید همه جک سواران این صدا رو داشته باشند .واقعا متاسف شدم که 60تومان پول ریختم که این جواب رو بشنوم تازه اجازه ندادند برای بازدید چند دقیقه بروم نمایندگی.لطفا راهنمایی کنید.


    آقا علیرضا
    با سلام
    صدا مربوط به خشکی جنس لنت است و هیچ ارتباطی با گیربکس ندارد.
    بعد از مدتی کارکرد، صدا رفع می شود.

    درود بر شما

    مدیر عزیز ،
    ممنون از سرعت پاسخگویی و توجه جنابعالی
    راستش واقعا نفس راحتی کشیدم .ولی اون کارشناس محترم جوابی داد که واقعا از خریدم پشیمون شدم.من 13 ساله پراید دارم و هرزمان لنت عوض میکردم کمی این صدا بود و رفع میشد.البته به نظرم جنس لنت هم بی تاثیر نیست.چون اصولا نباید صدایی بده.حالا بیشتر کار میکنم ایشالا که رفع بشه.
    البته ناگفته نماند که به جز این صدا ، خوشبختانه صدای موتور و کیفیت ساخت خوب بود تا این لحظه.امیدوارم مستدام باشه.
    من عضو سایت شما خواهم بود و این سایت رو مشاهده خواهم کرد.
    با تشکر مجدد
  • ahmadpoor

    ahmadpoor (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : ایمان شیرازی
    نقل قول کردن : حمید
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان

    با سلام. تنها پیشنهاد من اینه که حتما سوار ماشین بشین و یک دور خودتون بزنین. من نه از ماشین تعریف میکنم نه هم ایراد میگیرم فقط میگم واسه خرید حتما با ماشین دور بزنید. موفق باشید


    دقیقا اول سوارشید بعد بخرید

    با سلام ، من قبل از اینکه ماشین رو تحویل بگیرم همین کامنت ها رو میخوندم و بعدا که سوار ماشین شدم دیدم کامنها الزاما انعکاس دهنده ماشین نیست و بیشتر بر مبنای سلیقه افراد استوار است. لذا پیشنهاد من این است که اگر میتوانید با این ماشین دوری بزنید. ضمنا من از این ماشین کاملا راضی هستم. باید بپذیریم که همه خودرو ها (با هر قیمتی) نقاط قوت و ضعف خودشان را دارند و وازه عیب لغت صحیحی نمی باشد. در یک مجله خودرو یکی از نقاط ضعف پورشه را بازار بد خرید و فروش عنوان کرده بود.شاید بتوان گفت تنها نقطه ضعف جک جی 5 عدم هوشمندی گیربکس در سربالایی های تند و کوهستانی و پیچ در پیچ مثل جاده لواسان (لشکرک) یا جاده چالوس باشد که آن هم با حالت تیپ ترونیک حل میشود. والا در سربالاییها اتوبانی مثل قم ، کاشان ، ردر حالت اتومات هم کشش ماشین بسیار مطلوب است.یادمان نرود برای این ماشین چقدر هزینه کردایم و گیربکس 6 دنده حداقل ددو برابر این خودرو پول می خواهد.
  • مهدی ملایی

    مهدی ملایی (مهمان)

    1394-05-12
    سلام جناب یعقوبیان عزیز

    ببخشید همانگونه که مستحضر هستید برخی دوستان با استفاده از ترموستات تاما 82 درجه مشکل دور تند فن را حل نموده اند. نظر شما در این خصوص چیست؟

    ممنون
  • ایمان شیرازی

    ایمان شیرازی (عضو سایت)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : حمید
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان

    با سلام. تنها پیشنهاد من اینه که حتما سوار ماشین بشین و یک دور خودتون بزنین. من نه از ماشین تعریف میکنم نه هم ایراد میگیرم فقط میگم واسه خرید حتما با ماشین دور بزنید. موفق باشید


    دقیقا اول سوارشید بعد بخرید
  • حمید.ن

    حمید.ن (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان

    برادر عزیز ما که صد بار نوشتیم ماشین خوبیه و طرز رانندگی و قلقهاش هم گفتیم ولی اگر بخواهید منفی گرایی کنید نمی توان نظرتان را عوض کرد.شک دارید با بنده تماس بفرمایید 09125274253
  • امیر .

