اینستاگرام نمایندگی فروش 1732 کرمان موتور

بررسی جک J5 اتومات | مشخصات فنی، تصاویر و آپشن‌ها


جک جی 5 مجسمه زیبایی

- طراحی شده توسط مرکز طراحی ایتالیایی pininfarina  

- یک طراحی عالی در 10 سال گذشته

- ظاهری فوق العاده، راضی کننده و اشتیاق آور برای رانندگی

- آموزش قدرت - قدرت بیشتر، انتشار کربن کمتر

- موتور JCA VVT DOHC با مصرف سوخت کم، قدرتمند ترین موتور برای وسایل نقلیه مسافری JAC است

- قدرت موتور بیش از حد مناسب برای رانندگی در انواع شرایط جاده

- نسخه نسل چهارم اتوماتیک میتسوبیشی برای راندن دلپذیر

- طراحی ساختار منطقی

- محتاط و امن ترین در تصادفات در تست NCAP

- سیستم Airbag فوق العاده در حفظ جان سرنشین در تصادفات

 

بررسی جک J5 اتوماتیک

جک J5 در ابتدا ورود به بازار ایران با موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده دستی راهی جاده های ایران شد، اما کمی بعد نسخه اتوماتیک آن با پیشرانه قوی تر 1.8 لیتری و با قیمت خوبی وارد بازار شد و توانست به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کند. موتور(پیشرانه) جک J5 اتوماتیک ساخته شرکت میتسوبیشی است که علاوه بر اعتبار بخشیدن به این برند چینی، می تواند با خروجی قدرت 140 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری عملکرد خیلی خوبی ارائه دهد و نیازهای کاربران خود را به خوبی پاسخ دهد.

داخل جک J5 اتوماتیک

در مقایسه با رقبای داخلی و هم رده خود در بازار، فضای داخل جک J5 اتوماتیک جذابیت بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. علاوه بر این با اضافه شدن یک صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی به کنسول مرکزی، جذابیت این خودرو دوچندان شده و بزرگ ترین نقطه ضعف نسخه دسته برطرف شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان جدید هم مقابل راننده قرار گرفته و بر روی آن کلیدهای کنترل کننده سیستم صوتی اضافه شده است تا دسترسی راننده سریع تر و آسان تر باشد. به غیر از موارد ذکر شده، تقریبا دیگر بخش های کابین دست نخورده باقی مانده و یا تغییرات جزیی نسبت به نسخه دستی داشته اند و با این وجود، همچنان طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با رقبای موجود در بازار هم حرف های خوبی برای گفتن دارد.

طراحی جک J5 اتوماتیک

با این وجود که حدود سالها از طراحی و معرفی جک J5 می گذرد، اما طراحی ظاهری این خودرو همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و در مقایسه با خودروهای داخلی و یا برخی چینی های موجود در کشور از طراحی خوب و جذابی برخوردار است. جالب است بدانید که در مسیر توسعه این خودرو و شکل گیری چهره آن، شرکت معروف پینین فارنا هم دست داشته و محصول سدان شرکت خودروسازی جک با همکاری این شرکت معروف ایتالیایی طراحی شده است.

مشخصات جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک طول کلی 4590 میلی متر، عرض 1765 میلی متر، ارتفاع 1465 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدودا 1355 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی به خدمت گرفته شده است. همانطور که گفتیم، برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.3 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 6500 دور بر دقیقه توانایی تولید قدرت خوب 140 اسب بخاری و در محدوده 5000 دور بر دقیقه نیز می تواند خروجی گشتاور 165 نیوتن متری تولید کند. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی جک J5 اتوماتیک می تواند مصرف سوخت 7.6 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، هرچند این میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری تجربه خواهید کرد.

