اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • asusk53sv

    asusk53sv (مهمان)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : iman-ab
    د رو نقطه میکنه ... اینو من تست کر



    دنده 2 رو 120 تا پر می کنی؟ و اینطوری ماشینای دیگه رو میگیری؟ مطمئنی اونا هم همینقدر به ماشینشون فشار اوردن و نتونستن جکی رو بگیرن. اگه قصد فروش داری که خدا بداد صاحب بعدی برسه اگه خودت می خواهی نگهش داری از همین حالا فکر پیاده کردن موتور و گیربکس باش. روزگار به کام
  • hamed5

    hamed5 (عضو سایت)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : asusk53sv
    نقل قول کردن : hosseynniya
    نقل قول کردن : asusk53sv
    نقل قول کردن : aliasghar
    ت داشتم با اینکه موتورش ۱۶۰۰ بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو


    با سلام

    آقا ما 25 سال راننده ایم چند ساله مه اتومات سوار هم هستیم تو سربالایی شتاب نداره تو کفی هم اگر کولرت روشن باشه گیربکس به معنای واقعی کلمه گیج میزنه. با افزایش جزئی تدریجی گاز که ماشین میره حسابی رو اعصاب آدمه. جناب یعقوبیان لطفاً پیگیری نمایید برنامه گیربکس هر چه زودتر آپدیت و بی نقص گردد در غیر اینصورت بد جوری می خوره تو سر این ماشین فعلا هر کی رو میبینی از این وضعیت بسیار ناراضی است. اینکه شما به ماشین با این حجم موتور گاز بدی و ماشین راه نره تو هیچ ماشینی دیده نشده بود.

    با سلام خدمت دوستان
    در مواقعی که کولر روشنه بنده هم قبول دارم ماشین کلا گیجه ولی در سربالایی از هیچ ماشینی نباید انتظار شتتتتتتتتتاب داشته باشین بعدشم دوستان عزیز ماشین باید 7/ 8 هزاری کار کنه تا اب بندی بشه اکثر دوستان ماشین خشک تحویل گرفتن انتظار دارن تو سربالایی پر شتاب حرکت کنه.


    با سلام

    تمام مواردی که عنوان شد در شرایط مشابه و انتظارات مشابه بوده ( حجم موتور، شتاب، شرایط محیطی)

    با سلام خدمت دوستان گرامی و جناب یعقوبیان عزیز
    من مثل بعضی از دوستان اتومات سوار به مفهوم کامل نیوده ام ولی تا حدی تجربه رانندگی با چند مدل متفاوت آن را در سفر و شهر داشته ام
    مشخصا اگه به صرف اتومات بودن بخواهیم جی 5 را با یک ماشین مانند ماکسیما 3000 سی سی یا ماشینی با توان بالا مقایسه کنیم خوب اشتباه به نظر می رسه ولی اگه ماشین های قبلیتون رو آب بندی نکردید به جی 5 یه کم زمان بدین بعد از کیلومترهای 3000 و 5000 تغییرات محسوسی رو در عملکرد خواهید داشت که تا 10000 هم ادامه داره
    ما هم مثل شما منتظر آپدیت گیربکس هستیم ولی با تغییر شمع تا حدود خوبی از مشکلات کم میشه و مانند من خیلی از دوستان از رانندگی با جی 5 لذت می برید ولی واقعا کم لطفیه که از کنار همه محسنات جی 5 بگذریم و فقط این موارد را هی بازگو کنیم حداقلش اینه که خودمون به بدنامی بی دلیل جی 5 کمک کردیم
  • asusk53sv

    asusk53sv (مهمان)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : Armstrong
    نقل قول کردن : asusk53sv
    [

    سلام

    رانندگی با دور موتور 5000 در چه مدت زمانی؟ در ضمن اگه تو سربالایی یک نیش ترمز بزنی با تیپ ترونیک هم جواب نمی ده مگر اینکه از دنده 1 دوباره شروع کنی که باز هم شتاب زیاد جالب نیست . کشش ماشین رو تو جاده هراز یا فیروزکوه چک کنید لطفاً.


    دوست عزیز شما در سربالایی با هر ماشینی که ترمز کنید مدتی طول میکشد تا به سرعت قبل برسید. بنده با این ماشین هنوز قسمت نشده شمال برم ولی در اتوبان قم هیچ مشکلی نداشت با دنده ۳ ودور موتور ۴ بدون فشار تمام سینه کش رو رد کرد کسی هم سبقت نگرفت.مشکل این ماشین واکنش کند به پدال گاز برای معکوس کشیدن است که در اینده با اپدیت شرکت برطرف میشه.بنده بیرون اپدیت کردم و راضی ام.در اینده نزدیک هم خود کرمان موتور اپدیت رو ارایه میکنه