    امیر . (عضو سایت)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : مازیار
    نقل قول کردن : امیر .
    باسلام
    من واقعا تعجب میکنم که بعضی از دوستان از تعویض دنده ها راضی هستنیک مثال ساده میزنم :با سرعت 120 تا حرکت میکنی
    سرعت را که کم میکنی تا 45 حالا که می خوای افزایش سرعت بدی ماشین خیلی کند افزایش سرعت میده. چرا چون دنده. روی 4 هست وماشین حرکت نمیکنه. حالا سرعت را باز کم میکنی تا25 در این حالت هم ماشین خوب شتاب نمیگره چون دنده روی3 هست
    کاهش دنده ها در این خودرو بسیار کند عمل میکنه
    در معکوس کشیدن هم زیاد گوش به فرملن نیست اگر تعویض دنده ها
    در این خودرو به درستی انجام بگیره اصلا نیازی به معکوس کشیدن
    نیست کرمان موتور باید یه فکری به حال تعویض دنده ها بکنه
    ومعکوس کشیدن در مرحله بعدی قرار بگیره به نظر من این
    اپدیت گیربکس که خارج از نمایندگی انجام میشه درمان نیست
    فقط یک مسکنه.


    سلام خدمت دوست عزیزمون آقا امیر
    شما نحوه برخوردتون با گیربکس اتومات اشتباه است. با یکمی تمرین ، این مسائل بسیار جزئی برطرف می شود.
    با پدال گاز بیشتر بازی کنید.
    باور کنید مزدا 3 قدیمی هم تقریباً همین عملکرد را دارد.
    خودروهای وطنی دیگر (مثلا 206) که وضعیت بسیار افتضاحی دارند - حتی معکوس هم به زور می کشند.
    به نظر من این خودرو با موتور 1800 و 4 دنده ، عملکرد مطلوبی دارد.
    با تشکر


    سلام اقا مازیار
    وقتی که سرعت از120. به 45 میرسه باید کاهش دنده داشته باشه
    یعنی دنده در این حالت باید به دنده 2 کاهش پیدا کنه
    بازی کردن با پدال گاز باعث افزایش بنزین میشود. وقتی که دنده به درستی انجام بشه نیاز به بازی با پدال گاز نیست. ومصرف هم
    کم میشه به نظر من یکی از دلایل مصرف زیاد این خودرو همین بازی با پدال گاز ومعکوس کشیدن های پی در پی است
    در ضمن من با نظر شما در مورد. قابل قبول بودن موتور 1800. این خودرو مخالفم. البته فعلا مخالفم
    اگر شما. در حالت تیپترونیک دنده ها را خودتون تعویض کنید
    میبینید که خودرو اصلا مشکل نداره. واگر در حالت اتومات هم اینجوری تعویض بشه واقعا عالی میشه
    اقای یعقوبیان ما هنوز منتظریم. در ضمن تعداد زیادی که این سایت را دنبال میکنن. منتظر این. آپدیت هستن
    کسایی که مایل نبودن این آپدیت را انجام نمیدن. درضمن چند روز پیش که نمایندگی بودم یه فرم. انتقاد پیشنهاد دادن که من در اون
    فرم مشکلاتی نوشتم یکی تعویض دنده ها ودیگری مصرف سوخت بود اقای یعقوبیان کرمان. موتور اگه بتونه یکی از اینها را حل کنه
    من واقعا عالی میشه باتشکر یاعلی
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : hashem
    آقا مازیار با تشکر و سپاس فراوان از اینکه با حوصله جواب من رو دادید

    سوال دیگری هم از شما داشتم اینکه رانندگی با این ماشین واقعا قلق خاصی داره و یا به مرور زمان راننده می تواند اون سواری مطلوب رو از ماشین بگیره؟