 

تفاوت موتور جک J5 دنده ای با اتوماتیک؟

نسخه دنده ای جک J5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده در صورتیکه نسخه اتوماتیک جک J5 به پیشرانه 1.8 لیتری مجهز شده است

چطور کند بودن گیربکس جک J5 را درست کنیم؟

برای گیربکس جک J5 آپدیتی وجود دارد که با انجام آن عملکرد این گیربکس بهتر می شود و کمی سریع تر از قبل عمل می کند. همچنین می توانید خودرو را ریمپ کنید

جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات جک J5 اتومات
مشخصات کلی
حجم موتور 1834
موتور 4G93D
نوع موتور بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها
حداکثر قدرت (HP/RPM) 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) 5000@165
جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)
سیستم تعلیق جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 175
سایز چرخها رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) 4590
عرض خودرو (میلی متر) 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) 1465
وزن خالص (کیلوگرم) 1355
گنجایش و تعداد سرنشین
امکانات
تریم داخلی 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان، سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده، کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب، رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی، آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند، تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)
  • معین

    معین (مهمان)

    1394-03-21
    دوستانی که در گروه تلگرام جک هستند لطفا بنده را هم اد کنید با تشکر 09123632441
  • hamed5

    hamed5 (عضو سایت)

    1394-03-21
    نقل قول کردن : mohamad1234
    نقل قول کردن : عبدالله حکیمی
    نقل قول کردن : mohamad1234
    آقا به دلیل مالی میخوام ماشینو بفروشم مدل 94 5000 کارکرد خاکستری چند بفروشم خوبه شمع هاشو تعویض کردم دی لایت فابریک داره و سینی زیر موتور هم داره؟


    آقای محترم.. اینجا که جای تبلیغ برای فروش خودرو نیست، لطفا به روزنامه های همشهری یا غیره مراجعه کن. اشتباه به شما آدرس دادند. چون اینجا همه جک سوار هستند ونیاز به خودروی مستعمل شما ندارند. افتاد

    آقای عزیز خودروی مستعمل خودروی ... بتده دوساله پیگیره این سایتم و کماکان تجربیاتم رو توی سایت گذاشتم. الان قصد فروش دارم نگفتم شما بیا بخر فقط خواستم از دوستان مشاوره بگیرم اون هم چون میخوام یک اس 5 ثبت نام کنم. اول متن رو دقیق بخون بعد حرف بزن. جناب یعقوبیان بنده نمیخواستم بی احترامی به این دوستمون رو بکنم در جریان باشید.

    جناب حکیمی
    با سلام من از متن شما خیلی تعجب کردم!!!! آقا محمد از دوستان خوب سایت هستند و تا کنون خودم شخصا از تجربیات خوب ایشان خیلی استفاده کرده ام و فکر می کنم این نوع برخورد اصلا در شان دوستان سایت نباشه، فقط خیلی حیف میشه که آقا محمد از جمع جی 5 سواران کم میشه ولی حتما از تجربیات ایشون در مورد S5 بهرمند میشیم

    محمد آقا
    به سلامتی انشاا.. که بتونی ماشینت رو به بهترین صورت بفروشی و بعد از خرید اس 5 حالشو ببری
  • mohamad1234

    mohamad1234 (عضو سایت)

    1394-03-21
    نقل قول کردن : عبدالله حکیمی
    نقل قول کردن : mohamad1234
    آقا به دلیل مالی میخوام ماشینو بفروشم مدل 94 5000 کارکرد خاکستری چند بفروشم خوبه شمع هاشو تعویض کردم دی لایت فابریک داره و سینی زیر موتور هم داره؟


    آقای محترم.. اینجا که جای تبلیغ برای فروش خودرو نیست، لطفا به روزنامه های همشهری یا غیره مراجعه کن. اشتباه به شما آدرس دادند. چون اینجا همه جک سوار هستند ونیاز به خودروی مستعمل شما ندارند. افتاد

    آقای عزیز خودروی مستعمل خودروی ... بتده دوساله پیگیره این سایتم و کماکان تجربیاتم رو توی سایت گذاشتم. الان قصد فروش دارم نگفتم شما بیا بخر فقط خواستم از دوستان مشاوره بگیرم اون هم چون میخوام یک اس 5 ثبت نام کنم. اول متن رو دقیق بخون بعد حرف بزن. جناب یعقوبیان بنده نمیخواستم بی احترامی به این دوستمون رو بکنم در جریان باشید.
  • عبدالله حکیمی

    عبدالله حکیمی (مهمان)

    1394-03-21
    نقل قول کردن : mohamad1234
    آقا به دلیل مالی میخوام ماشینو بفروشم مدل 94 5000 کارکرد خاکستری چند بفروشم خوبه شمع هاشو تعویض کردم دی لایت فابریک داره و سینی زیر موتور هم داره؟