    با سلام

    عرض کردم تمام شرایط مشابه، دیر شتاب گرفتن رو با شرایط مشابه عنوان کردم ( با خودرو با حجم موتور مساوی و شرایط محیطی برابر). جاده تهران قم با شما موافقم در این جاده کشش خوبه زیرا شیب و ارتفاع زیاد نیست و پیچ و خم هم نداره ولی یک بار شما تشزیف ببرید جاده فیروزکوه بعد ورسک به سمت تهران و قبل فیروزکوه از سمت تهران وقتی پدال رو تا آخر فشار میدی ( تیپ ترونیک) و ماشینت از 405 حسابی عقب می افته بد تو ذوقتون می خوره خداوکیلی با توجه به اینکه آپدیت انجام دادی برو تو این جاده و دوباره نظر رو بده
  • iman-ab

    iman-ab (عضو سایت)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : Armstrong
    نقل قول کردن : asusk53sv
    [

    سلام

    رانندگی با دور موتور 5000 در چه مدت زمانی؟ در ضمن اگه تو سربالایی یک نیش ترمز بزنی با تیپ ترونیک هم جواب نمی ده مگر اینکه از دنده 1 دوباره شروع کنی که باز هم شتاب زیاد جالب نیست . کشش ماشین رو تو جاده هراز یا فیروزکوه چک کنید لطفاً.


    دوست عزیز شما در سربالایی با هر ماشینی که ترمز کنید مدتی طول میکشد تا به سرعت قبل برسید. بنده با این ماشین هنوز قسمت نشده شمال برم ولی در اتوبان قم هیچ مشکلی نداشت با دنده ۳ ودور موتور ۴ بدون فشار تمام سینه کش رو رد کرد کسی هم سبقت نگرفت.مشکل این ماشین واکنش کند به پدال گاز برای معکوس کشیدن است که در اینده با اپدیت شرکت برطرف میشه.بنده بیرون اپدیت کردم و راضی ام.در اینده نزدیک هم خود کرمان موتور اپدیت رو ارایه میکنه



    سلام خدمت دوستان گرامی و جناب آقای یعقوبیان
    من هفته گذشته یک سفر 1500 کیلومتری داشتم در جاده های مختلف از اتوبان تا سینه کش های طولانی و گردنه کوهستانی.... به جرات می تونم بگم در سینه کشها و کفی جی5 همه ماشینهایی که اسم بردید رو نقطه میکنه ... اینو من تست کردم وبی دلیل نمیگم ...راستش تو جاده از ماشینا که سبقت میگیری بهوشون بر میخوره که یک چینی ازشون سبقت گرفته و گازو تخته میکنن تا حالو جک چینی رو بگیرن... من در سینه کشها مخصوصا با ال 90 پرشیا 405 تست کردم هیچ کدوم حریف نیستن...... البته به شرطی که از گاز دادن نترسید و دنده 2 رو تا 120 پر کنید و تا 150 160 دنده 3 برید......اما در گردنه های کوهستانی که سرعت زیر 80 هست قبول دارم ماشین کندتر است ولی پا به پای 405 میره بالا میره البته با تیپ ترونیک و پرگاز..... من که هر چی میگذره بیشتر از جکی خوشم میاد. واقعا تو جاده جدا از بحث کشش و شتاب بسیار راحت و مطمئن هست و نسبت به ماشینهای داخلی احساس خستگی کمتری داره.....
  • Armstrong

    Armstrong (عضو سایت)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : asusk53sv
    [

    سلام

    رانندگی با دور موتور 5000 در چه مدت زمانی؟ در ضمن اگه تو سربالایی یک نیش ترمز بزنی با تیپ ترونیک هم جواب نمی ده مگر اینکه از دنده 1 دوباره شروع کنی که باز هم شتاب زیاد جالب نیست . کشش ماشین رو تو جاده هراز یا فیروزکوه چک کنید لطفاً.


    دوست عزیز شما در سربالایی با هر ماشینی که ترمز کنید مدتی طول میکشد تا به سرعت قبل برسید. بنده با این ماشین هنوز قسمت نشده شمال برم ولی در اتوبان قم هیچ مشکلی نداشت با دنده ۳ ودور موتور ۴ بدون فشار تمام سینه کش رو رد کرد کسی هم سبقت نگرفت.مشکل این ماشین واکنش کند به پدال گاز برای معکوس کشیدن است که در اینده با اپدیت شرکت برطرف میشه.بنده بیرون اپدیت کردم و راضی ام.در اینده نزدیک هم خود کرمان موتور اپدیت رو ارایه میکنه
  • asusk53sv

    asusk53sv (مهمان)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : hosseynniya
    نقل قول کردن : asusk53sv
    نقل قول کردن : aliasghar
    ت داشتم با اینکه موتورش ۱۶۰۰ بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو


    با سلام

    آقا ما 25 سال راننده ایم چند ساله مه اتومات سوار هم هستیم تو سربالایی شتاب نداره تو کفی هم اگر کولرت روشن باشه گیربکس به معنای واقعی کلمه گیج میزنه. با افزایش جزئی تدریجی گاز که ماشین میره تو دنده مرده واصلا راه نمی ره گاز رو هم بصورت ضربه ای زیاد کنی بعضی وقتها معکوس می کشه، بعضی وقتها نمی کشه و بعضی وقتها بی دلیل ( بدون فشار پدال تا ته همانجایی که معکوس نمی داد) 2 تا دنده معکوس میکشه. واقعا بزرگتریم مشکل ایم ماشین همینه + کوبش کمکهای عقب و کیفیت پایین رنگ که باد بهش بخوره به علت ضخامت کم خط می افته. در باقی موارد ماشین خوبیه اما همین مواردی که گفتم حسابی رو اعصاب آدمه. جناب یعقوبیان لطفاً پیگیری نمایید برنامه گیربکس هر چه زودتر آپدیت و بی نقص گردد در غیر اینصورت بد جوری می خوره تو سر این ماشین فعلا هر کی رو میبینی از این وضعیت بسیار ناراضی است. اینکه شما به ماشین با این حجم موتور گاز بدی و ماشین راه نره تو هیچ ماشینی دیده نشده بود.

    با سلام خدمت دوستان
    در مواقعی که کولر روشنه بنده هم قبول دارم ماشین کلا گیجه ولی در سربالایی از هیچ ماشینی نباید انتظار شتتتتتتتتتاب داشته باشین بعدشم دوستان عزیز ماشین باید 7/ 8 هزاری کار کنه تا اب بندی بشه اکثر دوستان ماشین خشک تحویل گرفتن انتظار دارن تو سربالایی پر شتاب حرکت کنه.


    با سلام

    تمام مواردی که عنوان شد در شرایط مشابه و انتظارات مشابه بوده ( حجم موتور، شتاب، شرایط محیطی)
  • hosseynniya

    hosseynniya (عضو سایت)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : asusk53sv
    نقل قول کردن : aliasghar
    ت داشتم با اینکه موتورش ۱۶۰۰ بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو


    با سلام

    آقا ما 25 سال راننده ایم چند ساله مه اتومات سوار هم هستیم تو سربالایی شتاب نداره تو کفی هم اگر کولرت روشن باشه گیربکس به معنای واقعی کلمه گیج میزنه. با افزایش جزئی تدریجی گاز که ماشین میره تو دنده مرده واصلا راه نمی ره گاز رو هم بصورت ضربه ای زیاد کنی بعضی وقتها معکوس می کشه، بعضی وقتها نمی کشه و بعضی وقتها بی دلیل ( بدون فشار پدال تا ته همانجایی که معکوس نمی داد) 2 تا دنده معکوس میکشه. واقعا بزرگتریم مشکل ایم ماشین همینه + کوبش کمکهای عقب و کیفیت پایین رنگ که باد بهش بخوره به علت ضخامت کم خط می افته. در باقی موارد ماشین خوبیه اما همین مواردی که گفتم حسابی رو اعصاب آدمه. جناب یعقوبیان لطفاً پیگیری نمایید برنامه گیربکس هر چه زودتر آپدیت و بی نقص گردد در غیر اینصورت بد جوری می خوره تو سر این ماشین فعلا هر کی رو میبینی از این وضعیت بسیار ناراضی است. اینکه شما به ماشین با این حجم موتور گاز بدی و ماشین راه نره تو هیچ ماشینی دیده نشده بود.

    با سلام خدمت دوستان
    در مواقعی که کولر روشنه بنده هم قبول دارم ماشین کلا گیجه ولی در سربالایی از هیچ ماشینی نباید انتظار شتتتتتتتتتاب داشته باشین بعدشم دوستان عزیز ماشین باید 7/ 8 هزاری کار کنه تا اب بندی بشه اکثر دوستان ماشین خشک تحویل گرفتن انتظار دارن تو سربالایی پر شتاب حرکت کنه.
  • asusk53sv

    asusk53sv (مهمان)

    1394-03-23
    [

    سلام

    رانندگی با دور موتور 5000 در چه مدت زمانی؟ در ضمن اگه تو سربالایی یک نیش ترمز بزنی با تیپ ترونیک هم جواب نمی ده مگر اینکه از دنده 1 دوباره شروع کنی که باز هم شتاب زیاد جالب نیست . کشش ماشین رو تو جاده هراز یا فیروزکوه چک کنید لطفاً.
  • ارشیا

    ارشیا (عضو سایت)