    خیلی از خریداران مثل من به این خاطر وسواس دارند چراکه نظرها در مورد خودرو چینی منفی است و به قول معروف می گویند صاحب اولو آخر ماشین چینی خودتون هستید ولی با توجه به اینکه شرکت کرمان موتور این ماشین رو عرضه میکنه اگر واقعا مشکل اساسی این ماشین نداشته باشه به خوبی جایگاهش رو در ایران تثبیت میکنه. راستی آقا مازیار من ساکن تهران هستم. از شما خواهش می کنم حتما بعد از پیمایش ماشین در کیلومترهای بالاتر یا رفتن به مسافرت، تجربیات خودتون در اینجا به اشتراک بگذارید تا سایر دوستان بتوانند در این اوضاع وانفسا بهترین انتخاب رو داشته باشند چراکه کسانی بیشتر به سمت این ماشینها می آیند از طبقه متوسط جامعه هستند که می خواهند ماشین خوبی داشته باشند وگرنه با قیمت های بالاتر قطعا به سراغ ماشینها دیگر می روند به همین علت گذاشتن کامنت های صادقانه بدون حب و بغض از طرف جی5 سواران می تواند خیلی تاثیر گذار باشد

    باز هم از جنابعالی به خاطر وقتی که گذاشتید متشکرم


    درود بر شما

    خواهش میکنم ، امیدوارم مفید واقع شده باشد.
    به جز معکوس از 2 به 1 در دور موتور های محدود ، میشه گفت که خیلی هم قلق خاصی ندارد. باور کنید مانند سایر خودرو های اتومات با حجم کم است. (طبق تجربه 7 ساله ای که با اتومات دارم.) و البته از 206 و ریو خیلی بهتر است و قابل قیاس نیست.
    به مرور زمان و با رانندگی با این خودرو همه روشهای استفاده از آن را متوجه میشوید و اصلا موضوع حادی نیست. ضمن اینکه اگر آپدیت رسمی گیربکس هم ارائه شود که اوضاع بهتر هم می شود.
    اتفاقا من به لطف طرح 50-50 توانستم این خودرو تهیه کنم و خودم هم قطعا از این حد بیشتر نمی توانستم هزینه کنم و مطمئنم که بهترین تصمیم را گرفتم. و با توجه به محدودیت مالی بیشترین تحقیق را قبل از خرید خودرو انجام دادم.
    احتمال بسیار زیاد تعطیلات آخر هفته آینده را مسافرت می روم به مقصد شمال از جاده هراز یا فیروزکوه. حتما تجربیاتم را در اختیارتان قرار خواهم داد. امیدوارم که شما هم بهترین تصمیم را با توجه به همه شرایط بگیرید.
    پیروز باشید
    با تشکر
  • سید هادی

    سید هادی (عضو سایت)

    1394-05-12
    ا سلام خدمت شما جناب یعقوبیان
    لطف کنید به این بندگان خدا که فن دور تندشون دائم روشن میشه و اصلا دیگه خاموشی تو کارش نیست شما دیگه لااقل نگید این عملکرد طبیعیه . بنده اطلاع دارم بعضی از ماشینها که تا ۳۰۰۰۰ تا کارکرد داشتن یا سیم کشیشون خراب شده یا بعضا فن دور تند از کار افتاده . بخدا من ترموستاتو با همون درجه ۸۲ تاما عوض کردم عملکرد فن طبیعی شد . روی ترموستات فابریکم ۸۲ درجه زده . بخدا وقتی هوا خنکه نیازی نیست فن دور تند روشن بشه . من ترموستات فابریکی رو انداختم تو آب جوش بین دمای ۸۷ تا ۸۹ عملکرد اگر مایل بودید فیلمشو تقدیم میکنم به کارشناساتون نشون بدید . بنده خودم تو خودرو سازی هستم به هر کدام از کارشناسامون این مسئله را مطرح کردم تنها چیزی که گفتن این بود که خودروی چینی بهتر از این نمیشه
    متاسفانه جناب یعقوبیان به نظر بنده شما اگر انتقادی بشه پاسخ اون کامنت را اصلا نمیدید ولی من خودم ایرادات این ماشینو میدونستم و رفتم خریدمش فقط چند بار دیدم جنابعالی در خصوص کارکرد دائم فن گفتید طبیعی هست پس به نظر شما دوستانیکه دور تند فن ماشینشون به موقع خاموش میشه مشکل دارن
  • hashem

    hashem (مهمان)