    آقای محترم.. اینجا که جای تبلیغ برای فروش خودرو نیست، لطفا به روزنامه های همشهری یا غیره مراجعه کن. اشتباه به شما آدرس دادند. چون اینجا همه جک سوار هستند ونیاز به خودروی مستعمل شما ندارند. افتاد
  • mohamad1234

    mohamad1234 (عضو سایت)

    1394-03-21
    آقا به دلیل مالی میخوام ماشینو بفروشم مدل 94 5000 کارکرد خاکستری چند بفروشم خوبه شمع هاشو تعویض کردم دی لایت فابریک داره و سینی زیر موتور هم داره؟
  • فرشاد

    فرشاد (مهمان)

    1394-03-20
    سلام لطفا اگه میشه من را هم تو تلگرام اد کنید با تشکر 09374053296
  • Mammad47

    Mammad47 (عضو سایت)

    1394-03-20
    مدیر عزیزمیشه راهنمایی کنی که وقتی با یکی کار دارم و می خوام پیام شخصی بدم کد امنیتی ای نمیاد که بزنم و میخوام ایمیل بزنم php email error میده و حتی تو تماس با ما هم همین ارور رو میده من چجوری می تونم ارتباط برقرار کنم ؟؟؟
  • بهروز

    بهروز (مهمان)

    1394-03-20
    سلام عزيزان اگر ميشه من رو هم ادد كنيد تو گروه تلگرام
    ٠٩١٢٥١٨١٦٢٨
    ممنون
  • hosseynniya

    hosseynniya (عضو سایت)

    1394-03-20
    [quote=امیر .][quote=امیر .][quote=hosseynniya]دوستان سلام.
    من همین عصر ترموستات 82 میتسو تست کردم مشکل حل نشد. میخوام فردا 76.5 تست کنم ولی اگه با 76.5 مشکل حل نشه قطعا مخم هنگ میکنه.اخه مگه میشه هر ماشینی یه قلق داشته باشه؟؟؟!!!یکی با 82 مشکلش حل میشه یکی با 76.5 یکی با چرخوندن جهت ترموستات فابریک یکی اصلا مشکل نداره نمایندگییم میگه طبیعییه.آخه اگه ظبیعییه که فن همش با دور تند کار کنه وقتی دما مثلا به 79 میرسه باید ترموستات بسته شه و جریان آب قطع بشه و وقتی آبی به رادیاتور نمیرسه فن میخواد چی رو سرد کنه؟؟؟؟!!!!و اگه این موضوع آخریه درست باشه ترموستات به موقع باز و بسته میشه ولی ecu فرمان قطع نمیده و در مواقعی که ترموستات بستس فن واسه خودشه.[/quote]


    باسلام به دوست خوبم اقای حسین نیا
    اول از هرچیز خیالت رو راحت کنم که با تعویض ترموستات با مدل76,5مشکلت به کلی حل میشه
    چند نکته میخوام بهت بگم اول این که ترموستات خود ماشین را
    با مدل 82که خریدی توی اب جوش بنداز ببین کدام زودتر شروع به بازشدن می‌کنند یااین که هردو مساوی باز میشن
    به نظر من ترموستات خود ماشین خراب نیست وکسایی که
    ادعا می‌کنند باتعویض ترموستات بامدل82مشکلشون حل شده
    قضیه این بوده که وقتی ترموستات 82خریداری شده را می‌خواستند در جای خود قراربدن به طور اتفاقی ترموستات
    درجای تنظیم شده قرار گرفته وفکر کردن که ایراد از ترموستات
    بوده پس این تنظیم ترموستات بوده که باعث[ شده فن یکسره کار
    نکته دوست من اگر شده یک بار این تنظیم را انجام بده تا این
    قضیه کاملاً روشن بشه طریقه تنظیم را یکباره دیگه میگم
    ببین. وقتی ترموستات را از جای خودش بر میداری
    دومسیر داخل موتور قرار داره که یکی مستقیم ودیگری در
    سمت چپ وجود اداره حالا ترموستات فابریک را در جای خود قرار میدی و اون پیچ لق روی ترموستات باید به سمت اون
    مسیری که از سمت چپ. هست. باشه یعنی پیچ لق به سمت بالا
    وکمی به اندازه یک سانت به چپ می چرخونی ودرپوش را ببند رادیاتور پر میکنی.وامانده حالا ببین بعد از روشن شدن دورتند خاموش میشه یا نه. برای من که هر موقع کار میکنه بعد از دو دقیقه دور تند قطع میشه.[/quote]
    آقای شعبانی سلام
    خدمتتون عرض کردم که بعد از تجربه ناموفق تعویض با 82 درجه 76.5 هم پیدا نکردم و مجددا ترموستات خودشو با همن نسخه شما بستم و نزدیک 1.5 لیتر ضد یخم ریختم تا رادیاتور کاملا لبریز شد چون تو این یکی دو باری که ترموستات باز کردم مقداری از آب رادیاتور هدر رفت. حدستون چیه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!درسته دور تند فن قطع شد و آمپر بعضی مواقع تلقی پایینتر مییاد.امروز عصر دو سه مرتبه دقت کردم دور تند اصلا روشن نبود و فقط دور کند فعال بود.حدس من اینه اون بحث یک و نیم سانت به چپ بی تاثیر نیست چون 82 میتسورو کاملا پایین بستم و خودشو که باز کردم کاملا بالا بود و چون این جهتی که شما میگی دقیقا مماس با ورودی آب به ترموستاته مشکل حل کرد و احتمال دوم اینکه تو مدار هوا داشته و با باز کردن و پرکردن دوباره با ضد یخ مشکل برطرف شده.بالاخره مشکل من فعلا با این روش شما حل شد ممنونم از راهنماییتون.
  • Mammad47