    1394-03-23
    سلام ممنون از مشتری مداریتان
    بنده چیزی به تحویل ماشینم نمانده جک جی۵ ۵۰_۵۰ اقساطی تصمیم دارم بعد از تحویل با پول فروش این خودرو S۵ نام نویسی کنم آیا اینکار شدنیه ؟
    خودرو رو چطوری میتونم بفروشم !
    اگر شدنیه ممنون میشم این خبر خوب رو به من بدهید!
    برای دومین باره میپرسم لطفا جواب بدید خیلی حیاتیه!
    مدیریت عزیز سایت ممنون میشم جواب سوال بنده را بدید!!!!!!!!!!!!
  • Armstrong

    Armstrong (عضو سایت)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : asusk53sv
    نقل قول کردن : ahmad
    نقل قول کردن : aliasghar
    نقل قول کردن : توکلی
    با سلام مجدد حضور تمامی دوستان و جناب آقای یعقوبی عزیز

    چنذ روز پیش از جناب یعقوبی عزیز مطلبی را خواستار شدم ولی جوابی دریافت نکردم به جز دوستی که از جک بسیار راضی بودند بنده چون تحویل ماشینم شهریور است خواستم ببینم دوستان هم با این مسله من روبرو شده اند یا خیر با ماشن دوستم در سفر متوجه شدم که در سربالایی ها ماشین کشش موتور 1800 را ندارد و ایشان هم نگران بود و اکثر ماشینها از بنده سبقت میگرفتند چون خودم قبلا 206 اتومات داشتم با اینکه موتورش 1600 بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو

    سلام دوست عزیز کاملا صحیح است و ماشین من هم مشکل کم اوردن دارد پژو که جای خود داره پراید هم پیشش پادشاه است کلا تو سر بالایی کم میاره توی سبقت کم میاری خلاصه 7 هزلرتا باهاش رفتم اما کلا مضخرفه

    با سلام به دوستان گرامی
    کی گفته که این ماشین شتاب نداره و توی سربالایی کم میاره من که سه ماهه این ماشینو خریدم و 2900 تا کارکرده هر روز بهتر و پر شتابتر از روزهای قبلش میشه تازه دیروز توی سربالایی ییلاق تو سینه کش کوه هم تو حالت دستی و هم تو حالت اتومات کلی پژو پارس و 405 و ال 90 رو براحتی جا گذاشتم و حسابی از شتاب و کشش اون لذت بردم . توصیه من به دوستان دیگه برای استفاده از شتاب مناسب این ماشین اینه که با بازی با پدال گاز ماشین تو حالتهای مختلف ( مثلا سریع و تا انتها پدال گازو فشار داده و نگه دارید ) قلق ماشینتونو بدست بیارید و از شتاب اون لذت ببرید.


    سلام

    مگه اون ماشینهایی که ازشون سبقت گرفتی باهات کورس گذاشته بودی. در شرایط مساوی اگه با 405 گاز به گاز بشی کم می آره شک نکن.


    سلام دوست عزیز در سربالایی ها بهتر است از تیپ استفاده کنید به محض احساس افت سرعت معکوس بدهید ماکزیمم گشتاور این موتور دور ۵ است و در سربالایی ها میبایست پر گاز بروید.اگر انتظار دارید مثل پراید و پژو سر گاز بروید این انتظار بر اورده نخواهد شد
  • asusk53sv

    asusk53sv (مهمان)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : ahmad
    نقل قول کردن : aliasghar
    نقل قول کردن : توکلی
    با سلام مجدد حضور تمامی دوستان و جناب آقای یعقوبی عزیز

    چنذ روز پیش از جناب یعقوبی عزیز مطلبی را خواستار شدم ولی جوابی دریافت نکردم به جز دوستی که از جک بسیار راضی بودند بنده چون تحویل ماشینم شهریور است خواستم ببینم دوستان هم با این مسله من روبرو شده اند یا خیر با ماشن دوستم در سفر متوجه شدم که در سربالایی ها ماشین کشش موتور 1800 را ندارد و ایشان هم نگران بود و اکثر ماشینها از بنده سبقت میگرفتند چون خودم قبلا 206 اتومات داشتم با اینکه موتورش 1600 بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو

    سلام دوست عزیز کاملا صحیح است و ماشین من هم مشکل کم اوردن دارد پژو که جای خود داره پراید هم پیشش پادشاه است کلا تو سر بالایی کم میاره توی سبقت کم میاری خلاصه 7 هزلرتا باهاش رفتم اما کلا مضخرفه

    با سلام به دوستان گرامی
    کی گفته که این ماشین شتاب نداره و توی سربالایی کم میاره من که سه ماهه این ماشینو خریدم و 2900 تا کارکرده هر روز بهتر و پر شتابتر از روزهای قبلش میشه تازه دیروز توی سربالایی ییلاق تو سینه کش کوه هم تو حالت دستی و هم تو حالت اتومات کلی پژو پارس و 405 و ال 90 رو براحتی جا گذاشتم و حسابی از شتاب و کشش اون لذت بردم . توصیه من به دوستان دیگه برای استفاده از شتاب مناسب این ماشین اینه که با بازی با پدال گاز ماشین تو حالتهای مختلف ( مثلا سریع و تا انتها پدال گازو فشار داده و نگه دارید ) قلق ماشینتونو بدست بیارید و از شتاب اون لذت ببرید.