    1394-05-12
    آقا مازیار با تشکر و سپاس فراوان از اینکه با حوصله جواب من رو دادید

    سوال دیگری هم از شما داشتم اینکه رانندگی با این ماشین واقعا قلق خاصی داره و یا به مرور زمان راننده می تواند اون سواری مطلوب رو از ماشین بگیره؟

    خیلی از خریداران مثل من به این خاطر وسواس دارند چراکه نظرها در مورد خودرو چینی منفی است و به قول معروف می گویند صاحب اولو آخر ماشین چینی خودتون هستید ولی با توجه به اینکه شرکت کرمان موتور این ماشین رو عرضه میکنه اگر واقعا مشکل اساسی این ماشین نداشته باشه به خوبی جایگاهش رو در ایران تثبیت میکنه. راستی آقا مازیار من ساکن تهران هستم. از شما خواهش می کنم حتما بعد از پیمایش ماشین در کیلومترهای بالاتر یا رفتن به مسافرت، تجربیات خودتون در اینجا به اشتراک بگذارید تا سایر دوستان بتوانند در این اوضاع وانفسا بهترین انتخاب رو داشته باشند چراکه کسانی بیشتر به سمت این ماشینها می آیند از طبقه متوسط جامعه هستند که می خواهند ماشین خوبی داشته باشند وگرنه با قیمت های بالاتر قطعا به سراغ ماشینها دیگر می روند به همین علت گذاشتن کامنت های صادقانه بدون حب و بغض از طرف جی5 سواران می تواند خیلی تاثیر گذار باشد

    باز هم از جنابعالی به خاطر وقتی که گذاشتید متشکرم


    درود بر شما
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : hashem
    سلام آقا مازیار
    راستی آقا مازیار من قبلا سوار 206، پراید،ریو، مزدا323 بوده ام و تجربه رانندگی اتومات رو با مزدا323 و جنتو داشته ام.

    سلام آقا هاشم
    خواهش می کنم.
    1- بنده حدود 20 روز پیش خودرو را تحویل گرفتم و حدود 700 کیلومت رانندگی کردم ، به طور تقریبی 350 کیلومتر در جاده و 350 کیلومتر شهر. البته بنده هم مثل شما قبل از خرید خودرو بیشتر از 6 ماه تحقیق کردم و در این مدت هم چندین مرتبه از خودرو یکی از دوستان ، در حد تست ، استفاده کردم.
    2- مصرف خودرو با کولر روشن الآن در حد 10 است ، البته روزهای اول در حد 12 بود. فکر میکنم با توجه به دوره آب بندی این عدد منطقی باشد و احتمالا کمتر هم می شود.
    3- خدمات پس از فروش در تهران مطلوب است. و متاسفانه فکر میکنم که در شهرستان ها ضعیف است. (با توجه به نظ دوستان عزیزی که در شهرستانها اقدام به خرید کرده اند.)
    4- قطعات این خودرو و سایر خودروهای ساخت چین در خیابان ملت تهران به وفور یافت می شود ولی قیمت بسیار بالا تر از مبلغ کارخانه است. (تقریبا 2 برابر - یکمی کمتر)
    5- ببینید به نظر من خود خودرو با این رنج قیمت واقعا ضعفی نداره فقط یک مقدار بسیار کم کیربکس عملکرد ضعیفی دارد ولی به هیچ عنوان حاد نیست و عملکرد بسیار مشابهی با سایر خودرو های 4 دنده با حجم موتور کم دارد. به نظر من ضعف اصلی کمبود نمایندگی و عدم فراوانی خدمات پس از فروش است. که البته عرض کردم اگر تهران هستید شرایط بسیار بهتری نسبت به شهرستانها و در حد مطلوب دارید.
    6- خودرو های که داشتم به ترتیب : پراید صندوقدار- 206 تیپ 3- ریو دنده دستی- پراید هاچبک - 206 تیپ 6 - ریو دنده اتوماتیک ، پارس سال موتور XU7 و نهایتا مزدا 3 قدیمی که خودرو برادرم است و تقریبا در حد ماشینهای خودم ازش استفاده کردم.
    7- خدا رو شکر خودرو بنده از همان روز اول مشکل دور تند فن را نداشت. (شاید در تحویل جدیدها این مشکل برطرف شده باشد؟) --- ترمز این خودرو عملکرد بسیار عالی دارد و اصلا جای انتقاد ندارد ، در خصوص ترمز فکر می کنم دوستان دارند کم لطفی می فرمایند. ضمن اینکه ترمز خودرو بنده در زمان تحویل آپدیت شده بود. --- رنگ خودرو یک مقدار کم ضعیف است بله ، ولی باور کنید نه در حد این فاجعه ای که دوستان می فرمایند. یک مقدار کم ضعیفتر از سایر خودرو های داخلی است. ضمن اینکه بنده اصلا با کارواش رفتن و فشار آب و ... تا کنون به مشکلی بر نخورده ام.
    در نهایت اینکه این خودرو به هیچ عنوان قابل قیاس با خودرو هایی که چه شما داشتید و چه بنده نیست (البته مزدا 323 را نمیدانم) و واقعا نسبت به وجه پرداختی بسیار ارزشمند است و عملکرد موتور و گیربکس آن هم مطلوب و تا حد زیادی مشابه مزدا 3 قدیمی است.
    ببینید بنده هم قبول دارم که 60 میلیون تومان پول کمی نیست ولی به نظر من با اوضاع فعلی کشور انتخاب بهتری برای خودرو اتومات نخواهیم داشت. ضمن اینکه توجه داشته باشید که قیمت جهانی این خودرو نزدیک به نرخ فروش آن در ایران است.(نسبت به سایر خودروها نزدیکتر است.)
    اگر سوالی دیگری بود درخدمتتان هستم.
    راستی فراموش کردم بگم. این نکته رو فراموش نکنید که عملکرد خودرو چه در سر بالایی و کفی بسیار مطلوب است و ارتباط مستقیمی با نحوه رانندگی دارد.
    ببخشید که به دلیل طولانی شدن متن ، کامنت شما را پاک کردم.
    باتشکر
  • hashem