    Mammad47 (عضو سایت)

    1394-03-20
    نقل قول کردن : ارشیا
    سلام ممنون از مشتری مداریتان
    بنده چیزی به تحویل ماشینم نمانده جک جی۵ ۵۰_۵۰ اقساطی تصمیم دارم بعد از تحویل با پول فروش این خودرو S۵ نام نویسی کنم آیا اینکار شدنیه ؟
    خودرو رو چطوری میتونم بفروشم !
    اگر شدنیه ممنون میشم این خبر خوب رو به من بدهید!
    برای دومین باره میپرسم لطفا جواب بدید خیلی حیاتیه!

    جناب میشه به بنده یه اس ام اس بدید با شما تماس بگیرم ؟ کارتون دارم
    09368505989
  • اکبر محمدی

    اکبر محمدی (مهمان)

    1394-03-20
    خسته نباشید
    می خواستم بدونم جک دنده ای اقساط 3 ساله دوباره باز میشه یا نه ؟ و اگه باز میشه کی و تحویلش کیه ؟
    ممنون
  • امیر .

    امیر . (عضو سایت)

    1394-03-20
    [quote=sardar]دوست عزیزسلام ممنون از پاسختون بنده هم کاملاً با حرفهای شما
    موافقم وقبول دارم ولی اینها تجربیاتی بوده که من انجام دادم
    یعنی ماشین را که تحویل گرفتم بعد از چند دقیقه فن یکسره کار میکردولی الان بعد از اون تنظیم دیگه فن یکسره کار نمیکنه
    به نظر شما چه دلیلی باعث این شده ترموستات که عوض نشده
    ضد یخ هم که نریختم تنها چیزی که تغییر کرده همین تغییر جهت ترموستات بوده که عوض شده البته این را هم بگم که این تنظیم
    را فقط روی ماشین خودم انجام دادم. واگر یکی از دوستان باز این
    تنظیم را انجام می داد این قضیه هم برای من وهم دیگران روشن ج
    می شد.یک دلیل دیگه که باعث شد من این تنظیم را اینجا مطرح۰
    کنم این بود که همه ی جک ها مشکل دور تند ندارند
    وتنها چیزی که باعث این تفاوت شده همین جهت ترموستات بوده
    که موقع مونتاژ تغییر کرده.[/quote]ج
    درود برشما. من هم ممنونم که تجربیاتتان را در اختیارمون قرار دادین. این مشکل من هم که 5ماه هست این ماشینو دارم در اول بود و الانم برگشته!! من این تجربه شما رو تست می کنم و نتیجه را بتون میگم.
    چندتا از دوستان نظریات دیگه ای داشتند: یکی میگفت ممکنه با این کارا سیستم هواگیری بشه که من بعید میدونم داخل سیستم مدار بسته با رادیاتور آلمینیومی مدرن و منبع انبساط اینقد هوا گیر کرده باشه lol ولی یکی از دوستای فنیم میگفت میتونه ECU از گیربکسم دستور دما بگیره که میزان روغن مخصوصا زیاد بودنش و نحوه رانندگی هم خیلی تواین مورد موثره.... باید متخصصین طراحی این خودرو جوابگو باشند، که...
    راستی من از موتورم همیشه صدای تیک تیک میاد که به نوع بنزینو دمای کار موتورم مربوط نیست و نمایندگی میگه عادیه! چنتا از دوستای جک سوار دیگم هم تجربه این صدارو دارن، میخولستم ببینم کسی از دوستان این تاپیک هم به این مورد برخورد کرده و راه حلش چیه؟
    با سپاس[/quote]