    سلام

    مگه اون ماشینهایی که ازشون سبقت گرفتی باهات کورس گذاشته بودی. در شرایط مساوی اگه با 405 گاز به گاز بشی کم می آره شک نکن.
  • asusk53sv

    asusk53sv (مهمان)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : aliasghar
    ت داشتم با اینکه موتورش ۱۶۰۰ بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو


    با سلام

    آقا ما 25 سال راننده ایم چند ساله مه اتومات سوار هم هستیم تو سربالایی شتاب نداره تو کفی هم اگر کولرت روشن باشه گیربکس به معنای واقعی کلمه گیج میزنه. با افزایش جزئی تدریجی گاز که ماشین میره تو دنده مرده واصلا راه نمی ره گاز رو هم بصورت ضربه ای زیاد کنی بعضی وقتها معکوس می کشه، بعضی وقتها نمی کشه و بعضی وقتها بی دلیل ( بدون فشار پدال تا ته همانجایی که معکوس نمی داد) 2 تا دنده معکوس میکشه. واقعا بزرگتریم مشکل ایم ماشین همینه + کوبش کمکهای عقب و کیفیت پایین رنگ که باد بهش بخوره به علت ضخامت کم خط می افته. در باقی موارد ماشین خوبیه اما همین مواردی که گفتم حسابی رو اعصاب آدمه. جناب یعقوبیان لطفاً پیگیری نمایید برنامه گیربکس هر چه زودتر آپدیت و بی نقص گردد در غیر اینصورت بد جوری می خوره تو سر این ماشین فعلا هر کی رو میبینی از این وضعیت بسیار ناراضی است. اینکه شما به ماشین با این حجم موتور گاز بدی و ماشین راه نره تو هیچ ماشینی دیده نشده بود.
  • aliasghar

    aliasghar (عضو سایت)

    1394-03-23
    آواتار کاربر
    با سلام خدمت جناب یعقوبیان با تو جه به سفری که پیش اومد یک سفر ۳ هزار کیلومتری با خودرو رفتم که متاسفانه معایب به حضور ارسال میشود که چنانچه راه حلی است من را راهنمایی فرمایید اول ارتفاع سپر جلو با زمین خیلی کم است که چندیر بار در دست اندازها سپر ماشین با زمین برخورد کزد که خیلی خطر ناک است واصلا از لحاظ ایمنی خوب نیست دوم تنبلی ماشین که در بزرگراه رشت قزوین به خوبی محصوص بود که حتی پراید هم از من جلو میزد و براحتی نمیتوان سبقت گرفت خودرو خیلی زوزه میکشد رنگ سپر اصلا خوب نیست با کوچکترین مالش با هر سطحی رنگ می پرد کنسول میانی پوست پوسته شده مصرف بالا اما قابل تحمله
  • aliasghar

    aliasghar (عضو سایت)

    1394-03-23
    نقل قول کردن : ahmad
    نقل قول کردن : aliasghar
    نقل قول کردن : توکلی
    با سلام مجدد حضور تمامی دوستان و جناب آقای یعقوبی عزیز

    چنذ روز پیش از جناب یعقوبی عزیز مطلبی را خواستار شدم ولی جوابی دریافت نکردم به جز دوستی که از جک بسیار راضی بودند بنده چون تحویل ماشینم شهریور است خواستم ببینم دوستان هم با این مسله من روبرو شده اند یا خیر با ماشن دوستم در سفر متوجه شدم که در سربالایی ها ماشین کشش موتور 1800 را ندارد و ایشان هم نگران بود و اکثر ماشینها از بنده سبقت میگرفتند چون خودم قبلا 206 اتومات داشتم با اینکه موتورش 1600 بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو

    سلام دوست عزیز کاملا صحیح است و ماشین من هم مشکل کم اوردن دارد پژو که جای خود داره پراید هم پیشش پادشاه است کلا تو سر بالایی کم میاره توی سبقت کم میاری خلاصه 7 هزلرتا باهاش رفتم اما کلا مضخرفه

    با سلام به دوستان گرامی
    کی گفته که این ماشین شتاب نداره و توی سربالایی کم میاره من که سه ماهه این ماشینو خریدم و 2900 تا کارکرده هر روز بهتر و پر شتابتر از روزهای قبلش میشه تازه دیروز توی سربالایی ییلاق تو سینه کش کوه هم تو حالت دستی و هم تو حالت اتومات کلی پژو پارس و 405 و ال 90 رو براحتی جا گذاشتم و حسابی از شتاب و کشش اون لذت بردم . توصیه من به دوستان دیگه برای استفاده از شتاب مناسب این ماشین اینه که با بازی با پدال گاز ماشین تو حالتهای مختلف ( مثلا سریع و تا انتها پدال گازو فشار داده و نگه دارید ) قلق ماشینتونو بدست بیارید و از شتاب اون لذت ببرید.