    hashem (مهمان)

    1394-05-12
    سلام آقا مازیار

    مرسی از پاسختون. می خواستم چند سوال دیگر از شما بپرسم
    1- چند کیلومتر با ماشین رانندگی کردید؟
    2- مصرف ماشین چقدر است؟
    3-خدمات بعد از فروش چطوره؟
    4- تا حالا در مورد وجود فراوانی قطعات تحقیقی داشتید؟
    5- معایب این ماشین از نظر جنابعالی چیست؟
    6-تجربه رانندگی با چه ماشینهایی را داشته اید؟
    7- مشکلاتی که در اینجا دوستان مطرح کرده اند اعم از دور فن، ترمز، رنگ و در برخی موارد مونتاژ نامناسب را داشته اید؟

    راستی آقا مازیار من قبلا سوار 206، پراید،ریو، مزدا323 بوده ام و تجربه رانندگی اتومات رو با مزدا323 و جنتو داشته ام.
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : علیرضا94
    با سلام و خسته نباشید، 20روزی هست جک اتومات تحویل گرفتم.و حدود 150کیلومتر کار کردم.از روز اول که از اداره تحویل شماره 2 تا منزل (پونک) رانندگی کردم .صدای خفیفی از چرخ جلو شنیدم.در روزهای بعد هم این صدا وجود داشته و دارد و مانند صدای لنت ترمز می باشد.خجالت اوره این صدا چون مردم متوجه آن میشن.البته همیشه وجود ندارد.امروز به همان نمایندگی زنگ زدم البته بعد از سه روز پشت خط ماندن و کارشناس مربوطه گفتن این صدا عادی بوده و باید ساخت!!!واقعا تعجب کردم از این جواب و دلیل جالب تر ایشان که گیربکس سنگین هست و این بر لنت تاثیر میگذارد!! پس باید همه جک سواران این صدا رو داشته باشند .واقعا متاسف شدم که 60تومان پول ریختم که این جواب رو بشنوم تازه اجازه ندادند برای بازدید چند دقیقه بروم نمایندگی.لطفا راهنمایی کنید.


    آقا علیرضا
    با سلام
    صدا مربوط به خشکی جنس لنت است و هیچ ارتباطی با گیربکس ندارد.
    بعد از مدتی کارکرد، صدا رفع می شود.