    باسلام
    صدای تیک تیک رو نه تنها من بلکه همه جک سوارها با ان اشنا اند بازم لازم شد یکی از تجربیاتم را بگم
    من قبلاً ترموستات را با مدل76,5کرده بودم اون صدای تیک تیک دیگه به گوشم نمی خورد وخیلی کم بودوکولر هم خیلی خوب
    کابینه را سرد میکرد ولی بخاری خوب نبود. والان با تعویض ترموستات با مدل فابریک اون صدا برگشته کولر خوب سرما
    نمیده ولی بخاری خوب شده.[
  • sardar

    sardar (عضو سایت)

    1394-03-20
    دوست عزیزسلام ممنون از پاسختون بنده هم کاملاً با حرفهای شما
    موافقم وقبول دارم ولی اینها تجربیاتی بوده که من انجام دادم
    یعنی ماشین را که تحویل گرفتم بعد از چند دقیقه فن یکسره کار میکردولی الان بعد از اون تنظیم دیگه فن یکسره کار نمیکنه
    به نظر شما چه دلیلی باعث این شده ترموستات که عوض نشده
    ضد یخ هم که نریختم تنها چیزی که تغییر کرده همین تغییر جهت ترموستات بوده که عوض شده البته این را هم بگم که این تنظیم
    را فقط روی ماشین خودم انجام دادم. واگر یکی از دوستان باز این
    تنظیم را انجام می داد این قضیه هم برای من وهم دیگران روشن
    می شد.یک دلیل دیگه که باعث شد من این تنظیم را اینجا مطرح
    کنم این بود که همه ی جک ها مشکل دور تند ندارند
    وتنها چیزی که باعث این تفاوت شده همین جهت ترموستات بوده
    که موقع مونتاژ تغییر کرده.[/quote]
    درود برشما. من هم ممنونم که تجربیاتتان را در اختیارمون قرار دادین. این مشکل من هم که 5ماه هست این ماشینو دارم در اول بود و الانم برگشته!! من این تجربه شما رو تست می کنم و نتیجه را بتون میگم.
    چندتا از دوستان نظریات دیگه ای داشتند: یکی میگفت ممکنه با این کارا سیستم هواگیری بشه که من بعید میدونم داخل سیستم مدار بسته با رادیاتور آلمینیومی مدرن و منبع انبساط اینقد هوا گیر کرده باشه lol ولی یکی از دوستای فنیم میگفت میتونه ECU از گیربکسم دستور دما بگیره که میزان روغن مخصوصا زیاد بودنش و نحوه رانندگی هم خیلی تواین مورد موثره.... باید متخصصین طراحی این خودرو جوابگو باشند، که...
    راستی من از موتورم همیشه صدای تیک تیک میاد که به نوع بنزینو دمای کار موتورم مربوط نیست و نمایندگی میگه عادیه! چنتا از دوستای جک سوار دیگم هم تجربه این صدارو دارن، میخولستم ببینم کسی از دوستان این تاپیک هم به این مورد برخورد کرده و راه حلش چیه؟
    با سپاس
  • ehsan2109

    ehsan2109 (عضو سایت)

    1394-03-20
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : ehsun2109
    سلام جناب يعقوبيان
    من حواله جك تحويل خرداد خريدم كه تغيير نام زدن و الان سند صادر شده و در مرحله شماره گذارى است،اسم بنده بجاى احسان ،،احمد خورده است!!! تماس گرفتم نمايندگى گفت اصلاحيه زدم ولى زنگ زدم شركت گفتن ديگه كاريش نميشه كرد!!! اينقدر شركت و اپراتورهاش بى دقت هستند مه اسم مالك رو اشتباه ميزنن بعدم ميگن بعد صدور سند بريد تغيير بديد!! به همين راحتى؟؟؟؟
    اطلاعات شناسنامه و كارت ملى و حتى چك و دفترچه بيمه بنده پيوست پرونده هست ولى باز اسم رو اشتباه نوشتن!!!
    شماره پرونده بنده
    احسان بهرامى دراسله ٨١٩٠٨


    آقا احسان
    با سلام
    کی به شما گفته کاریش نمی شود کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگر می شود اسم شما در سند اشتباه بخورد.
    به نمایندگی بفرمایید تا از قسمت صدور اسناد پیگیری کنند و نام شما را اصلاح کنند.