    من گفتم کم میاره چون واقعا کم میاره هیچ قلقی هم نداره چنددساله اتومات سوارم با جک هم 7 هزار کار کردم واقعا توی شتاب و قدرت وم میاره الک هم تبلیغ مثبت نکنید و واقع بین باشیم
  • سید هادی

    سید هادی (عضو سایت)

    1394-03-22
    نقل قول کردن : توکلی
    نقل قول کردن : ahmad
    نقل قول کردن : aliasghar
    نقل قول کردن : توکلی
    با سلام مجدد حضور تمامی دوستان و جناب آقای یعقوبی عزیز

    چنذ روز پیش از جناب یعقوبی عزیز مطلبی را خواستار شدم ولی جوابی دریافت نکردم به جز دوستی که از جک بسیار راضی بودند بنده چون تحویل ماشینم شهریور است خواستم ببینم دوستان هم با این مسله من روبرو شده اند یا خیر با ماشن دوستم در سفر متوجه شدم که در سربالایی ها ماشین کشش موتور 1800 را ندارد و ایشان هم نگران بود و اکثر ماشینها از بنده سبقت میگرفتند چون خودم قبلا 206 اتومات داشتم با اینکه موتورش 1600 بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو

    سلام دوست عزیز کاملا صحیح است و ماشین من هم مشکل کم اوردن دارد پژو که جای خود داره پراید هم پیشش پادشاه است کلا تو سر بالایی کم میاره توی سبقت کم میاری خلاصه 7 هزلرتا باهاش رفتم اما کلا مضخرفه

    با سلام به دوستان گرامی
    کی گفته که این ماشین شتاب نداره و توی سربالایی کم میاره من که سه ماهه این ماشینو خریدم و 2900 تا کارکرده هر روز بهتر و پر شتابتر از روزهای قبلش میشه تازه دیروز توی سربالایی ییلاق تو سینه کش کوه هم تو حالت دستی و هم تو حالت اتومات کلی پژو پارس و 405 و ال 90 رو براحتی جا گذاشتم و حسابی از شتاب و کشش اون لذت بردم . توصیه من به دوستان دیگه برای استفاده از شتاب مناسب این ماشین اینه که با بازی با پدال گاز ماشین تو حالتهای مختلف ( مثلا سریع و تا انتها پدال گازو فشار داده و نگه دارید ) قلق ماشینتونو بدست بیارید و از شتاب اون لذت ببرید.



    ضمن عرض سلام خدمت دوست عزیز

    ممنون از راهنمایتون ولی بنده هم دوست دارم مشکل دوستم حل بشه چون خودش فرصت نداره ومن هم که شهریور ماشین را تحویل میگیرم همینطور باشه که شما فرمودید و نگرانی من از این بابت برطرف بشه و مشکل دوستمان هم همینطور من هم اتومات سوارم همه رقم باهاش تست کردم ولی نتیجه ای نگرفتم گفتم شاید ماشین ایشون مشکل داره چون بلاخره ماشین نو است وکلی هزینه بابتش پرداخت کرده ایم که راحت باشیم
    دوستان اینقدر این ماشینو تخریب نکنید بنده هم پراید داشتم ودارم و هم پژو خدا وکیلی این ماشین قابله مقایسه نیست فقط رانندگی باهاش قلق داره بنده که راضیم ببخشید نمی خواستم اینارو بگم ولی دیدم بی انصافیه با پراید و پژو مقایسش کنیم
  • ali171348

    ali171348 (عضو سایت)

    1394-03-22
    باسلام وخسته نباشی بنده درتاریخ 93/2/17 به شماره مشتری 86934 تکمیل وجه نموده ام وتعهد تحویل خرداد ماه بوده ام خواهشمند است نسبت به اخرین وضعیت خودرو وموعد تقریبی تحویل راهنمایی فرمایید . باتشکر
  • رضا1357

    رضا1357 (مهمان)

    1394-03-22
    با سلام خدمت شماجناب آقای یعقوبیان
    برای جی 5 اتوماتیک به رنگ سفید در تاریخ 26/12/93 تکمیل وجه نموده وتعهد تحویل فروردین 94 می باشد .
    با گذشت حدود سه ماه از تکمیل وجه هنوز خبری از ماشین نیست .
    تعداد زیادی از مشتریان اعلام می کنند که ماشین های تعهد تحویل اردیبهشت خود را در یافت کردند ولی نمایندگی اصفهان وصدای مشتری از تاخیر خودروهای تعهد فروردین می گویند وزمان دقیقی برای تحویل اعلام نمی کنند.
    تنها صحبت آقایان پرداخت جریمه تاخیر است که ظاهرا متوجه نیستند مشتریان برای ثبت نام واستفاده از ماشین برنامه ریزی نموده و این گونه پاسخ گویی جواب گوی ضرر وزیان مشتری نیست .
    با این وضعیت تحویل وپاسخگویی واحتمالا خدمات پس از فروش به نظرم بهترین کار فروش ماشین بعد از تحویل باشد .