    درود بر شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : saeedtaf
    سلام به دوستان
    من قبلا این خودرو را با 206 تیپ 6 که داشتم مقایسه کردم و نظرات خودم رو نوشتم
    ولی حالا میخوام جک جی 5 با کارکرد 1000 و بعد از کارکرد 2500 و انجام سرویس اولیه مقایسه کنم
    1- طبق فرمایش دوستان عملکرد گیربکس قبل از سرویس اولیه دیر دنده رو تو سربالایی سنگین میکرد یعنی اگه هنگام سرعت مجبور میشدم سرعت رو کم کنم بعد از حرکت ,دنده به 3 برمیگشت و بعد از فشار زیاد رو پدال گاز یک دنده دیگه سنگین میکرد
    البته این اتفاق تو سر بالایی بلوار کاوه مشهود بود. ولی بعد از سرویس اولیه این حالت تغییر کرد و بعد از مکث توی سربالایی با اولین فشار 2 دنده رو سنگین میکنه که تعویض دنده دوم رو متوجه میشیم.کلا یا به خاطر آببندی این اتفاق افتاده یا به خاطر سرویس اولیه نمیدونم.ولی به هر حال خیلی بهتر شده
    2- صدای فن دوم قبلا بعد از گرم شدن موتور شروع به کار میکرد و بعد از چند دقیقه قطع میشد البته صدا رو وقتی داخل ماشین با شیشه بالا بودم متوجه نمیشدم . فقط وقتی داخل پارکینگ میشدم میفهمیدم . البته کمی که دقت کردم اکثر ماشینها هم همین صدا رو میدادند.به هرحال بعد از دوره آببندی فن دوم خیلی دیر روشن میشه و اگر کولر روشن باشه دیرهم خاموش میشه . فقط بعد دوره آببندی با کولر روشن توی ترافیک درجه آب کمی بالای وسط قرار میگیره.
    3- مصرف بنزین توی شهر گاها به 11.5 هم میرسید ولی اخیرا با همون شرایط به 10 رسیده با بنزین سوپر و معمولی هم فرقی نمیکنه .ولی هنگام مصرف با بنزین سوپر اون صدای هوم کمتر شنیده میشه.
    ضمنا توی سرویس اولیه متوجه شدم . تعمیرکاران تمام سرویسها رو عین دفترچه گارانتی انجام دادند . و توی موتور رو علامتگذاری کردند. همچنین مبلغ دریافتی بابت روغن و فیلتر روغن و 4 لیتر شیشه شور 101000تومن شد و کلا 3 ساعت وقت برد
    تنها عیبی که تو این خودرو دیدم نماشگر کیلومتر شماره که تو سرعت 80-7 کیلومتر با جی پی اس اختلاف داره . بعد از پرسجو متوجه شدم در اکثرا ماشینهای مونتاژ ایران این اختلاف هست . البته شایداین ماشین اینطوریه.یک وقت جریمه نشید بگید تقصیر من بود
    من از این خورور خیلی راضیم. ببخشید طولانی شد خدا نگهدار



    آقا سعید
    با سلام
    ممنون از همراهی و کامنت شما.
  • saeedtaf

    saeedtaf (عضو سایت)