    سلام جناب یعقوبیان
    94/03/11 اریخ تخصیص بند ه است و تاریخ 94/03/12 تاریخ سند بنده است
    اعلام کردم نمایندگی و حتی شرکت که نام من اشتباه خورده گفتند بره شماره گذاری ببینن اسم مغایرت داره برمیگرده دوباره سند اصلاح میشه
    احه من تا کی باید وایسم که سند برگرده کسی پیگیر نیست!!!!!!
    همینجوریش تو تاخیر هستن
    شماره مشتری بندی 81908
    لطقا چک کنید
    ممنون
    من 94/02/15 تکمیل وجه کردم
  • ali reza58

    ali reza58 (عضو سایت)

    1394-03-20
    با سلام خدمت جناب یعقوبیان وخسته نباشید
    من ماشین رو شنبه همین هفته بردم نمایندگی مرکزی شماره 4 بخاطر مشکل کولر که قبلا مفصل توضیح داده بودم یعنی اینکه کولر ماشین من پس از مدتی کار کردن کلا از کار افتاد . خلاصه تا امروز که 4 شنبه هست تماس با من نگرفتن من تا به حال 2 خودم مراجعه کردم دارن روی ماشینم کار میکنن ولی مسول برق نمایندگی میگه که ما نقشه سیمکشی کامل ماشین رو نداریم و باید زمان ببر خیلی حالم گرفته است نزدیک به 4 ماه طول کشید تا این ماشین بدستم رسید پس از ثبت نام و حالا بعد از یک ما استفاده ماشین من برای کار نکردن کولر که بنظر من مشکل خیلی حادی نیست نزدیک به یک هفته ماشین من زمین گیر نمایندگی مرکزی شده واقعا میخوام بدونم تو نمایندگی کسایی رو که بالای سر ماشین مردم میزارن ایا دوره تعمیرات این ماشین رو ندیدن .تاسف میخورم که بخاطر کار نکردن کولر 1 هفته ماشین باید بخوابه وای به حال مشکلات دیگه منظورم به نمایندگی محترم شما نیست ولی خدمات پس از فروش کرمان موتور واقعا افتضاح چون فقط میخواد ماشین رو بفروش
    خلاصه تصمیمم گرفتم انشالله اگه خدا بخواد ماشینو بهم دادن همون روز ببرم نمایشگاه دوستم بفروشمش واقعا برخورد کرمان موتور با مشتریها خیلی بد


    اقای یعقوبیان تو رو خدا منو کمک کنید خیلی از بابت ناراحتم
  • امیر .

    امیر . (عضو سایت)

    1394-03-20
    نقل قول کردن : sardar
    با درود
    دوست عزیز این بحث شما جنبه علمی یا فنی ندارد و در تمام جهات ترموستات دبی گردش اب در حالت سرد ترموستات (ترموستات بسته) از حفره و آن پیچ لقی که می گویید یکسان است. منظور از تنظیم ترموستات در ترموستات های جدید (مانند ترموستات فابریک جک) تنظیم پیچ کوچکی است که برروی ترموستات قرار دارد و میزان کشش فنر اصلی ترموستات را تنظیم میکند که کار مشکلی است و نیاز به ترمومتر دقیق دارد تا درست در ۸۲ درجه ترموستات شروع به باز شدن کند و در ۹۰ درجه کاملا باز شود.
    من ترموستاتم را با tama WV56TC-82 عوض کردم که نتیجه خیلی خوبی داشت خیلی کم حتی تو گرما و کولر دور تند وارد مدار میشد.ولی تازگیا زیاد دور تند روشن میشه!
    درکل بحث عجیب و گیج کننده ای است بعضیا با باز کردن و تغییراتی مثل شما و یا اضافه کردن ضد یخ کاسپین مشکلشون رفع شده! بعضیا اصلا مشکل ندارند و بعضیام مثل من گاه و بیگاه!!!
    میتونه از مایع خنک کننده ، فشنگی ، ترموستات یا ECU( دمای تنظیمی 84 درجه برای دور تند) یا ... باشه. این شرکت چینیه جک و DAE که موتورو منتاژ شده تحویل میده باید پاسخگو باشه و پاسخ نمایندگی در مورد عادی بودن این مشکل و خنک شدن رادیاتور گیربکس که اصلا تو مکانی نیست که فن بش اثر کنه، صحیح و مسئولانه نیست.
    دور تند در بلند مدت استهلاک تمام قطعات درگیر و برقی (موتور، باتری، دینام، موتور الکتریکی فن، رله ها و..) را در پی خواهد داشت.
    جناب یعقوبیان عزیز در کل ماشین بسیار نسبت به قیمت مناسب است ولی خدمات و کم تخصصی نمایندگیها اونهم تو شهری مثل اصفهان در شایستگی کرمان موتور نیست. ممنون از وقتی که میگذارید و به فکر رفع مشکلات ما هستید.
    شادو پیروز باشید