    لطفا پیگیری وراهنمایی بفرمایید.
    شماره مشتری
    78986
    ممنون
  • آرش

    آرش (عضو سایت)

    1394-03-22
    نقل قول کردن : مهندس سیدکاظمی
    نقل قول کردن : آرش
    نقل قول کردن : مهندس سید کاظمی
    سلام
    به اون دسته از دوستانی که میان اینجا کامنت میزارن و خواهان عضو شدن توی گروه جک جی 5 اتومات هسن،بگم که والا همچین گروهه نخبه و کار بلد و فعال و پرجنب و جوش و تخصص محور و با دانش و فنی و... در کل آش دهن سوزی نیس
    راجب به همه چی صحبت میکنن الا عنوان گروهشون
    یکی میاد میگه ماشینم فول آپشنه
    اون یکی میگه دوتا خریدم میخوام بفروشم
    اون یکی داره خاطره تعریف میکنه
    اون یکی هنوز بحث ترموستات داره
    اون یکی عاشق لیفان ایکس 50شده
    اون یکی رفته نمایشگاه شیراز،حرف نمیزنه با کارشناسان کرمان موتور چی گفتن و...
    یعنی میخوام اینو بگم چیز خاصی نه بدست میارین و نه از وست میدین
    در حالیکه اگه انتقال تجربه و بحثهای فنی میشد که نمیشه حداقل همه استفاده میبردن از این تجربه ها.
    بحر حال با 200نفر عضو شده یه گروه خصوصی تا تخصصی.
    البته خیلیا هم عضون ولی یا دارن محصولات خودشونو به جک سواران آب میکنن یا اصن شرکتی توی بحثها ندارن در حالیکه جای خالیشون حس میشه.مثه همین نمایندگی.
    یا علی.

    در این گروه ها یک سری جک سوار هستند که هم بحث فنی میکنند و هم از وجه مشترکشون یعنی جک باهم صحبت میکنند و فکر هم نمیکنم ضرری داشته باشه.یک سری افراد عادی و یک سری تخصصی هستیم.همه که مثل شما مهندس نیستیم...
    جناب یعقوبیان هم با توجه به مشغله شون غیبتشون کاملا موجه میباشد و همین که پاسخ سوالات در این سایت رو میدهند شاهکار کردن.
    با تشکر

    سلام علیکم
    والا به شما هم میگفتن مهندس،ما که حرف نزدیم راسته یا متلکه،
    در هرصورت مهندس جان،ما که لفت دادیم اومدیم بیرون ،شما گزارش نمایشگاه شیراز رو اگه چیزی فهمیدی اینجا بزار تا هم من و بقیه دوستان از شاهکاراتون که حتما برای بقیه مفیده مطلع بشیم.البته جسارت نباشه مهندس،
    التماس دعا مهندس

    دوست عزیز گفتن دوستان تا اینکه خودمون قبل اسممون مهندس بزاریم خیلی فرق میکنه.
    اطلاعات جدید نمایشگاه رو هم میتونید در گروه ببینید.
  • مهندس سیدکاظمی

    مهندس سیدکاظمی (مهمان)

    1394-03-22
    نقل قول کردن : آرش
    نقل قول کردن : مهندس سید کاظمی
    سلام
    به اون دسته از دوستانی که میان اینجا کامنت میزارن و خواهان عضو شدن توی گروه جک جی 5 اتومات هسن،بگم که والا همچین گروهه نخبه و کار بلد و فعال و پرجنب و جوش و تخصص محور و با دانش و فنی و... در کل آش دهن سوزی نیس
    راجب به همه چی صحبت میکنن الا عنوان گروهشون
    یکی میاد میگه ماشینم فول آپشنه
    اون یکی میگه دوتا خریدم میخوام بفروشم
    اون یکی داره خاطره تعریف میکنه
    اون یکی هنوز بحث ترموستات داره
    اون یکی عاشق لیفان ایکس 50شده
    اون یکی رفته نمایشگاه شیراز،حرف نمیزنه با کارشناسان کرمان موتور چی گفتن و...
    یعنی میخوام اینو بگم چیز خاصی نه بدست میارین و نه از وست میدین
    در حالیکه اگه انتقال تجربه و بحثهای فنی میشد که نمیشه حداقل همه استفاده میبردن از این تجربه ها.
    بحر حال با 200نفر عضو شده یه گروه خصوصی تا تخصصی.
    البته خیلیا هم عضون ولی یا دارن محصولات خودشونو به جک سواران آب میکنن یا اصن شرکتی توی بحثها ندارن در حالیکه جای خالیشون حس میشه.مثه همین نمایندگی.
    یا علی.