    1394-05-12
    سلام به دوستان
    من قبلا این خودرو را با 206 تیپ 6 که داشتم مقایسه کردم و نظرات خودم رو نوشتم
    ولی حالا میخوام جک جی 5 با کارکرد 1000 و بعد از کارکرد 2500 و انجام سرویس اولیه مقایسه کنم
    1- طبق فرمایش دوستان عملکرد گیربکس قبل از سرویس اولیه دیر دنده رو تو سربالایی سنگین میکرد یعنی اگه هنگام سرعت مجبور میشدم سرعت رو کم کنم بعد از حرکت ,دنده به 3 برمیگشت و بعد از فشار زیاد رو پدال گاز یک دنده دیگه سنگین میکرد
    البته این اتفاق تو سر بالایی بلوار کاوه مشهود بود. ولی بعد از سرویس اولیه این حالت تغییر کرد و بعد از مکث توی سربالایی با اولین فشار 2 دنده رو سنگین میکنه که تعویض دنده دوم رو متوجه میشیم.کلا یا به خاطر آببندی این اتفاق افتاده یا به خاطر سرویس اولیه نمیدونم.ولی به هر حال خیلی بهتر شده
    2- صدای فن دوم قبلا بعد از گرم شدن موتور شروع به کار میکرد و بعد از چند دقیقه قطع میشد البته صدا رو وقتی داخل ماشین با شیشه بالا بودم متوجه نمیشدم . فقط وقتی داخل پارکینگ میشدم میفهمیدم . البته کمی که دقت کردم اکثر ماشینها هم همین صدا رو میدادند.به هرحال بعد از دوره آببندی فن دوم خیلی دیر روشن میشه و اگر کولر روشن باشه دیرهم خاموش میشه . فقط بعد دوره آببندی با کولر روشن توی ترافیک درجه آب کمی بالای وسط قرار میگیره.
    3- مصرف بنزین توی شهر گاها به 11.5 هم میرسید ولی اخیرا با همون شرایط به 10 رسیده با بنزین سوپر و معمولی هم فرقی نمیکنه .ولی هنگام مصرف با بنزین سوپر اون صدای هوم کمتر شنیده میشه.
    ضمنا توی سرویس اولیه متوجه شدم . تعمیرکاران تمام سرویسها رو عین دفترچه گارانتی انجام دادند . و توی موتور رو علامتگذاری کردند. همچنین مبلغ دریافتی بابت روغن و فیلتر روغن و 4 لیتر شیشه شور 101000تومن شد و کلا 3 ساعت وقت برد
    تنها عیبی که تو این خودرو دیدم نماشگر کیلومتر شماره که تو سرعت 80-7 کیلومتر با جی پی اس اختلاف داره . بعد از پرسجو متوجه شدم در اکثرا ماشینهای مونتاژ ایران این اختلاف هست . البته شایداین ماشین اینطوریه.یک وقت جریمه نشید بگید تقصیر من بود
    من از این خورور خیلی راضیم. ببخشید طولانی شد خدا نگهدار
  • hashem

    hashem (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان


    آقا هاشم
    با سلام
    شرکت کرمان موتور بطور جد، در حال تست و تحقیق در مورد برنامه گیربکس است و به جرآت می توانم بگویم که تا کنون برای پاس کردن و گرفتن تاییدیه از ارگانهای مرتبط حداقل 5 برنامه را به تست برده اند.


    درود بر شما


    خیلی خوشحالم که شما مدیر این سایت می باشید و همیشه پاسخگو هستید که واقعا جای شکر و سپاسگزاری است می خواستم بدانم شما خودتان فکر میکنید تا چه زمانی به سرانجام می رسد باز هم از پاسخگویی شما متشکرم
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان


    آقا هاشم
    با سلام
    شرکت کرمان موتور بطور جد، در حال تست و تحقیق در مورد برنامه گیربکس است و به جرآت می توانم بگویم که تا کنون برای پاس کردن و گرفتن تاییدیه از ارگانهای مرتبط حداقل 5 برنامه را به تست برده اند.


    درود بر شما
  • مدیریت

    نمایندگی مجاز 1732 کرمان موتور (مدیریت نمایندگی)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان


    آقا هاشم
    با سلام
    شرکت کرمان موتور بطور جد، در حال تست و تحقیق در مورد برنامه گیربکس است و به جرآت می توانم بگویم که تا کنون برای پاس کردن و گرفتن تاییدیه از ارگانهای مرتبط حداقل 5 برنامه را به تست برده اند.


    درود بر شما
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : مازیار
    نقل قول کردن : حمید
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان

    با سلام. تنها پیشنهاد من اینه که حتما سوار ماشین بشین و یک دور خودتون بزنین. من نه از ماشین تعریف میکنم نه هم ایراد میگیرم فقط میگم واسه خرید حتما با ماشین دور بزنید. موفق باشید


    سلام آقا حمید.
    بنده به عنوان مصرف کننده این خوردو خدمتتون عرض میکنم که نسبت به وجه پرداختی ، این خودرو بسیار ارزشمند است.
    به نظر من عملکرد گیربکس تا حد زیادی مطلوب است و حل این مشکل نیاز به تمرین دارد.
    سوالی بود در خدمتتون هستم
    با تشکر