    دوست عزیزسلام ممنون از پاسختون بنده هم کاملاً با حرفهای شما
    موافقم وقبول دارم ولی اینها تجربیاتی بوده که من انجام دادم
    یعنی ماشین را که تحویل گرفتم بعد از چند دقیقه فن یکسره کار میکردولی الان بعد از اون تنظیم دیگه فن یکسره کار نمیکنه
    به نظر شما چه دلیلی باعث این شده ترموستات که عوض نشده
    ضد یخ هم که نریختم تنها چیزی که تغییر کرده همین تغییر جهت ترموستات بوده که عوض شده البته این را هم بگم که این تنظیم
    را فقط روی ماشین خودم انجام دادم. واگر یکی از دوستان باز این
    تنظیم را انجام می داد این قضیه هم برای من وهم دیگران روشن
    می شد.یک دلیل دیگه که باعث شد من این تنظیم را اینجا مطرح
    کنم این بود که همه ی جک ها مشکل دور تند ندارند
    وتنها چیزی که باعث این تفاوت شده همین جهت ترموستات بوده
    که موقع مونتاژ تغییر کرده.
  • sardar

    sardar (عضو سایت)

    1394-03-20
    http://upload7.ir?p=preview&s=1&q=xYGYfUJRz2RZbWZMFE2GR6geGN6jG446SATZntGN&s=1
    اینم لینک عکس ترموستات فابریک من که پیچ تنظیم در آن مشخص است.
    لظفا با اعداد انگلیسی لینک را وارد کنید و سپس گزینه دانلود را بزنید.
  • حميد

    حميد (مهمان)

    1394-03-20
    نقل قول کردن : علیرضا چاوشی
    نقل قول کردن : مدیریت
    نقل قول کردن : علیرضا چاوشی
    نقل قول کردن : محمد
    من حدود سه ماه است جی ۵ اتومات را دارم مشکل عمده این است که مصرف سوخت آن در شهر صدی ۱۵ تا ۱۶ است که خیلی زیاد است و به نمایندگی مراجعه کردم و نتوانست حل کند و گفته همین که هست ....



    سلام دادا محمد گل , شما که اصلأ نگفتید این ماشین چقدر کار کرده ؟ بعد چه نوع بنزینی میزنید؟ کدوم نمایندگی گفته همین که هست؟ صدی ۱۵ تا ۱۶ که فاجعست , مگه میتونه بگه همینی که هست . مگه اینکه قدرت موتور ماشین شما ۲۴۰۰ به بالا باشه!!!!
    اینطوری که شما بیان فرمودید , کلی سوال واسه عزیزانی که این ماشینو ثبت نام کردن و منتظر تحویل هستن , پیش میاورید.
    حالا خداروشکر , عزیزانی هم بودند که وقتی تحویل گرفتند , گفتند همه چی OK بوده.
    منتظر راهنمایی داد نیمای عزیز هستیم.


    آقا محمد
    با سلام
    علیرضای عزیز کاملا توضیح دادند و دقیقا به مطالب اشاره کردند.
    مصرف ۱۵ یا ۱۶ را شما چگونه محاسبه کرده اید.چون تا به حال همچنین چیزی نداشته ایم.
    و بفرمایید کدام نمایندگی رفته اید که اینگونه به شما پاسخ داده اند؟
    از بنزین سوپر استفاده کنید و اکتان بریزید و نتیجه را ببینید که آیا مصرف سوخت کاهش پیدا می کند و یا خیر؟


    سلام دادا محمد , در مورد این کامنتی که گذاشتی , هیچ توضیحی ندادی دادا؟؟؟؟؟؟؟؟
    واسه خیلی ها مهمه , داداشم.