    در این گروه ها یک سری جک سوار هستند که هم بحث فنی میکنند و هم از وجه مشترکشون یعنی جک باهم صحبت میکنند و فکر هم نمیکنم ضرری داشته باشه.یک سری افراد عادی و یک سری تخصصی هستیم.همه که مثل شما مهندس نیستیم...
    جناب یعقوبیان هم با توجه به مشغله شون غیبتشون کاملا موجه میباشد و همین که پاسخ سوالات در این سایت رو میدهند شاهکار کردن.
    با تشکر

    سلام علیکم
    والا به شما هم میگفتن مهندس،ما که حرف نزدیم راسته یا متلکه،
    در هرصورت مهندس جان،ما که لفت دادیم اومدیم بیرون ،شما گزارش نمایشگاه شیراز رو اگه چیزی فهمیدی اینجا بزار تا هم من و بقیه دوستان از شاهکاراتون که حتما برای بقیه مفیده مطلع بشیم.البته جسارت نباشه مهندس،
    التماس دعا مهندس
  • توکلی

    توکلی (مهمان)

    1394-03-22
    نقل قول کردن : ahmad
    نقل قول کردن : aliasghar
    نقل قول کردن : توکلی
    با سلام مجدد حضور تمامی دوستان و جناب آقای یعقوبی عزیز

    چنذ روز پیش از جناب یعقوبی عزیز مطلبی را خواستار شدم ولی جوابی دریافت نکردم به جز دوستی که از جک بسیار راضی بودند بنده چون تحویل ماشینم شهریور است خواستم ببینم دوستان هم با این مسله من روبرو شده اند یا خیر با ماشن دوستم در سفر متوجه شدم که در سربالایی ها ماشین کشش موتور 1800 را ندارد و ایشان هم نگران بود و اکثر ماشینها از بنده سبقت میگرفتند چون خودم قبلا 206 اتومات داشتم با اینکه موتورش 1600 بود بسیار عالی بود نمیدانم ایراد کار کجا است ممکن است جناب یعقوبی راهنمایی بفرمایند اگر تنظیمی میخواهد ایشان مراجعه کنند دوستی نوشته بود این ماشین را با بی ام و مقایسه نکنم من هم نوشته بودم پژو ها هم از من سبقت می گیرند و من قبلا هم اتومات سوار بودم این ماشین بسار نرم و راحت است در کفی شتاب بسیار خوبی دارد ولی در سربالایی ها کم میآورد نمیدانم ماشین ایشان اینطور بود یا خیر لطفا تجربییاتتان را در اختیار من قرار دهید


    ممنون از مسوول محترم سایت و سایر دوستان عضو

    سلام دوست عزیز کاملا صحیح است و ماشین من هم مشکل کم اوردن دارد پژو که جای خود داره پراید هم پیشش پادشاه است کلا تو سر بالایی کم میاره توی سبقت کم میاری خلاصه 7 هزلرتا باهاش رفتم اما کلا مضخرفه

    با سلام به دوستان گرامی
    کی گفته که این ماشین شتاب نداره و توی سربالایی کم میاره من که سه ماهه این ماشینو خریدم و 2900 تا کارکرده هر روز بهتر و پر شتابتر از روزهای قبلش میشه تازه دیروز توی سربالایی ییلاق تو سینه کش کوه هم تو حالت دستی و هم تو حالت اتومات کلی پژو پارس و 405 و ال 90 رو براحتی جا گذاشتم و حسابی از شتاب و کشش اون لذت بردم . توصیه من به دوستان دیگه برای استفاده از شتاب مناسب این ماشین اینه که با بازی با پدال گاز ماشین تو حالتهای مختلف ( مثلا سریع و تا انتها پدال گازو فشار داده و نگه دارید ) قلق ماشینتونو بدست بیارید و از شتاب اون لذت ببرید.



    ضمن عرض سلام خدمت دوست عزیز

    ممنون از راهنمایتون ولی بنده هم دوست دارم مشکل دوستم حل بشه چون خودش فرصت نداره ومن هم که شهریور ماشین را تحویل میگیرم همینطور باشه که شما فرمودید و نگرانی من از این بابت برطرف بشه و مشکل دوستمان هم همینطور من هم اتومات سوارم همه رقم باهاش تست کردم ولی نتیجه ای نگرفتم گفتم شاید ماشین ایشون مشکل داره چون بلاخره ماشین نو است وکلی هزینه بابتش پرداخت کرده ایم که راحت باشیم