    ببخشید ، آقا هاشم منظورم بود.
    غذر خواهی میکنم.
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : حمید
    نقل قول کردن : hashem
    با عرض سلام خدمت جناب آقای یعقوبیان

    اینجانب یکی از دنبال کنندگان این سایت می باشم که قصد خرید جک جی5 اتومات رو دارم در این مدت حدودا 2 ماهه که تحقیق کردم ( با توجه به کامنت دوستان و پرس و جو از تعمیرگاههای کرمان موتور) به این نتیجه رسیدم که اصلی ترین مشکل این ماشین مربوط به گیج بودن گیربکس و به تبع آن مصرف سوخت بالا که مرا تقریبا از خرید آن منصرف نموده است با توجه به اینکه من یک ماشین خانوادگی می خواهم و زیاد اهل سرعت و به اصطلاح کل کل کردن نیستم . جدیدا بحث آپدیت گیربکس در مراکزی غیر نمایندگیهای مجاز به راه افتاده که ادعا می نمایند که این مشکل را مرتفع نموده اند حال میخواستم بپرسم آیا شرکت کرمان موتور در مورد این ادعاها تحقیقی کرده است؟ آیا برنامه زمانبندی برای ارائه آپدیت گیربکس در شرکت کرمان موتور وجود دارد و یا تحقیقات در چه مرحله ای می باشد؟

    از دوستان جک سوار تقاضا میکنم از تجربیات رانندگی با این ماشین بیشتر در این سایت بنویسید.

    با تشکر فراوان

    با سلام. تنها پیشنهاد من اینه که حتما سوار ماشین بشین و یک دور خودتون بزنین. من نه از ماشین تعریف میکنم نه هم ایراد میگیرم فقط میگم واسه خرید حتما با ماشین دور بزنید. موفق باشید


    سلام آقا حمید.
    بنده به عنوان مصرف کننده این خوردو خدمتتون عرض میکنم که نسبت به وجه پرداختی ، این خودرو بسیار ارزشمند است.
    به نظر من عملکرد گیربکس تا حد زیادی مطلوب است و حل این مشکل نیاز به تمرین دارد.
    سوالی بود در خدمتتون هستم
    با تشکر
  • مازیار

    مازیار (مهمان)

    1394-05-12
    نقل قول کردن : امیر .
    باسلام
    من واقعا تعجب میکنم که بعضی از دوستان از تعویض دنده ها راضی هستنیک مثال ساده میزنم :با سرعت 120 تا حرکت میکنی
    سرعت را که کم میکنی تا 45 حالا که می خوای افزایش سرعت بدی ماشین خیلی کند افزایش سرعت میده. چرا چون دنده. روی 4 هست وماشین حرکت نمیکنه. حالا سرعت را باز کم میکنی تا25 در این حالت هم ماشین خوب شتاب نمیگره چون دنده روی3 هست
    کاهش دنده ها در این خودرو بسیار کند عمل میکنه
    در معکوس کشیدن هم زیاد گوش به فرملن نیست اگر تعویض دنده ها
    در این خودرو به درستی انجام بگیره اصلا نیازی به معکوس کشیدن
    نیست کرمان موتور باید یه فکری به حال تعویض دنده ها بکنه
    ومعکوس کشیدن در مرحله بعدی قرار بگیره به نظر من این
    اپدیت گیربکس که خارج از نمایندگی انجام میشه درمان نیست
    فقط یک مسکنه.


    سلام خدمت دوست عزیزمون آقا امیر
    شما نحوه برخوردتون با گیربکس اتومات اشتباه است. با یکمی تمرین ، این مسائل بسیار جزئی برطرف می شود.
    با پدال گاز بیشتر بازی کنید.
    باور کنید مزدا 3 قدیمی هم تقریباً همین عملکرد را دارد.
    خودروهای وطنی دیگر (مثلا 206) که وضعیت بسیار افتضاحی دارند - حتی معکوس هم به زور می کشند.
    به نظر من این خودرو با موتور 1800 و 4 دنده ، عملکرد مطلوبی دارد.
    با تشکر