    ---------------------
    سلام
    جهت تست مصرف سوخت ابتدا باك را پر كرده و در 500 كيلومتر(البته در جاده) مجددا پر كنيد. سپس در مورد مصرف سوخت قضاوت كنيد. البته ميزان باد لاستيك‌ها را 33 بزنيد. از سرع زياد اجتناب كنيد. مصرف سوخت با سرعت زياد رابطه مستقيم داره. من مصرف سوخت ماشين‌ام صدي حداكثر 8 است با كولر
  • مهدی ...

    مهدی ... (مهمان)

    1394-03-20
    سلام جناب یعقوبیان عزیز
    یه سوال: قوانین رو هر یک از نمایندگی ها خودشون تعیین می کنن؟! وقتی که خودروی بنده تخصیص و سند خورد با مراجعه به نمایندگی اعلام کردند که تا نیامدن مدارک خودرو تحویل مشتری نمی شود ولی اینجا برخی از دوستان هستن که ماشین رو بدون مدارک بهشون تحویل دادن!!!!!!!!!!!! بنده بخاطر مشکل ماشینم که باعث اجتناب از تحویل شد مسافت 1000 کیلومتری را طی و به شرکت کرمان موتور مراجعه و شکایت کردم که قول دادن تا شنبه یه جوابی بهم بدن. البته اونجا بهم گفتن که روال به این شکل هست و باید مدارک بیاد تا تحویل صورت بگیره این در حالیه که قبلا دوستان از همین نمایندگی ماشین رو بدون مدارک تحویل گرفته بودن!! با این اوصاف فکر می کنم که نمایندگی در جریان مشکلات خودرو بوده و عمداً مانع از مشاهده خودرو می شده .
    در پاسخ به آقای محمدی هم باید بگم که اگه خودرو مشکل داشت اصلا نباید تحویل بگیرین.
  • sardar

    sardar (عضو سایت)

    1394-03-20
    با درود
    دوست عزیز این بحث شما جنبه علمی یا فنی ندارد و در تمام جهات ترموستات دبی گردش اب در حالت سرد ترموستات (ترموستات بسته) از حفره و آن پیچ لقی که می گویید یکسان است. منظور از تنظیم ترموستات در ترموستات های جدید (مانند ترموستات فابریک جک) تنظیم پیچ کوچکی است که برروی ترموستات قرار دارد و میزان کشش فنر اصلی ترموستات را تنظیم میکند که کار مشکلی است و نیاز به ترمومتر دقیق دارد تا درست در ۸۲ درجه ترموستات شروع به باز شدن کند و در ۹۰ درجه کاملا باز شود.
    من ترموستاتم را با tama WV56TC-82 عوض کردم که نتیجه خیلی خوبی داشت خیلی کم حتی تو گرما و کولر دور تند وارد مدار میشد.ولی تازگیا زیاد دور تند روشن میشه!
    درکل بحث عجیب و گیج کننده ای است بعضیا با باز کردن و تغییراتی مثل شما و یا اضافه کردن ضد یخ کاسپین مشکلشون رفع شده! بعضیا اصلا مشکل ندارند و بعضیام مثل من گاه و بیگاه!!!
    میتونه از مایع خنک کننده ، فشنگی ، ترموستات یا ECU( دمای تنظیمی 84 درجه برای دور تند) یا ... باشه. این شرکت چینیه جک و DAE که موتورو منتاژ شده تحویل میده باید پاسخگو باشه و پاسخ نمایندگی در مورد عادی بودن این مشکل و خنک شدن رادیاتور گیربکس که اصلا تو مکانی نیست که فن بش اثر کنه، صحیح و مسئولانه نیست.
    دور تند در بلند مدت استهلاک تمام قطعات درگیر و برقی (موتور، باتری، دینام، موتور الکتریکی فن، رله ها و..) را در پی خواهد داشت.
    جناب یعقوبیان عزیز در کل ماشین بسیار نسبت به قیمت مناسب است ولی خدمات و کم تخصصی نمایندگیها اونهم تو شهری مثل اصفهان در شایستگی کرمان موتور نیست. ممنون از وقتی که میگذارید و به فکر رفع مشکلات ما هستید.
    شادو پیروز باشید